1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    We hebben een bondscoach nodig die alles uit het elftal kan halen.. Renard is tactisch gewoon heel zwak dat hebben we gezien op het Wk en op de 2 Afrika cups. We moeten afstand nemen van de Franse school het is tijd voor een Zuid Amerikaan of Nederlander

    Denk aan Bert van Marwijk, Louis van gaal sampaoli

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-07-2019

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    We hebben een bondscoach nodig die alles uit het elftal kan halen.. Renard is tactisch gewoon heel zwak dat hebben we gezien op het Wk en op de 2 Afrika cups. We moeten afstand nemen van de Franse school het is tijd voor een Zuid Amerikaan of Nederlander

    Denk aan Bert van Marwijk, Louis van gaal sampaoli
    Alleen tegen Iran maakte Renard fouten door te weinig conrtoleurs op het middenveld te houden en zeer aanvallend was ingesteld ( harit,Ziyech,Belhanda,Boussoufa op een middenveld?)

    Tegen Portugal stond het goed. Tegen Spanje ook. Dus ik snap je argument niet.

    Dus omdat de spelers te weinig strijdlust leverden moet een trainer daar voor worden afgerekend?

    Maar ik ben het wel met je eens dat een Marokkaanse coach de doodsteek zal zijn voor dit elftal en de ontwikkeling/opbouw in de weg zitten.

    Die clown rachid taousi doet mij nog steeds de rillingen over de rug lopen.
    ''Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren''

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Tegen Portugal zag je toch ook dat we tot de zestien meter goed waren en daarna weten ze het niet meer tegen Spanje werden we gewoon dood getikt 1 fout van Spanje daardoor konden we voorkomen maar die wedstrijd kun je ook niet meer meetellen we speelde een soort vriendschappelijk wedstrijd totaal geend ruk want we waren al uitgeschakeld

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-07-2019

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Tegen Portugal zag je toch ook dat we tot de zestien meter goed waren en daarna weten ze het niet meer tegen Spanje werden we gewoon dood getikt 1 fout van Spanje daardoor konden we voorkomen maar die wedstrijd kun je ook niet meer meetellen we speelde een soort vriendschappelijk wedstrijd totaal geend ruk want we waren al uitgeschakeld
    Pardon?!

    5 100% kansen gecreerd tegen Portugal.!!! Portugal wist niet waar het zoeken moest.

    Volgens mij heb je naar andere wedstrijden zitten kijken. Houd eens keer op met die anti-Renard instelling van jou.

    Renard heeft het goed gedaan met Marokko,hij heeft het Marokkaanse voetbal uit het slop getrokken. We staan nu op een respectabale 49e plek ipv 98e!!

    Alle voetbalkenners waren positief over de prestaties van het Marokkaanse elftal op het WK.

    Alleen jij ziet dat blijkbaar anders broeder.
    ''Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren''

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Toevallig hebben Senegal en Algerije beide net de finale gehaald met een lokale bondscoach die weinig ervaring heeft. Een Ammouta of Regragui zouden perfect zijn voor de job.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Insallah dat ze nu meer spelers uit de botolla selecteren deze koekenbakers die zichzelf heer en meester zien de europese mickey mouse devisie bakken er helemaal niks van.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    https://en.wikipedia.org/wiki/Djamel_Belmadi Algerijnen hebben een algerijnse coach en de marokkanen die willen alleen maar europeanen selecteren die alleen komen voor de geld .

  8. #23
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Wie van bovenstaande Algerijnen, op Mahrez na, zou in aanmerking komen voor Frankrijk dan?! Atal is overigens geboren en getogen in Algerije, is dus niet zo heel gek dat hij het Algerijns shirt draagt. Algerije heeft weer een opleving, voorgaande jaren was het niet meer dan bagger.

    Je noemt alleen halfbloedjes op, van hen kan ik het nog begrijpen. Al is het nog maar de vraag of een Diaz het Spaans elftal red.

    En laat Ihatarren nog maar even rijpen voordat wij daar ook weer hyper over beginnen te doen.
    Euw

    Zinedie Zindane dan ffe so

  9. #24
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Te beginnen met een nieuwe trainer dan
    Dus alles is zijn fout?

  10. #25
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Ja zo snel mogelijk die bal naar voor,op goed geluk.
    Verzorgd voetbal hebben ze nog nooit van gehoord.
    In plaats er iets aan te doen ...
    Waarom geniet je in stilte?

    Je bent oftewel zwak of niet echt geintresseeert..

    Best gemakkelijjk voor je

  11. #26
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Renard_ Bekijk reactie
    Marokko moet gewoon afstand nemen van die zandbakbvoetballers en het gaat allemaal weer goed komen.

    Al-Ahmadi<Benatia,Bouyaeb,Boussoufa, (en nog 2 andere ) moeten gewoon afzwaaien en/of niet meer niet uitgenodigd worden.

    Faical Fajr de stoorzender moet helemaal geen uitnodiging meer krijgen. Ik zie wel goede hoop dat onze Atlasleeuwen er weer bovenop komen.

    Marokko herbergt meer talenten dan Tunesie en Algerije bij elkaar.

    Komp goet allemaal.
    Waarom krijgen ze of kunnen ze dat niet laten zien?

    Hun Talent ...

  12. #27
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Wat ik bedoel te zeggen is de grote talenten die wij hebben willen iet voor Marokko uitkomen zelfs als ze niet eens in aanmerking komen voor het andere land kijk maar naar een Adam Masina bijvoorbeeld en Malcuit allebei willen ze niet voor Marokko uitkomen omdat ze weten r toch geen prijzen valt te halen en de coaches altijd maar aan vriendjes politiek doen!!
    Marokko

    Talent

    Vriendjespolitiek

    I rest my case

  13. #28
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    In plaats er iets aan te doen ...
    Waarom geniet je in stilte?

    Je bent oftewel zwak of niet echt geintresseeert..

    Best gemakkelijjk voor je
    Achterlijke reactie.
    Je weet niet eens waar ik het over had.

  14. #29
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Achterlijke reactie.
    Je weet niet eens waar ik het over had.
    is dat?

    srry dat ik ni kon volgen..

  15. #30
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Marokkaanse trainer!!!!
    60% spelers uit botola
    Paar uit Europa spelers die vaste waarden hebben bij hun club
    Meeste spelers zijn voor africa te slap fysiek te zwak om tegen die beren te voetballen
    Verder slechte velden
    De hitte
    Dus zeyech nooit oproepen veel te slap een keer blazen en hij ligt op de grond
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!