MVC Lid

Reacties
    21
    15-05-2019

Gratis retourticket marokko 60+ invoerregeling marokko (goed lezen svp)

Aselaam oe3laikomwarahmatoellah wabarakatoeh,*

Ik vroeg me af of jullie mensen kennen die in aanmerking komen voor de korting ivm 60+ regeling voor een auto in te voeren in Marokko maar zelf geen gebruik van willen maken van deze regeling. Ik zou graag in contact willen komen met deze persoon of personen en ben bereid om een vergoeding te geven hiervoor plus gratis vliegtickets retour naar Marokko. Graag via privébericht een berichtje sturen.

Men hoeft nergens voor te vrezen want de auto kan na het invoeren gelijk van naam gewijzigd worden dus dan is de persoon in kwestie van alles af. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel. Nogmaals deze persoon verliest niets alle kosten worden vergoed vanaf hier naar Nederland en terug en een kleine vergoeding.

Let op! Voorheen moest de auto 5 jaar op naam blijven dat is niet meer zo. De auto wordt gelijk na het invoeren op mijn naam overgeschreven. Dus voor diegene zijn er verder geen gevolgen of iets. Uiteraard gaan we duidelijke afspraken maken en er is verder geen aanleiding dat men ergens voor bang moet zijn.

Men mag alles navragen bij consulaat en alle kosten worden vergoed uiteraard?

Hopelijk zal deze topic niet verpest worden met reacties van misgunners of haters.

Wa Alaykoem Assalaam Wara7matullahi Wa Barakaatuh

MVC Lid

Reacties
    21
    15-05-2019

Nobody?