1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    wollah ik vind dit echt interessant. Ik wil weten wat er met dit soort gasten is gebeurd dat ze als kind al haren willen krikken en voeten willen ruiken. Er zit iets in die campina melk vriend.

  2. #122
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Mientje.mientje Bekijk reactie
    Tfoe, smerig wollah.
    Smaken verschillen he.
    Mag ik vragen. Wat vind je er precies smerig aan ?

    Vind je het bij een man ook smerig ?

  3. #123
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    wollah ik vind dit echt interessant. Ik wil weten wat er met dit soort gasten is gebeurd dat ze als kind al haren willen krikken en voeten willen ruiken. Er zit iets in die campina melk vriend.
    Wat moet ik zeggen.... Iedereen is anders gelukkig..
    Wereld zou saai zijn als iedereen mij was of jou was. Vind je niet ?

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Smaken verschillen he.
    Mag ik vragen. Wat vind je er precies smerig aan ?

    Vind je het bij een man ook smerig ?
    Geen reactie ?

  5. #125
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Abdulaah Bekijk reactie
    Eerlijk aangezien je lang hier mee zit:

    Jij hebt een vette pak slaag nodig zolang het nodig is punt.

    Le3sa belma39oul.
    Waar bemoei jij je mee dan

  6. #126
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Mientje.mientje Bekijk reactie
    Tfoe, smerig wollah.
    Onderbouw aub.

    Wat vind je er zo vies aan

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Abdulaah Bekijk reactie
    Ik word agressief van mensen zoals jou die enkel als een dier hun lusten volgen.

    Ik zeg je eerlijk ik zou je dolgraag een pak slaag willen geven zodat je weer normaal functioneert en mij daarna eeuwig bedankt voor mijn ma3rouf.
    Ja toch

  8. #128
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Abdulaah Bekijk reactie
    Zee zieke geest.
    Oke

  9. #129
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Vraagje hoe denken jullie hierover ?

    Persoonlijk vind ik het aantrekkelijk.
    Vind het jammer dat er veel dames zijn die onzeker zijn over hun lichaamsharen. Terwijl het juist iets natuurlijks is.

    Zijn er hier vrouwen die het laten groeien ?
    Hoe denken jullie hierover heren ?

    Mag ook pm
    Up

  10. #130
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door bluebandmo Bekijk reactie
    Ben je ooit met een behaarde vrouw naar bed gegaan?
    Pm

  11. #131
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Vraagje hoe denken jullie hierover ?

    Persoonlijk vind ik het aantrekkelijk.
    Vind het jammer dat er veel dames zijn die onzeker zijn over hun lichaamsharen. Terwijl het juist iets natuurlijks is.

    Zijn er hier vrouwen die het laten groeien ?
    Hoe denken jullie hierover heren ?

    Mag ook pm
    Hoe denken jullie hierover ?

  12. #132
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Assalamoe Alaikoem wa Rahamatoellahi wa Barakatoe

    Waar komt het idee vandaan dat vrouwen haarloos horen te zijn ? Enkel hoofdhaar horen te hebben en de rest weg en glad en dat dat onhygiënisch en onvrouwelijk is ?
    Plekken als de benen en armen etc ?

    De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik zusters die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander. Het is hoe men geschapen is mashaAllah

    Als voorbeeld gebruik ik vaak van waarom kunnen vrouwen in maghreb/rkempo wel met beenharen en zelfs voetharen lopen zonder enig probleem niemand die er raar van opkijkt.
    Oudere generatie vrouwen hier die er ook gewoon mee rondlopen zonder zorgen. Het is ech iets van deze tijd.

    Vanuit onze Deen zijn er duidelijke richtlijnen;

    Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeeren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).

    Soenan al-Fitrah (d.w.z., handelingen die aansluiten bij de natuurlijke aanleg van de mens). De Profeet (vrede en zegening zij met hem) heeft gezegd: "Vijf dingen zijn onderdeel van de fitrah; besnijdenis, de verwijdering van schaamhaar, het bijknippen van de snor, het knippen van de nagels en het plukken van okselhaar. (Overgeleverd in al-Bokhaari, 5441)

    Enkel deze lichaamsdelen dienen onthaard te worden. De rest. Armen benen buik rug borst voet of handhaartjes of waar dan ook is een persoonlijke keuze en dus is het niet onvrouwelijk of onhygiënisch.
    MashaAllah tbarkAllah voor hoe eenieder geschapen is

    Wa Allahu Alam
    Khair in shaa Allah
    Vraagje hoe denken jullie hierover ?

    Persoonlijk vind ik het aantrekkelijk.
    Vind het jammer dat er veel dames zijn die onzeker zijn over hun lichaamsharen. Terwijl het juist iets natuurlijks is.

    Zijn er hier vrouwen die het laten groeien ?
    Hoe denken jullie hierover heren ?

    Mag ook pm

  13. #133
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Vrouwen met beenharen ? Armharen ? Donshaartjes op buik rug en borst handen voeten ?

    Het is niet onvrouwelijk of vies.
    Bedenk dit ; als lichaamshaar onvrouwelijk zou zijn, waarom heeft een vrouw dan überhaupt lichaamshaargroei ?
    Elke mens heeft lichaamshaar. Ene alleen meer dan de ander erfelijke aanleg...
    Hoezo is het vies ? Waarom is hoofdhaar het dan niet ? En waarom bij een man niet vies ? Logisch beredeneren is het.

    Ik vind het jammer dat dames zich onzeker voelen om hun lichaamshaargroei of denken een verkeerde lichaam te hebben etc..

    Begrijp me niet verkeerd ik zeg NIET dat vrouwen moeten stoppen met ontharen. Om verwarringen te voorkomen. Ik ben niet anti ontharen maar anti zogenaamde schoonheidsideaalbeeld

    Smaken verschillen....

  14. #134
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Vraagje hoe denken jullie hierover ?

    Persoonlijk vind ik het aantrekkelijk.
    Vind het jammer dat er veel dames zijn die onzeker zijn over hun lichaamsharen. Terwijl het juist iets natuurlijks is.

    Zijn er hier vrouwen die het laten groeien ?
    Hoe denken jullie hierover heren ?

    Mag ook pm
    Up

  15. #135
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Waar komt het idee vandaan dat vrouwen haarloos horen te zijn ? Enkel hoofdhaar horen te hebben en de rest weg en glad en dat dat onhygiënisch en onvrouwelijk is ?
    Plekken als de benen en armen etc ?

    De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander. Het is hoe men geschapen is.

    Als voorbeeld gebruik ik vaak van waarom kunnen vrouwen in maghreb/rkempo wel met beenharen en zelfs voetharen lopen zonder enig probleem niemand die er raar van opkijkt.
    Oudere generatie vrouwen hier die er ook gewoon mee rondlopen zonder zorgen. Het is ech iets van deze tijd.

    Vanuit onze Deen zijn er duidelijke richtlijnen;

    Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeeren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).

    Soenan al-Fitrah (d.w.z., handelingen die aansluiten bij de natuurlijke aanleg van de mens). De Profeet (vrede en zegening zij met hem) heeft gezegd: "Vijf dingen zijn onderdeel van de fitrah; besnijdenis, de verwijdering van schaamhaar, het bijknippen van de snor, het knippen van de nagels en het plukken van okselhaar. (Overgeleverd in al-Bokhaari, 5441)

    Enkel deze lichaamsdelen dienen onthaard te worden. De rest. Armen benen buik rug borst voet of handhaartjes of waar dan ook is een persoonlijke keuze en dus is het niet onvrouwelijk of onhygiënisch.
    MashaAllah voor hoe eenieder geschapen is