1. #16
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Wat is daar mis mee? Ik wil graag weten waar ze het precies over gaan hebben. Dan kan ik het thuis aanvullen op mijn wijze. Niets mis mee!
    Niet op hem ingaan.

  2. #17
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Heb dat ook op die leeftijd gekregen, wel in België.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Wat is daar mis mee? Ik wil graag weten waar ze het precies over gaan hebben. Dan kan ik het thuis aanvullen op mijn wijze. Niets mis mee!
    De liberale manier heh?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    O.a.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Uiteindelijk krijgen ze dit ook in de eerste of tweede klas van de middelbare school. Dan leer je ook de verschillen tussen het mannelijke en vrouwelijke geslachtsdeel.

    Je kunt beter thuis wat uitleg meegeven vanuit onze Deen.
    Ik vind zelf dat ze nog te jong daarvoor zijn. Maar kijk naar je eigen kind als jij ziet dat je kind al vrij vroeg aan het puberen is dan ga je het gesprek met hem/haar aan. Zo niet laat ze nog gewoon kind zijn.

    Mijn kinderen zitten overigens niet op een islamitische basisschool maar een openbare. En ik heb het met de directeur een tijdje geleden over gehad. En die vond het prima dat mijn kind niet erbij hoefde te zijn.

    Op sommige basisscholen beginnen ze met die lente kriebels gedoe al in de kleuter klas.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.791
    07-04-2004

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    @einkounina,

    Zitten jouw kinderen op een islamitische school? Deelname is verplicht anders wordt er een melding gedaan bij de onderwijsinspectie. Er kan je een sanctie opgelegd worden. Het wordt gezien als ongeoorloofd verzuim.
    Ook op een islamitische basisschool krijgen ze sexuele voorlichting. En dan meer vanuit islamitische oogpunt. Er zijn ook boeken speciaal voor jongens of meisjes die daarbij gebruikt worden

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    @einkounina,

    Dan is dat een directeur die de regels aan zijn laars lapt. Wettelijk gezien moeten de leerlingen de lessen bijwonen. Ongeacht geloof/ religie.

    Er is bij ons een moeder op het matje geroepen door de onderwijsinspectie omdat zij haar kind niet de les liet bijwonen. Het ging om " sexsuele voorlichting"
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    @einkounina,

    Dan is dat een directeur die de regels aan zijn laars lapt. Wettelijk gezien moeten de leerlingen de lessen bijwonen. Ongeacht geloof/ religie.

    Er is bij ons een moeder op het matje geroepen door de onderwijsinspectie omdat zij haar kind niet de les liet bijwonen. Het ging om " sexsuele voorlichting"
    Oh echt dat wist ik niet, dacht dat elke school dat wel een beetje zelf mocht weten. Want bijvoorbeeld op de school waar de kinderen van mijn zus zitten krijgen ze al vanaf de kleuterklas al zulke voorlichting. En er worden dingen verteld die zo een kleine kind helemaal nog niet hoeft te weten of ermee bezig is.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    In Nederland ontkom je er niet aan. Zo ja, dan krijg je de onderwijsinspectie op je dak!

    Niemand heeft het hier over je kind die kant op duwen. Je kunt bij de leerkracht informatie inwinnen waar die voorlichting over gaat. Vervolgens thuis erover hebben met een islamitische tintje.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door einkounina Bekijk reactie
    Oh echt dat wist ik niet, dacht dat elke school dat wel een beetje zelf mocht weten. Want bijvoorbeeld op de school waar de kinderen van mijn zus zitten krijgen ze al vanaf de kleuterklas al zulke voorlichting. En er worden dingen verteld die zo een kleine kind helemaal nog niet hoeft te weten of ermee bezig is.
    Wat al in de kleuterklas???
    Dat vind ik echt ongepast.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik geef mijn kind mee dat ze niet alles van op school serieus moeten nemen.
    Ook vind ik dat ze een bepaalde schaamte moeten hebben.
    T-shirt niet omhoog doen, hand niet in hun broek, geen kusjes etc. Ze zijn nog klein maar het is goed dat ze daarmee opgroeien vind ik.
    Dus de dag dat ze seksuele voorlichting gaan krijgen, ik weet niet wat ik zou doen, denk dat ik vooral er duidelijk zou bij zeggen dat het voor getrouwde volwassenen is.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Alsof ze dat nog gaan herrineren later...

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    hou wel ffe in de gaten hoe de les inhoudelijk wordt verzorgd. Niet dat je zoontje thuis komt en zegt dat hij ook twee papa's wil om mee te kunnen gamen en voetballen zoals Timmy uit het boek .
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS