1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Question Waarom zou je..

    Volledig gebaseerd op eigen ervaring.
    Minstens een dikke tien jaar geleden in hartje winkel gedoe in Den Haag,
    liep ik heel stoer te doen met een tas die ik net had gekocht, ik deed alsof ik gangster was.
    Duizenden mensen of honderden weet ik het, liepen daar rond en zagen mij tof doen.

    Nu tig jaren later, weet niemand meer wat van toen, elk mens is die middag vergeten en mij uiteraard,
    het was namelijk niet een opvallend iets, maar voor mij doen was het te stoer doen.
    Waarom zou ik als persoon decennia later daar nog tenenkrommend naar terug kijken en het aan je laten vreten,
    dat moment, die herinnering is bij niemand meer aanwezig behalve bij mij, tell me waarom zijn sommige nietige zaken zo groot bij iemand.

  2. #2
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Waarschijnlijk speelt het gevoel wat je op dat ogenblik had een grote rol waardoor je dat ene kleine moment nog haarfijn herinnert.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Komt het door 'n ol' school fugazi louis vuitton schoudertas. Die dingen brengen je in full cringe modus.

  4. #4
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Waarschijnlijk speelt het gevoel wat je op dat ogenblik had een grote rol waardoor je dat ene kleine moment nog haarfijn herinnert.
    De cringe was real
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Misschien was dat moment wel heel belangrijk voor jouw ontwikkeling. Heeft het je ergens in gevormd? Had je het nodig om zelfvertrouwen te krijgen of wellicht hoorde je er voor je gevoel nu eindelijk bij?

    Ik denk vaak aan zulke momenten terug. Waarom vond ik het toen belangrijk, terwijl ik het nu nooit meer zou doen? Vaak is het iets wat ons in die tijd bezig hield en ons enigszins kaders gaf.
    Denk dat het is bij gebleven omdat ik mezelf zo ver van mezelf af weg had gezet

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Komt het door 'n ol' school fugazi louis vuitton schoudertas. Die dingen brengen je in full cringe modus.
    hoe dan ook het was full cringe to the fullest.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Heb ik ook wel eens maar kap die gevoelens dan snel af. Een mens verandert en waarom zou ik me druk maken wat een ander vind