1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Het werd zeker uitgelokt

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Valt mee, peper is scherper
    Prijzen van groenten schieten de pan uit, seizoen gebonden I know... gebeurt ook in Marokko in de zomer.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Het werd zeker uitgelokt
    Die Egyptenaren in Caïro werden dat vast ook door al die marokkaanse vrouwen..

  4. #34
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Hier is geweld voor uitgevonden, deze mannetjes verstaan niks anders dan dominantie en schaamte.
    Als je hier niet hardhandig tegen optreed en laat zien wie er de baas en welke regels geldend zijn,
    dan verlies je "grond en waarde"
    Een regel die de slappe burgemeester hier invoert werkt niet en is wegkijkend, wat er hier gebeurt is hooligan gedrag en zal je moeten bestrijden met een portie geweld.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Die Egyptenaren in Caïro werden dat vast ook door al die marokkaanse vrouwen..
    die vrouwen hadden daar niks te zoeken zonder hun mannen.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    die vrouwen hadden daar niks te zoeken zonder hun mannen.
    Ja we weten het nu wel gros islamitsche mannen zijn vieze seksueel gefrustreerde mannetjes met een alpha mannetjes syndroom..ik stem voor chemische castratie van dit soort mannen

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hier is geweld voor uitgevonden, deze mannetjes verstaan niks anders dan dominantie en schaamte.
    Als je hier niet hardhandig tegen optreed en laat zien wie er de baas en welke regels geldend zijn,
    dan verlies je "grond en waarde"
    Een regel die de slappe burgemeester hier invoert werkt niet en is wegkijkend, wat er hier gebeurt is hooligan gedrag en zal je moeten bestrijden met een portie geweld.
    Dit klinkt je dan vast als muziek in de oren.
    https://ejbron.wordpress.com/2016/02...ar-het-zuiden/

    mij wel in iedergeval.

  8. #38
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Dit klinkt je dan vast als muziek in de oren.
    https://ejbron.wordpress.com/2016/02...ar-het-zuiden/

    mij wel in iedergeval.
    Dat is iets waar ik niks van weet en er teveel variabelen zijn, in hoeverre wordt lastig gevallen gezien in zo een land bijv.
    Uit eigen ervaring ken ik dat ik in een ver verleden niet met een meisje mocht dansen die met mij wou dansen, in een gehucht wel te verstaan.
    Dus in dat soort landen neem ik zulke verhalen met een korrel zout.

    Dus laten wij het lekker bij Koewacht houden, voor je alles weer uit je welbekende contexten en proporties trekt.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Zou dit echt zijn?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Bah bah schandalig

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat is iets waar ik niks van weet en er teveel variabelen zijn, in hoeverre wordt lastig gevallen gezien in zo een land bijv.
    Uit eigen ervaring ken ik dat ik in een ver verleden niet met een meisje mocht dansen die met mij wou dansen, in een gehucht wel te verstaan.
    Dus in dat soort landen neem ik zulke verhalen met een korrel zout.

    Dus laten wij het lekker bij Koewacht houden, voor je alles weer uit je welbekende contexten en proporties trekt.
    Je bedoeld zoals een moslima vaak van mannelijke familieleden niet met een niet moslim mag omgaan..moeilijk ja.

    Maar dan nog blijf ik voorstander van deze optie..hopelijk is 1x genoeg om een duidelijk signaal af te geven .

  12. #42
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Je bedoeld zoals een moslimavaak van mannelijke familieleden niet met een niet moslim mag omgaan..moeilijk ja.

    Maar dan nog blijf ik voorstander van deze optie..hopelijk is 1x genoeg om een duidelijk signaal af te geven .
    Nee als in, een vrij land waar iedereen zogenaamd gelijk is, maar in de praktijk er teveel racisme en onderscheid is en wordt gemaakt.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    die vrouwen hadden daar niks te zoeken zonder hun mannen.
    Het moet lastig voor je zijn om in deze wereld te leven met zo een bekrompen en kleine geest. Ik heb oprecht met je te doen, je hebt geen mazzel.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Nee als in, een vrij land waar iedereen zogenaamd gelijk is, maar in de praktijk er teveel racisme en onderscheid is en wordt gemaakt.
    Wat ik dus al aangaf dat onderscheid..

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    834
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Dit klinkt je dan vast als muziek in de oren.
    https://ejbron.wordpress.com/2016/02...ar-het-zuiden/

    mij wel in iedergeval.

    Als je er als vader iets van zegt, word je het zwembad uit `begeleid`

    https://www.bild.de/regional/duessel...5300.bild.html