1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    1 woord: sabr

    Het begint al bij het maken van een keuze
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    112
    30-06-2019

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    1 woord: sabr

    Het begint al bij het maken van een keuze
    Vooral het laatste is belangrijk de juiste keuze maken want geduld raakt ooit op

  3. #33
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door ..Elegant.. Bekijk reactie
    Reden van scheidingen is simpel..

    De rolverdeling is niet meer duidelijk. Vrouwen gedragen zich niet meer als dames en mannen gedragen zich niet meer als heren. Hierdoor ontstaan scheve verhoudingen. Vrouwen zijn te mannelijk en laten een man niet een man zijn , anderom zijn de meeste mannen vandaag de dag te verwijfd en onverantwoordelijk door de opvoeding en natuurlijk slecht gedrag wat in stand gehouden wordt door vrouwen zelf. Kortom: mensen zijn ver verwijdert van hun fitrah. Er is geen wederzijdse respect, het ontbreekt mensen aan kennis, inzicht etc.
    Vrouwtje spendeer haar halve leven om haar Man te veranderen...

    Daarna bekijkt ze die twijflend en zegt..

    ik herken jou niet meer..wie ben jij..?

    en daar begin het..

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Doordat vele niet eerlijk zijn en scheinheilig zijn
    De families spelen dan ook mee
    Totdat je onder 1 dak woont en achter heel veel dingen komt
    Levensgenieter❤️

  5. #35
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door ..Elegant.. Bekijk reactie
    Een man kan je niet veranderen.
    Een Vrouw ook niet..

    Ik begrijp hun moeite niet..

    Is Vrouwtje..niet mijn mama

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Dat men en veelal vrouwen gaan voor wat ze willen ipv wat goed voor ze is. Althans de eerste weegt veel zwaarder dan de tweede. Wat denken jullie?
    Heb vertrouwen in Allah, zoek een vrouw op basis van deen,7ixma oe el7ya. En alles komt goed in sha Allah.

    Onze boodschapper zei toch dat mensen om 4 redenen trouwen? Geloof, schoonheid, rijkdom en afkomst.

    Ewa kies op basis van geloof. En aangezien ons afkomt moslims zijn, kan je ook gwn naar afkomst kijken. De rest gaat allemaal weg.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    De rede van scheidingen tegenwoordig is gebrek aan geduld zowel bij de man als vrouw.

  8. #38
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Het is juist goed om je gevoel uit te spreken en JUIST de verwachtingen. Vrouwen vinden dat vaak lastig en gaan er vanuit dat hij het wel weet.
    Denk ook miscommunicati of gebrek aan communicatie.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Thumbs up

    Soms moet je eerst de houdbaarheidsdatum vinden en goed dubbel(tripple)checken en als je nog twijfelt over de ingrediënten aan de achterkant dan de fabrikant bellen om navraag te doen over bepaalde specificaties. Vooral de E-nummers zijn tricky of van die wetenschappelijke benamingen om de real stuff te doen verbergen. Ga diep en laat je niet misleiden!

    Ik zie elk vrouw vanaf de buitenkant als een omhulsel. Je moet ze schillen. Laag voor laag, voordat je de echte IK van iemand kan vinden. Iemand huwen op basis van haar grote cupmaat of oversized juicy ronde squat-billen kan een fatale fout voor je zijn.

    Mohim, wie mijn E-Book met tips en tricks wil kopen van 39,99 en nu tijdelijk omhoog afgeprijsd naar 79,99 kan mij gewoon benaderen via PM.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Dat men en veelal vrouwen gaan voor wat ze willen ipv wat goed voor ze is. Althans de eerste weegt veel zwaarder dan de tweede. Wat denken jullie?

    Het moet beide in evenwicht zijn. Pure chocola is ook goed voor je maar als je alleen melk lust hoef je het niet te kopen

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Zonnebloem00 Bekijk reactie
    Het moet beide in evenwicht zijn. Pure chocola is ook goed voor je maar als je alleen melk lust hoef je het niet te kopen

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Velen laten zich beinvloeden en depressief maken door het "perfecte leventje" van anderen op social media. Speel vast ook een rol.
    Voor de rest; I dunnow bruh.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    36
    05-05-2011

    Ik viel voor haar juicy wet big ass.
    Helaas is ze overleden door het eten van besmette kat ipv konijnen vlees.
    Dit is tijdens vakantie in Marokko gebeurd.

    Ik zoek nog een wulpse volslanke

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Velen laten zich beinvloeden en depressief maken door het "perfecte leventje" van anderen op social media. Speel vast ook een rol.
    Voor de rest; I dunnow bruh.
    True

  15. #45
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Ik lees iets van chocola puur melk blabla hahahha zit met chocola te eten .

    Randommmm
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."