1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    20-05-2019

    Wie is van echt lang gezond haar naar kort gegaan..

    Wie is er van lang gezondhaar naar kort gegaan? Wie heeft er spijt.. ik wil het zo graag kort omdat t nu echt lang is maar vind het ook weer zonde wie had dit ook maar heeft het toch geknipt? Spijt of juist beter?

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    ik had lang haar maar flink beschadigd dus heb het van de week kort geknipt
    denk tot mijn schouders ongeveer. Het is wel fijn maar ik mis ewl mijn lange haren!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    20-05-2019

    Hmmm jammer ins’allah groeit het snel mooi en gezond aan

  4. #4
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    inshallah! : )

  5. #5
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Paar keer gedaan. Nooit spijt van gehad.

  6. #6

    Reacties
    5.521
    24-12-2006

    Gewoon doen. Je haar groeit wel weer aan in sha Allah. ik vond het heerlijk.. Echt een verademing.
    당신과 나

    Happily Married.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1
    04-07-2019

    En... Heb je het inmiddels kort geknipt?

    Heb zelf ook even getwijfeld maar vanmiddag toch maar een afspraak gemaakt. Mijn haar komt nu tot aan mijn billen en ik ga het van weekend tot net over mijn schouders laten knippen. Ben benieuwd!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    26
    13-08-2018

    Ik heb het vaker van lang naar kort geknipt. Het was gewoon weer is wat anders en veel meer volume. Nu heb ik het lang niet meer gedaan. Wil het voorlopig laten groeien. Kan dat je op het begin denkt oeii had ik niet moeten doen. Maar als het je goed staat dan wen je er aan! Het groeit zo weer aan als je gezond haar hebt.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Ik heb dat een paar keer gedaan. Elke keer spijt van.

    Nu weer aan het laten groeien.

  10. #10
    Thigsiee

    Reacties
    522
    02-05-2007

    Ik had het kort gewiekt maar groeit super langzaam terug!
    duurde wel meer dan jaar

  11. #11
    ZusVanOmar&Hmed

    Reacties
    61
    12-08-2019

    Ook gedaan en geen spijt. Staat me beter en jeugdiger. Heb ook tot schouders en soms knip ik zelfs nog iets korter. Ik vind wel belangrijk dat het altijd vrouwelijk blijft uitzien.

  12. #12
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Ik..
    Vind kort ook zn klasse hebben. Soms laat ik het weer lang en dan weer kort.
    -

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik vind lang haar het mooiste.
    Maar eens de 40 voorbij vind ik dan weer dat kort haar mooier is.
    Zo een care tot net over de schouders.

    Ik heb het zeker 3x geknipt van lang naar kort. Nu is het weer heel lang en wil ik het soms weer knippen maar nu doe ik het niet meer, heb altijd zo een spijt gehad.

    Bij mij kwam die zin om te knippen er altijd omdat ik wat verandering wou. Ik heb daarom nu mèchen gedaan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    23
    02-07-2019

    Leuk om de ervaringen te lezen.
    Ik ben ook van lang naar kort gegaan. Het staat een stuk vlotter en meteen gezonder met veel volume.
    Ik had het ook geverfd. Dus heel kort en extreem gekleurd haha ik vond/vind het mooi omgeving ook maar hun eerste reactie is wel dat ze schrikken haha.

    Ik hou het niet kort heb ik al besloten, nu weer lekker laten groeien!