1. #1
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Officiële topic van La Liga Santander

    Laten we een heel seizoen hier de pre season wedstrijden, transfers, wedstrijden, nieuwtjes, resultaten en analyses bespreken.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017



    Ik begin alvast met de 5de presentatie van real Madrid voor het volgend seizoen.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Real Madrid maakte eerder dit jaar al bekend vijftig miljoen euro over te maken naar FC Porto voor Éder Militão en de verdediger werd woensdag officieel voorgesteld als nieuwe aanwinst. De presentatie van de 21-jarige stopper verliep echter niet helemaal op rolletjes, aangezien hij de zaal waar de persconferentie werd gehouden zichtbaar aangeslagen moest verlaten.

    Militão leek tegen het einde van zijn presentatie wat bevangen door de warmte en trok onder meer de kraag van zijn overhemd los. "De emoties worden me te veel, ik kan niet meer antwoorden", was het laatste wat hij in de microfoon kon zeggen voor dat hij door oud-verdediger Álvaro Arbeloa naar buiten werd geholpen. Verschillende Spaanse media wisten later toe te voegen dat het inmiddels weer goed gaat met Militão, die woensdag om vijf uur ’s ochtends vanuit Brazilië in Madrid arriveerde voor zijn presentatie.

    Eerder op de middag liet hij in het Santiago Bernabéu nog weten uit te kijken naar zijn nieuwe avontuur: "Ik weet dat er druk zal zijn, het is een enorme club. Maar dat is ook goed, omdat je dan weet dat je goed bezig bent. Ik kom hier om mijn werk te doen, de trainer zal bepalen of ik een basisplaats krijg of niet. Als hij wil dat ik speel, zal ik spelen. Ik blijf met mijn beide benen op de grond staan."

    "Ik zal alles geven voor dit shirt en ik speel altijd alsof het mijn laatste wedstrijd is, ik ga hier een goed seizoen doormaken en zal de fans plezier bezorgen. Toen ik het nieuws over de interesse van Real Madrid kreeg hoefde ik er niet over na te denken, ik zag mezelf al bij de beste club van de wereld spelen. Ik was meteen gelukkig", sloot hij af. Militão heeft zich tot medio 2025 aan*de Koninklijkeverbonden.

  4. #4
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Pre-seasonwedstrijd.
    IRT - Leganes.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Pre-seasonwedstrijd.
    IRT - Leganes.
    Ook raja tegen real betis

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Barcelona is de bancaire procedures gestart die uiteindelijk moeten leiden tot het lichten van de transferclausule in het contract van Antoine Griezmann bij Atlético Madrid, zo meldt*Marca*woensdagmiddag. De Catalanen koesterden tot voor kort de hoop dat zij de Fransman voor een lager bedrag op konden halen in het Wanda Metropolitano, maar hebben zich er nu bij neergelegd dat de volle 120 miljoen euro op tafel zal moeten komen.

    Barcelona-directeur Óscar Grau heeft vorige week nog geprobeerd om een akkoord te sluiten met Miguel Ángel Gil Marín, zijn evenknie bij Atlético.*Los Colchonerosblijven echter bij hun standpunt dat er niet onderhandeld zal worden over de transfersom voor Griezmann, waardoor het volledige bedrag dat in zijn contract is opgenomen als transferclausule betaald zal moeten worden.

    Atlético bood Barça wel een uitweg door voor te stellen om Nélson Semedo in een eventuele deal te betrekken. De Madrilenen nemen deze zomer afscheid van clubicoon Juanfran en trainer Diego Simeone is zeer gecharmeerd van de Portugese rechtsback. Trainer Ernesto Valverde en de directie van de kampioen van Spanje zien echter niets in een vertrek van Semedo, die wordt beschouwd als een belangrijke speler voor volgend seizoen.

    Barcelona heeft daarom contact opgenomen met een aantal banken om zo de benodigde 120 miljoen euro bij elkaar te verzamelen. De bedoeling is dat de club het bedrag deze week nog in Madrid af kan leveren, waardoor Griezmann mogelijk aanstaande zaterdag al wordt gepresenteerd in het Camp Nou. Zijn officiële onthulling zou echter ook uitgesteld kunnen worden naar begin volgende week.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Real leent Luca Zidane uit aan Santander

    Real Madrid leent doelman Luca Zidane (21) tot het einde van het seizoen uit aan tweedeklasser Racing Santander.*Bij de ex-club van Mémé Tchité en keeperstrainer Erwin Lemmens vindt hij onze landgenoot Ritchie Kitoko terug.*Bij Real kreeg Luca Zidane na de terugkeer van zijn vader Zinédine als hoofdcoach één keer een basisplaats, door interlandverplichtingen van Keylor Navas en een blessure bij Thibaut Courtois. Bij de ‘Koninklijke’ wordt Courtois komend seizoen de vaste nummer één, dus moest Zidane uitwijken in zijn zoektocht naar speelminuten. In Madrid vertrekt hij in principe na dit seizoen, zijn contract loopt er medio 2020 af.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Villarreal trekt transfervrije Alberto Moreno aan

    Villarreal heeft zich versterkt met Alberto Moreno (27). De linksachter komt transfervrij over van Champions League-winnaar Liverpool en tekende een contract voor vijf seizoenen.*Moreno speelde de voorbije vijf jaar met wisselend succes voor Liverpool. In zijn eerste twee seizoenen was hij onbetwist basisspeler, de voorbije drie jaar hield hij vooral de reservebank warm. Toch kwam hij in totaal tot 141 officiële duels voor de Reds. Daarvan speelde hij er maar vijf het voorbije seizoen.

    Liverpool plukte Moreno in de zomer van 2014 voor zo’n achttien miljoen euro weg bij zijn opleidingsclub Sevilla, maar liet hem deze zomer transfervrij vertrekken.*Bij Villarreal, vorig seizoen veertiende in La Liga, komt de viervoudig Spaans international onder meer Carlos Bacca (ex-Club Brugge) tegen.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    https://youtu.be/T-ptMrQasxw

    Eerste trainingsessie van madrid

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    26 miljoen euro – Neto

    Waar Jasper Cillessen van Barcelona naar Valencia verkast, bewandelt deze Braziliaanse sluitpost de omgekeerde weg. De transfersom kan via bonussen oplopen tot een bedrag van 35 miljoen euro. Neto gaat in het Camp Nou de bank warmhouden, een rol die Cillessen de afgelopen drie jaar invulde. Marc-André ter Stegen is al jaren de onbetwiste eerste keeper van Barcelona en al dat naar alle waarschijnlijkheid ook de komende jaren blijven.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    https://youtu.be/KUib8ZAI0ww

    Real naar montreal

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Het jarenlange geflirt tussen Barcelona en Antoine Griezmann is dan uiteindelijk toch tot een geslaagde romance uitgedraaid: de Franse international verlaat Atlético Madrid en trekt naar Catalonië.

    Griezmann had al sinds begin deze zomer zijn zinnen gezet op een transfer naar Barcelona. De overgang stond in de sterren geschreven, zeker nadat Atlético Madrid met het aantrekken van Joa Felix ook al de vervanger van de 28-jarige Fransman beet had.*

    De Catalanen hoesten uiteindelijk 120 miljoen euro op voor*Griezmann, hetzelfde*bedrag dat 'Los Colchoneros' neertelden om het 19-jarige supertalent*Joa Felix los te weken bij Benfica.*

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Nabil Fekir leek vorig jaar nog op weg naar Liverpool, maar een overgang van de spelmaker van Olympique Lyon naar het noorden van Engeland ketste toen op het laatste moment af. De international van Frankrijk bleef vervolgens nog een jaar bij*les Gones, die hem deze zomer echter wel graag willen verkopen. Fekir ligt nog maar voor een jaar vast in Lyon en de club zal hem in de komende weken uit moeten zwaaien als het nog een goede prijs wil ontvangen.

    Media in Spanje berichtten vrijdag al dat Real Betis nadrukkelijk in de markt is voor Fekir en dat nieuws wordt bevestigd door*Le Parisien. Volgens de Franse krant voert het kamp-Fekir inmiddels ‘vergevorderde gesprekken’ met*los Verdiblancos, voor wie de komst van de aanvallende middenvelder een flinke stunt zou zijn.

    De eventuele komst van Fekir is wel afhankelijk van een verkoop van Giovani Lo Celso: de middenvelder, die eerder deze zomer definitief werd overgenomen van Paris Saint-Germain, staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur. Als hij inderdaad voor ruim zeventig miljoen euro vertrekt, is Betis in staat om te voldoen aan de transfersom van om en nabij de dertig miljoen euro die Lyon in gedachten heeft voor Fekir.

    De 25-jarige technicus zelf is al even rond met Betis over een contract en hij kan een vijfjarige verbintenis ondertekenen in Andalusië. Fekir gaat zeven miljoen euro verdienen in Spanje als het inderdaad van een transfer komt. Voor Betis zou hij overigens de op een na duurste aankoop uit de clubgeschiedenis worden: alleen voor Denilson werd in 1998 met een transfersom van 31,5 miljoen euro meer betaald.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Real Madrid verloor eerste wedstrijd tegen Bayern.

    Zidane is boos en zei dat hij bale weg wilt, ook al heeft ie niet gespeeld

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Officieel Barcelona ksmpioen van La Liga 2019/2020

    Topic kan op slot