1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.835
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Egypte: Erdogan eert 'martelaar' Morsi

    Turks president Recep Tayyip Erdogan eert 'martelaar' Mohamed Morsi. De voormalige Egyptische president stierf maandag en was één van zijn belangrijkste aanhangers.



    "Moge God onze martelaar, onze broer Morsi, genade schenken", zei Erdogan tegen een groep journalisten. De voormalige Egyptische president van de Moslimbroederschap Mohamed Morsi stierf maandag tijdens een rechtszitting in Caïro.


    De betrekkingen tussen Turkije en Egypte zijn vrijwel verdwenen sinds de verwijdering van Morsi door het Egyptische leger onder leiding van generaal Abdel Fattah al-Sisi, die nadien president is geworden.


    "Zoals u weet, heeft de tiran Al-Sisi de democratie onderdrukt door de macht in Egypte te grijpen middels een staatsgreep. Er zijn tot nu toe bijna 50 Egyptenaren geëxecuteerd, en het Westen zwijgt," voegde Erdogan eraan toe.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Turks president Recep Tayyip Erdogan eert 'martelaar' Mohamed Morsi. De voormalige Egyptische president stierf maandag en was één van zijn belangrijkste aanhangers.



    "Moge God onze martelaar, onze broer Morsi, genade schenken", zei Erdogan tegen een groep journalisten. De voormalige Egyptische president van de Moslimbroederschap Mohamed Morsi stierf maandag tijdens een rechtszitting in Caïro.


    De betrekkingen tussen Turkije en Egypte zijn vrijwel verdwenen sinds de verwijdering van Morsi door het Egyptische leger onder leiding van generaal Abdel Fattah al-Sisi, die nadien president is geworden.


    "Zoals u weet, heeft de tiran Al-Sisi de democratie onderdrukt door de macht in Egypte te grijpen middels een staatsgreep. Er zijn tot nu toe bijna 50 Egyptenaren geëxecuteerd, en het Westen zwijgt," voegde Erdogan eraan toe.
    Laatste alinea

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    299
    17-05-2017

    Nu is Erdogan zelf ook niet bepaald een democraat, maar ik ben het wel met 918 eens, dat het verwonderlijk is dat na een staatsgreep, want dat was het toch, de hele westerse wereld, die toch met de mond verspreiding van de democratie belijdt, de andere kant uit kijkt. Maar goed. Als er ergens iets gebeurt, dan moet je je bij het Westen altijd afvragen: 'Welke financiele belangen heeft het?'

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Erdogan bepaalt gelukkig niet wie wel en geen martelaar is. Smerig varken.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Net als de varkens van al-Jazeera al-khanzira, alleen Palestijnse doden zijn volgens hen martelaren, de rest blijkbaar niet. Flikkers.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Net als de varkens van al-Jazeera al-khanzira, alleen Palestijnse doden zijn volgens hen martelaren, de rest blijkbaar niet. Flikkers.
    Palestijnen zijn een grote onderdeel van het probleem.

    Maar wat is precies jouw punt? Waarom zoveel haat tegenover iedereen? Dit is niet om je aan te vallen meer om je te begrijpen.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Erdogan bepaalt gelukkig niet wie wel en geen martelaar is. Smerig varken.
    Iemand zoals jij die wegloopt uit zijn land kan dat zeker niet bepalen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Maar wat is precies jouw punt? Waarom zoveel haat tegenover iedereen? Dit is niet om je aan te vallen meer om je te begrijpen.
    Wie ben jij, mijn psycholoog, om mij beter te begrijpen? Haat tegenover iedereen? Even naar jouw eerste twee pagina's kijken van je postgeschiedenis, ga iemand anders de les lezen!

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Moslims moeten hun eigen milities opzetten.
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    We moeten de GAY parade actief bestrijden. Gay zijn doe je maar thuis.

    Aidskevers
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Homofilie tijdens werktijden is verboden. Opgekk met je nichtenkleding.

    Thuis doe je maar wat je wilt
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Dirty little fucker, smerige fascist.
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Dat is een k0elie die zich donkerwit noemt.
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Jij bent een shi3i.. klote volk
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ze mogen doodvallen, eerloze h0eren
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Er wordt diep gebukt. Tfoe waar is onze waardigheid kk klote leiders
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Iran is zwaar aan de mut3a
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ze zullen jouw als eerste tot mut3a slaaf maken.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Wie ben jij, mijn psycholoog, om mij beter te begrijpen? Haat tegenover iedereen? Even naar jouw eerste twee pagina's kijken van je postgeschiedenis, ga iemand anders de les lezen!
    Je bent gestoord, jij haat je eigen mensen. Mijn haat projecteer ik op shia en aidskevers. Reeds bekend ya l 3ars

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Je bent gestoord, jij haat je eigen mensen. Mijn haat projecteer ik op shia en aidskevers. Reeds bekend ya l 3ars
    Morsi, Erdogan en co zijn niet mijn eigen mensen, mongolenkind. Je hebt al eerder aangegeven dat je een jaahil bent qua Islam, ga het leren i.p.v. telkens verontwaardigd te reageren op mijn reacties.


  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Morsi, Erdogan en co zijn niet mijn eigen mensen, mongolenkind. Je hebt al eerder aangegeven dat je een jaahil bent qua Islam, ga het leren i.p.v. telkens verontwaardigd te reageren op mijn reacties.

    Ya Abu jahl

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Morsi, Erdogan en co zijn niet mijn eigen mensen, mongolenkind. Je hebt al eerder aangegeven dat je een jaahil bent qua Islam, ga het leren i.p.v. telkens verontwaardigd te reageren op mijn reacties.

    yal3an abouk al kelb ya ibnu sharmouta



    Kk khawarij

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    Ya Abu jahl
    Echt een kk ezel is dat, hater. Iedereen moet dood

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    Ya Abu jahl
    @918: net als dit mongolenkind hierboven, Madridista, de M6-aanbidder niet "mijn eigen mensen" is, begrepen? Dit noem je principes hebben, je aan je aqeeda houden. Doe je dat niet, dan eindig je vernederd als Morsi en ikhwaan al mufsedeen. Dit is de reden waarom ondanks alle Amerikaanse wapens die de al Salool-freaks hebben ontvangen, ze niet kunnen winnen van de Houthi-mushrikeen, omdat die qat-kauwers ondanks de valsheid die ze volgen, vechten voor hun aqeeda terwijl de abd al tawagheet al Salool soldaten niet weten waarvoor ze vechten.

    neem islamitische lessen van een goede sheikh, doe je dat niet, dan is shaytaan jouw sheikh

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    yal3an abouk al kelb ya ibnu sharmouta



    Kk khawarij
    Vuile murtad, khanzeer. Homo's haten zal je niet naar het paradijs brengen, M6-varken.