1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Respect tijdens elkaar leren kennen

    Salam alikom iedereen,

    Waar is de tijd gebleven dat je normale gesprekken met elkaar kunt voeren?
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ik vind dat echt een afknapper als men dat niet heeft.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Misschien gewoon aangeven dat je oneerbiedelijk gedrag niet accepteert. Bespaart een hoop tijd en velen zullen het alleen maar respecteren/waarderen.

  4. #4
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Haha klopt, net 7ayawan. Zie je hier ook op t forum.
    Alleen de Marokkaan opent topics met ' welke getrouwde/zwangere vrouw is in voor...' ' vrouwen met broekmaat huppeldepup gezocht'

    Perfecte afspiegeling van hun verdorven rotte tyfusmind.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    55
    11-03-2012

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Misschien gewoon aangeven dat je oneerbiedelijk gedrag niet accepteert. Bespaart een hoop tijd en velen zullen het alleen maar respecteren/waarderen.
    Alsof ze je dan geloven wanneer je aangeeft dat je daar niet van gediend bent. Meteen worden er dan mannen van andere (Antilliiaanse, Surinaamse)nationaliteiten bijgehaald. Zoals iemand hier al aangaf, voor sommigen is respect een ver van hun bed show. helaas voor hen dan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    salaam aleykoum houd het gezellig

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    In het begin moet er ze3ma geruziet worden.

    Ewa.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door S_ereen Bekijk reactie
    Alsof ze je dan geloven wanneer je aangeeft dat je daar niet van gediend bent. Meteen worden er dan mannen van andere (Antilliiaanse, Surinaamse)nationaliteiten bijgehaald. Zoals iemand hier al aangaf, voor sommigen is respect een ver van hun bed show. helaas voor hen dan.
    Naar mijn weten is het geen verplichting om iemand te spreken die niet respectvol is. Heeft verder ook weinig te maken met wat ze wél of niét geloven; als je het maar zelf gelooft.

    Hoezo helaas voor hen?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Haha klopt, net 7ayawan. Zie je hier ook op t forum.
    Alleen de Marokkaan opent topics met ' welke getrouwde/zwangere vrouw is in voor...' ' vrouwen met broekmaat huppeldepup gezocht'

    Perfecte afspiegeling van hun verdorven rotte tyfusmind.
    Op het internet zullen er altijd toxische afbeeldingen, topics, filmpjes en onderwerpen zijn. Heeft niks te maken met de Marokkaanse man. Beide kampen zijn verantwoordelijk voor dit gif.

  10. #10
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Op het internet zullen er altijd toxische afbeeldingen, topics, filmpjes en onderwerpen zijn. Heeft niks te maken met de Marokkaanse man. Beide kampen zijn verantwoordelijk voor dit gif.

    Beide kampen?
    Op m.nl heeft het alles te maken met de Marokkaanse man.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Beide kampen?
    Op m.nl heeft het alles te maken met de Marokkaanse man.
    Ja, beide kampen. De vrouwen zijn medeverantwoordelijk voor de fitna. Gelukkig is m.nl geen indicator van hoe de gemiddelde Marokkaanse man is. Op internet zal je altijd vage types vinden.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Dit. Wat mij opvalt is dat mensen online minder schaamte hebben en respect. En er ook vanuit gaan dat iedereen zoals hen denkt. Zowel man als vrouw.
    In real life zie ik dit alhamdoelilah niet terug.

    Trouwens marokko.nl was 10 jaar geleden echt niet zoals het nu is.
    Ik geloof wel dat véél mensen maskers op hebben in het 'echte' leven. Want ik zie dit ook weinig terug, behalve op plaatsen waar het pertinent voorkomt (zoals Kruiskade, Scheveningen, centrums van grotere steden enz.).

    Online kan men hun identiteit nog een beetje vertroebelen; real life niet.

    Hoe was het hier 10 jaar geleden? Volgens mij was het vroeger erger dan nu. Zo kan ik het mij iig herinneren.

  13. #13
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Ja, beide kampen. De vrouwen zijn medeverantwoordelijk voor de fitna. Gelukkig is m.nl geen indicator van hoe de gemiddelde Marokkaanse man is. Op internet zal je altijd vage types vinden.

    Maar waarom zou die vrouw dan klagen als ze het zelf ook graag heeft?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Maar waarom zou die vrouw dan klagen als ze het zelf ook graag heeft?
    Ik heb het niet over een paar individuen hier. Genoeg vrouwen die precies hetzelfde doen. Ik loop geen vingers te wijzen, maar je kan dit probleem niet bagataliseren. Genuanceerder denken zal ons verder brengen. Als men alleen een hamer heeft zal diegene in alles een spijker zien, en dat gaat niks oplossen.

    Dus in mijn optiek zijn de vrouwen medeverantwoordelijk. Alleen al om het feit dat ze die mannen niet direct op hun plek zetten en verwijderen.

  15. #15
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Nou ben blij dat ze het kunnen onderdrukken in real life.

    Nou ik krijg nu heel wat pm's bv waar je maag van om draait. Die kreeg ik hier 10 jaar geleden echt niet. En toen was ik een stuk activer dan nu.

    Als het goed is, en je mijn reacties op het forum doorneemt... Dan vraag ik nergens om respectloos oversekste reacties via pm. Maar er zijn wat mannen hier online, vaak anoniem. Hebben nooit een reactie geplaatst op het forum, maar sturen wel de meest respectloze pm's. Dat is echt iets van nu. Herinner ik me niet van vroeger.

    Volgens french-montana ben jij daar zelf even debet aan.

    Die pm's krijg ik nooit, durven ze niet