1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Opstelling van vandaag was prima, Moun. Alleen wederom worden de kansen niet benut en als de verdediging ook bibbert, wordt het echt lastig.
    Ja klopt, op Amrabat en eventueel Dirar na was het het beste wat je kan opstellen. Heb het meer over zijn selectiebeleid. Zal nooit begrijpen waarom hij zoveel spelers selecteert die op hun retour zijn. Ze kunnen het gewoon niet meer opbrengen, je ziet dat ze zwaar tekortkomen.

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Mazraoui nog op rechts en alles komt in orde in sha Allah.

  3. #138
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Onzin! Hij had met Idrissie moeten beginnen ipv Amrabat en gewoon een blok op het middenveld met Ait Benasser en Saïs. Had eigenlijk ook liever Baadi gezien op de plek van Dirar.
    Ik zeg dan ook 'prima'. Renard gaat voor ervaring. Baadi is een linksback en heeft nog vrij weinig laten zien. Dat risico zou ik dus niet nemen, ik zou dan eerder voor Mazraoui gaan.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  4. #139
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Ja klopt, op Amrabat en eventueel Dirar na was het het beste wat je kan opstellen. Heb het meer over zijn selectiebeleid. Zal nooit begrijpen waarom hij zoveel spelers selecteert die op hun retour zijn. Ze kunnen het gewoon niet meer opbrengen, je ziet dat ze zwaar tekortkomen.
    Ik begrijp het enigzins wel, hij had te weinig tijd om te bouwen aan een nieuw team. Ik bedoel de spelers waar we het over hebben zijn niet de minste.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik zeg dan ook 'prima'. Renard gaat voor ervaring. Baadi is een linksback en heeft nog vrij weinig laten zien. Dat risico zou ik dus niet nemen, ik zou dan eerder voor Mazraoui gaan.
    Risico!? Het is toch een oefenwedstrijd. Daarnaast is Baadi nog jong en gretig. Hij speelt weliswaar als LB bij zijn club maar is rechtsbenig dus zou op die positie sowieso beter uit de verf komen. Natuurlijk Mazraoui eerste keus maar ik noemde hem niet omdat hij licht gebelesseerd is.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  6. #141
    Leef, maar weet.....

    Reacties
    301
    11-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik snap het niet, Bounou keept oprecht goed bij Girona?! Geef dan maar Munir Mohammed de kans wat mij betreft. Wat denken jullie?

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Als ik de reacties lees is bondscoach zijn van Marokko echt een zwaar beroep.

    Het is niet goed genoeg!! Zelfs wanneer Marokko wereldkampioen was geworden hadden zaken anders gemoeten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #143
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Risico!? Het is toch een oefenwedstrijd. Daarnaast is Baadi nog jong en gretig. Hij speelt weliswaar als LB bij zijn club maar is rechtsbenig dus zou op die positie sowieso beter uit de verf komen. Natuurlijk Mazraoui eerste keus maar ik noemde hem niet omdat hij licht gebelesseerd is.
    Ik heb het over de ideale opstelling voor de Afrika Cup.

    Het is overigens nog maar de vraag of Baadi mee kan, het schijnt zo te zijn dat alleen (na de deadline) een geblesseerde speler vervangen mag worden. Hamdallah heeft ze dus keihard geflasht, hij kwam niet opdagen bij Hifti.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  9. #144
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Marocanos Bekijk reactie
    Ik snap het niet, Bounou keept oprecht goed bij Girona?! Geef dan maar Munir Mohammed de kans wat mij betreft. Wat denken jullie?
    We kunnen hem toch niet afrekenen op één wedstrijd, kom op. Munir heeft ook geblunderd in een belangrijke wedstrijd voor Malaga.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik heb het over de ideale opstelling voor de Afrika Cup.

    Het is overigens nog maar de vraag of Baadi mee kan, het schijnt zo te zijn dat alleen (na de deadline) een geblesseerde speler vervangen mag worden. Hamdallah heeft ze dus keihard geflasht, hij kwam niet opdagen bij Hifti.
    Don Lekja3 gaat vandaag praten met Abdarazzak Hamdallah... wie weet.

    Ik vind dat men overdrijft, Marokko was niet scherp maar speelde gwn een redelijke wedstrijd. Mazraoui erbij, en ff wakker worden nog. Tijdens de AC staan ze er, hier ben ik van overtuigd.

    Als Marokko niet minimaal kwartfinale haalt dan weet ik het ook niet meer.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  11. #146
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Don Lekja3 gaat vandaag praten met Abdarazzak Hamdallah... wie weet.

    Ik vind dat men overdrijft, Marokko was niet scherp maar speelde gwn een redelijke wedstrijd. Mazraoui erbij, en ff wakker worden nog. Tijdens de AC staan ze er, hier ben ik van overtuigd.

    Als Marokko niet minimaal kwartfinale haalt dan weet ik het ook niet meer.
    Dat zijn geruchten, maar nog niet bevestigd. Dat gesprek tussen Hamdallah en Fajr schijnt wel echt te zijn, Fajr heeft het bevestigd aan Almarssadpro.

    Gayr in sha Allah, verwachtingen op 0 en ervoor gaan zitten, meer kunnen we niet doen. ;o
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  12. #147
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Mazraoui en Idrissi in het elftal brengen ipv Dirar en Amrabat en je hebt veel meer voetbal. En Boussoufa net als gisteren niet in de basis, dan komt het goed

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Dat zijn geruchten, maar nog niet bevestigd. Dat gesprek tussen Hamdallah en Fajr schijnt wel echt te zijn, Fajr heeft het bevestigd aan Almarssadpro.

    Gayr in sha Allah, verwachtingen op 0 en ervoor gaan zitten, meer kunnen we niet doen. ;o
    Ik zeg je heel eerlijk heb die hamdallah er liever niet bij... doet bhel hij is Ibrahimovic. Zelfs in dat gesprek komt hij gekrenkt over. Die Fajr zegt ja Renard heeft gezegd ik neem penalty's na Ziyech. Die Hamdallah zegt ja je gunde me niet.

    Ziek in zn hoofd... lekker En nesiry in de basis gooien en met 22 man gaan. Die gozer nooit meer oproepen omdat die zijn land in de steek heeft gelaten.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  14. #149
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Ik zeg je heel eerlijk heb die hamdallah er liever niet bij... doet bhel hij is Ibrahimovic. Zelfs in dat gesprek komt hij gekrenkt over. Die Fajr zegt ja Renard heeft gezegd ik neem penalty's na Ziyech. Die Hamdallah zegt ja je gunde me niet.

    Ziek in zn hoofd... lekker En nesiry in de basis gooien en met 22 man gaan. Die gozer nooit meer oproepen omdat die zijn land in de steek heeft gelaten.
    Snapje, hij heeft rwina veroorzaakt en is er vervolgens vandoor gegaan. Baz.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Wat lul ij man kom op met nesry kom je ook niet ver een kip zonder kop is veel te wild en heeft teveel kansen nodig en zoveel kansen krijgen we niet dus hamdallah terug
    Je miet het helle verhaal luisteren ze hebben hem eruit gepest vriend