1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Temperatuur Afrika Cup?!

    Wanneer Marokko speelt zal het 41 graden zijn.... met dit weer kan zelfs een Spanje of Frankrijk geen poten breken. Is gewoon competitie vervalsing dit wanneer in de avond Ivoorkust speelt zal het een graad of 23 zijn dit is echt een groot verschil zelfs de Fifpro heeft aangegeven dat voetballen onder deze weersomstandigheden niet mogelijk zijn. MAAR DE BOND DOET ER NIKS AAN!!

    Ik vind dit persoonlijk echt een schande en duidelijk competitie vervalsing voor de landen die om 15:30 plaatselijke tijd moeten voetballen vind ik dat ze er een verweer op moeten doen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    19:00 en 22:00 zijn gewoon goede tijden om te voetballen.!

    Na 18:00 koelt het wat af

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Marokko gaat het echt zwaar krijgen hoor..we moeten niet verbaasd kijken als zon wedstrijd niet is om aan te zien of 0-0 blijft steken

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Klopt helemaal dit, maar het is Afrika. Corruptie viert daar de boventoon.

    Kijk Egypte bijvoorbeeld speelt alle wedstrijden in de avond.

    Eerste wedstrijd om 11 uur
    2e om 10
    3e om 9

    Dit zijn pas tijden om te voetballen.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Zoals ik al zei we moeten niet verbaasd gaan kijken als het een saaie pot word! Morgen Ivoorkust Zuid-Afrika om 16:30!

    Denk dat zuid Afrika kan gaan stunten meer dan de helft speelt in eigen land en is gewend om onder deze omstandigheden te voetballen . Voorspeel dat zuid Afrika kan stunten of een gelijkspel.

    Marokko speelt overigens de 2e wedstrijd 17:00 uur plaatselijke tijd in de 1e helft zullen ze ook wel de warmte gaan aanvoelen.

  6. #6
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Zoals ik al zei we moeten niet verbaasd gaan kijken als het een saaie pot word! Morgen Ivoorkust Zuid-Afrika om 16:30!

    Denk dat zuid Afrika kan gaan stunten meer dan de helft speelt in eigen land en is gewend om onder deze omstandigheden te voetballen . Voorspeel dat zuid Afrika kan stunten of een gelijkspel.

    Marokko speelt overigens de 2e wedstrijd 17:00 uur plaatselijke tijd in de 1e helft zullen ze ook wel de warmte gaan aanvoelen.
    Nee hoor, gewoon om 19:00 uur, er is geen tijdsverschil. ;o
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  7. #7
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Mensen wilde africacup in de zomer haha dan krijg je dus dit.
    Free PALESTINA

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Die zandbakspelers die we hebben zijn hier ook wel aan gewend geraakt dus dat heeft wel zn voordeel

    En hoezo is het corruptie als de twee andere teams in onze groep vandaag op hetzelfde tijdsstip spelen

  9. #9
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Die zandbakspelers die we hebben zijn hier ook wel aan gewend geraakt dus dat heeft wel zn voordeel

    En hoezo is het corruptie als de twee andere teams in onze groep vandaag op hetzelfde tijdsstip spelen
    Ik denk dat hij doelt op Egypte. Die spelen alle drie de wedstrijden laat in de avond, lekker makkelijk.

    De Caf had nooit voor dit tijdstip moeten kiezen, is niet te doen. Voor de spelers niet, maar ook de supporters worden levend gegrild in die hete zon.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik denk dat hij doelt op Egypte. Die spelen alle drie de wedstrijden laat in de avond, lekker makkelijk.

    De Caf had nooit voor dit tijdstip moeten kiezen, is niet te doen. Voor de spelers niet, maar ook de supporters worden levend gegrild in die hete zon.
    Eerste wedstrijd na een openingsceremonie is altijd wel in de avond, speelronde 3 speelt iedereen tegelijk en speelronde 2 is verdeeld over 2 tijdsstippen in de avond. Er is altijd wel iets om over te zeuren.

    Dat ze niet voor half 5 hadden moeten kiezen heb je misschien gelijk in maar dan zouden ze 2 wedstrijden tegelijk hebben als er 3 wedstrijden op een avond zijn zoals gisteren of je krijgt een hele late wedstrijd. Economisch en organisatorisch is dat gewoon niet te doen denk ik, zou geen enkel gastland doen

  11. #11
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Eerste wedstrijd na een openingsceremonie is altijd wel in de avond, speelronde 3 speelt iedereen tegelijk en speelronde 2 is verdeeld over 2 tijdsstippen in de avond. Er is altijd wel iets om over te zeuren.

    Dat ze niet voor half 5 hadden moeten kiezen heb je misschien gelijk in maar dan zouden ze 2 wedstrijden tegelijk hebben als er 3 wedstrijden op een avond zijn zoals gisteren of je krijgt een hele late wedstrijd. Economisch en organisatorisch is dat gewoon niet te doen denk ik, zou geen enkel gastland doen
    Het is wel opvallend dat Egypte letterlijk alle drie de wedstrijden om 22:00 uur speelt. Die Egyptenaren hebben het goed voor elkaar en dat valt niet te ontkennen. Hoe verder ze komen, hoe meer je gaat merken wat wij bedoelen.

    Dan maar twee wedstrijden tegelijkertijd hoor (ik bedoel Guinee vs Madagaskar kijkt geen kip), FIFpro had ze ook al gewaarschuwd en anders op z'n minst 4 drinkpauzes.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Het is wel opvallend dat Egypte letterlijk alle drie de wedstrijden om 22:00 uur speelt. Die Egyptenaren hebben het goed voor elkaar en dat valt niet te ontkennen. Hoe verder ze komen, hoe meer je gaat merken wat wij bedoelen.

    Dan maar twee wedstrijden tegelijkertijd hoor (ik bedoel Guinee vs Madagaskar kijkt geen kip), FIFpro had ze ook al gewaarschuwd en anders op z'n minst 4 drinkpauzes.
    We zullen zien hoe dat de rest van het toernooi gaat. Tijden van de volgende rondes staan wel al vast in ieder geval.

    Is wel de wedstrijd met de meeste goals tot nu toe, vond die wel leuk ;o Drinkpauzes moeten ze gewoon inlassen inderdaad, hebben landen daar nog niet over geklaagd.

  13. #13
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Lekjaa fixt dat wel. ;o

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa