1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.788
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Rabat: duizenden aanwezig bij protestmars Palestina

    Duizenden mensen hebben zondag deelgenomen aan de nationale mars in Rabat uit solidariteit met het Palestijnse volk en om hun steun voor de Palestijnse zaak opnieuw te bevestigen.





    De mars werd georganiseerd door verschillende mensenrechtenorganisaties, politieke partijen en vakbonden. Deelnemers van de mars hadden spandoeken en borden mee met de teksten 'Al Quds hoofdstad van Palestina' en 'de Marokkaanse bevolking veroordeelt de overeenkomst van verraad en de Manama-top'.


    Op 25 en 26 juni zullen verschillende landen samenkomen in Manama in Bahrein om te praten over een politieke oplossing voor het Palestijns-Israëlisch conflict. De Manama-top is een initiatief van het Amerikaanse Witte Huis. De Palestijnse Autoriteit heeft Arabische-moslimlanden echter gevraagd de conferentie te boycotten.

    De initiatiefnemers van de mars willen niet dat Marokko deelneemt aan de Manama-conferentie en zijn van mening dat de top "hoogverraad" is jegens de Palestijnen. De initiatiefnemers hebben tijdens een gezamenlijke persconferentie afgelopen donderdag in Rabat hun verontwaardiging uitgesproken over de conferentie. Het voorstel van de VS aan Palestina richt zich vooral op snelle economische ontwikkeling in de regio. De Amerikanen stellen dan wel dat de Arabische landen akkoord gaan met alle toekomstige voorstellen van het Witte Huis, die tot nu toe nog in het midden worden gelaten.


    De tegenstanders van de Manama-top vrezen voor "normalisatie van de relaties met de zionistische entiteit" en dat Al Quds, de Golan Heights, Palestina en andere bezette Arabische gebeiden worden veranderd 'in een land van gehoorzame slaven'.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Demonstreer je ballen kapot.

    M6 en zijn chimpies hebben de boel afgestaan aan Jared Kushner voor om 10 jaar extra op de troon te zitten.

    Tijd voor een over trow

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    950
    01-04-2012

    Waarom? De gordijnen in het MO hebben hun verkocht. Zie niet echt een reden waarom wij er voor op moeten komen.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door RoyalArabi Bekijk reactie
    Waarom? De gordijnen in het MO hebben hun verkocht. Zie niet echt een reden waarom wij er voor op moeten komen.
    Elke leider is verantwoordelijk hiervoor. Dat ze naar de muur mogen staren voor hun verraad.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    950
    01-04-2012

    Nee sorry hoor, ik zie niet in waarom onze leider hiervoor verantwoordelijk is. Vroeger was Palestina en Jordanië een land. Trans-Jordanië. Nu doen de Jordaniërs alsof ze ze nooit gekend hebben. Laat ze lekker zelf hun erwtjes doppen. Snap ook absoluut niet wat onze koning aan het hoofd doet van het Al-Quds committee. Dat is meer wat voor de leugenachtige en in de steek latende zandbak figuren uit het MO.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door RoyalArabi Bekijk reactie
    Nee sorry hoor, ik zie niet in waarom onze leider hiervoor verantwoordelijk is. Vroeger was Palestina en Jordanië een land. Trans-Jordanië. Nu doen de Jordaniërs alsof ze ze nooit gekend hebben. Laat ze lekker zelf hun erwtjes doppen. Snap ook absoluut niet wat onze koning aan het hoofd doet van het Al-Quds committee. Dat is meer wat voor de leugenachtige en in de steek latende zandbak figuren uit het MO.
    Ik bekijk het vanuit islamitische perspectief.

    Dat er verraders zijn die de boel achterlijk houden in ruil voor de macht is meer dan duidelijk

    Ik reken ook niet op de Palestijnen aangezien er heel wat verraders in hun midden zit. Daar heb je dus gewoon gelijk in.

    Check alleen de film Beirut... weerspiegelt de werkelijkheid naar mijn mening.