1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Wel
    Zelfde hier dus dat wordt hopelijk niet een survival dag. Komt wel goed in sha Allah.
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #17
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Denk dat mensen gewoon niet eerlijk naar elkaar toe zijn. Meer woorden dan uiteindelijk daden, alles om maar in de smaak te vallen bij elkaar. Veel verwachtingen hebben, wat eindigt in teleurstelling.

    Mensen vragen niet naar belangrijke zaken, willen geen belangrijke dingen weten, gaan een leuke relatie met elkaar aan en na al die maanden/jaren is het enige wat ze van elkaar weten elkaars lievelingsgerecht en kleur. Echt zonde, verspil je zoveel tijd aan elkaar om uit eindelijk te weten dat blauw zijn lievelingskleur. Oké en een oppervlakkig gesprek over hoe de kinderen gaan heten.

    Daarnaast wil niemand meer met elkaar bouwen. Mannen profiteren op hun manier en vrouwen profiteren weer op eigen manier. Echt zonde, samen kan je zoveel bereiken, niet alleen wereldse zaken, maar je kan ook echt naar elkaar toe groeien.

    Ik vind het zonde. Echt zonde, dat zoveel mensen scheiden.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    112
    30-06-2019

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Dat men en veelal vrouwen gaan voor wat ze willen ipv wat goed voor ze is. Althans de eerste weegt veel zwaarder dan de tweede. Wat denken jullie?
    Mee eens ook ik zie dat de meeste in sprookjes leven. Veel vrouwen zien fictie films als waarheid en proberen daar naar te streven en vallen op uiterlijk en geld. Ik Zie vaak vrouwen eindigen met jongens waar van ik denk als zij mijn zus of dochter was zou ik dat niet accepteren. En als je ze op de man vraagt zeggen ze Ewa ja ik ben verliefd op hem

    Paar maanden verder is dr scheiding geboren

    Jaa man was slecht dit dat zus zo
    Ewa snap je nu waarom mannen vrouwen zat worden

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    112
    30-06-2019

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Denk dat mensen gewoon niet eerlijk naar elkaar toe zijn. Meer woorden dan uiteindelijk daden, alles om maar in de smaak te vallen bij elkaar. Veel verwachtingen hebben, wat eindigt in teleurstelling.

    Mensen vragen niet naar belangrijke zaken, willen geen belangrijke dingen weten, gaan een leuke relatie met elkaar aan en na al die maanden/jaren is het enige wat ze van elkaar weten elkaars lievelingsgerecht en kleur. Echt zonde, verspil je zoveel tijd aan elkaar om uit eindelijk te weten dat blauw zijn lievelingskleur. Oké en een oppervlakkig gesprek over hoe de kinderen gaan heten.

    Daarnaast wil niemand meer met elkaar bouwen. Mannen profiteren op hun manier en vrouwen profiteren weer op eigen manier. Echt zonde, samen kan je zoveel bereiken, niet alleen wereldse zaken, maar je kan ook echt naar elkaar toe groeien.

    Ik vind het zonde. Echt zonde, dat zoveel mensen scheiden.
    Heeft niks met eerlijkheid te maken veel vrouwen weten veel over hun vroendjes en merken veel over hun maar zijn te wanhopig of zijn te verliefd op het uiterlijk waardoor ze dat niet in Willen zien. Marokkaanse vrouwen vragen je de hemd van het lijf als je ze leert kennen. Als je iemand op straat ziet heb je snel door wat voor type dit is. Laatstaan als je iemand leert kennen. Vlugge of rustige mannen kan een blinde onderscheiden.

    Daarom tegenwoordig lach ik als ze scheiden en ze dan zich zielig voordoen Zehma lag aan de man. Kifech je kiest zelf voor hem

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    Klopt zeker
    En ten tweede beginnen ze met een bruiloft van 80000. En allerlei haram zaken. Denk dan niet dat Allah je huwelijk zegent er word niet meer gepraktiseerd dat is een grote struikelblok.

    Moge Allah ons voorzien van een vrome man/vrouw.
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    112
    30-06-2019

    Citaat Geplaatst door hey88 Bekijk reactie
    Klopt zeker
    En ten tweede beginnen ze met een bruiloft van 80000. En allerlei haram zaken. Denk dan niet dat Allah je huwelijk zegent er word niet meer gepraktiseerd dat is een grote struikelblok.

    Moge Allah ons voorzien van een vrome man/vrouw.
    Zeg je goed.

    Pas als ze gescheiden zijn of vrouw is geen maagd meer dan pas willen ze het klein en normaal doen. Valt me op

    Bruiloft komt vaker vanuit eis van de vrouw en niet de man

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    Ja klopt inderdaad terwijl dat echt onzin is, als iemand die fout in het verleden heeft gemaakt wil dat niet zeggen dat je gelijk bruiloft in de schuur moet geven
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  8. #23
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Yessir2019 Bekijk reactie
    Heeft niks met eerlijkheid te maken veel vrouwen weten veel over hun vroendjes en merken veel over hun maar zijn te wanhopig of zijn te verliefd op het uiterlijk waardoor ze dat niet in Willen zien. Marokkaanse vrouwen vragen je de hemd van het lijf als je ze leert kennen. Als je iemand op straat ziet heb je snel door wat voor type dit is. Laatstaan als je iemand leert kennen. Vlugge of rustige mannen kan een blinde onderscheiden.

    Daarom tegenwoordig lach ik als ze scheiden en ze dan zich zielig voordoen Zehma lag aan de man. Kifech je kiest zelf voor hem
    Eerlijkheid in de zin van, mensen doen zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn, alleen om in de smaak te vallen. Echt onzin dat je meteen ziet wat voor type iemand is. Jij denkt te zien wat voor type een persoon is, kans is groot dat je er heel erg ver naast zit.

    Rare actie. Om welke reden je ook scheid, wie zn schuld het ook is, echt ziek als je lacht om zulke dingen. Moge Allaah ons behoeden voor een scheiding. Uiteindelijk zit niemand erop te wachten.

  9. #24
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Yessir2019 Bekijk reactie
    Heeft niks met eerlijkheid te maken veel vrouwen weten veel over hun vroendjes en merken veel over hun maar zijn te wanhopig of zijn te verliefd op het uiterlijk waardoor ze dat niet in Willen zien. Marokkaanse vrouwen vragen je de hemd van het lijf als je ze leert kennen. Als je iemand op straat ziet heb je snel door wat voor type dit is. Laatstaan als je iemand leert kennen. Vlugge of rustige mannen kan een blinde onderscheiden.

    Daarom tegenwoordig lach ik als ze scheiden en ze dan zich zielig voordoen Zehma lag aan de man. Kifech je kiest zelf voor hem

    Hierin maak je een groot punt.
    Elkaars gebreken/eigenschappen niet willen/kunnen zien voor wat ze zijn is een hele grote valkuil.
    Het gaat niet om de gebreken of bepaalde eigenschappen zelf, want die heeft ieder mens. Het gaat erom dat je, zodra je die dingen opmerkt voor jezelf 10 x te rade moet gaan of je er wel/niet mee kan dealen.
    En dat heeft weer te maken met je eigen persoonlijkheid/karakter. Dus wat je zelf meebrengt in het huwelijk.

    Kortom, je moet uiteindelijk dezelfde doelen hebben in het leven en huwelijk. Voor de één is dat een stabiel leven en thuis opbouwen voor een toekomstig gezin en voor de ander 'zoveel mogelijk aanzien vergaren voor alles wat búiten je gezin om leeft en toekijkt' oftewel, zoveel mogelijk je eigen begeertes najagen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Als ik het kon eisen,dan wil ik dat mijn toekomstige vrouw een psychologische onderzoek ondergaat,dan weet ik tenminste zeker dat ze niet krankzinnig is, veel
    vrouwen zijn gewoon emotioneel gestoord,naarmate je met hen in zee gaat, kom je achter ,wat je eigenlijk doet bij zo'n vrouw,en hoe je daar snel van afkomt . Daarnaast denk ik dat men graag anders doet dan ze werkelijk zijn,een persoonlijkheidsstoornis hebben of wat dan ook. Vaak wetrn veel dames precies hoe hun huwelijk uit MOET zien,en als ze daarvan afwijken, komen de TROUWmas. Veel Nederlandse vrouwen zijn geestelijk veel stabieler,en meer zichzelf ipv "the bold and the beautyful"te spelen. Veel moslima's denken vaak aan trouwen,en hebben het uitgestippeld, hoe alles omgeveer moet gaan, maar volgens mij hebben ze niet in de gaten dat ze niet alleen getrouwd zijn of zo. Anders doen dan je werkelijk bent brengt in tijd alleen maar problemen mee.

    Dit is wat ik werkelijk schets in mijn leven en anderen,wat ik van vrienden hoorde.

  11. #26
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Dat men en veelal vrouwen gaan voor wat ze willen ipv wat goed voor ze is. Althans de eerste weegt veel zwaarder dan de tweede. Wat denken jullie?
    Ben jij gescheiden

    Ben je ooit getrouwd geweest?

  12. #27
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Douniawestt Bekijk reactie
    De topicstarter is Younes Ouaali.
    Heeft die jouw gedumpt of so...

    vertel.

  13. #28
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hierin maak je een groot punt.
    Elkaars gebreken/eigenschappen niet willen/kunnen zien voor wat ze zijn is een hele grote valkuil.
    Het gaat niet om de gebreken of bepaalde eigenschappen zelf, want die heeft ieder mens. Het gaat erom dat je, zodra je die dingen opmerkt voor jezelf 10 x te rade moet gaan of je er wel/niet mee kan dealen.
    En dat heeft weer te maken met je eigen persoonlijkheid/karakter. Dus wat je zelf meebrengt in het huwelijk.

    Kortom, je moet uiteindelijk dezelfde doelen hebben in het leven en huwelijk. Voor de één is dat een stabiel leven en thuis opbouwen voor een toekomstig gezin en voor de ander 'zoveel mogelijk aanzien vergaren voor alles wat búiten je gezin om leeft en toekijkt' oftewel, zoveel mogelijk je eigen begeertes najagen.
    Theorie/praktijk is anders..

    Wel mooie boodschap..

  14. #29
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Als ik het kon eisen,dan wil ik dat mijn toekomstige vrouw een psychologische onderzoek ondergaat,dan weet ik tenminste zeker dat ze niet krankzinnig is, veel
    vrouwen zijn gewoon emotioneel gestoord,naarmate je met hen in zee gaat, kom je achter ,wat je eigenlijk doet bij zo'n vrouw,en hoe je daar snel van afkomt . Daarnaast denk ik dat men graag anders doet dan ze werkelijk zijn,een persoonlijkheidsstoornis hebben of wat dan ook. Vaak wetrn veel dames precies hoe hun huwelijk uit MOET zien,en als ze daarvan afwijken, komen de TROUWmas. Veel Nederlandse vrouwen zijn geestelijk veel stabieler,en meer zichzelf ipv "the bold and the beautyful"te spelen. Veel moslima's denken vaak aan trouwen,en hebben het uitgestippeld, hoe alles omgeveer moet gaan, maar volgens mij hebben ze niet in de gaten dat ze niet alleen getrouwd zijn of zo. Anders doen dan je werkelijk bent brengt in tijd alleen maar problemen mee.

    Dit is wat ik werkelijk schets in mijn leven en anderen,wat ik van vrienden hoorde.
    Mannen zijn logisch

    Vrouwen zijn gevoelens

    Dat is het enigst da ik er van snap...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Mannen zijn logisch

    Vrouwen zijn gevoelens

    Dat is het enigst da ik er van snap...
    Mannen zijn soms wel logischer, maar niet rechtvaardiger. Alle mensen zijn 'gevoelens', er zit alleen een verschil in welke gevoelens de overhand nemen bij personen.