1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Waar moet zij aan voldoen? (vraag is voor zusters)
    Ik heb 1 beste vriendin waar ik alhamdoulillah al 15 jaar mee bevriend ben als het niet langer is. In deze 15 jaar hebben wij nog NOOIT een ruzie gehad.
    Een echte vriendin is diegene bij wie je je verhaal kwijt wilt wanneer je ergens mee zit, die je alles en het beste gunt, die je graag gelukkig ziet, waar je op kan rekenen in zowel goede als slechte tijden, die je als een zus ziet, waarbij je het absoluut niet kan verdragen als iemand anders iets verkeerds over haar zegt, die je motiveert richting de Islam, die je herinnert aan de woorden van Allah swt en van wie je never nooit afstand zou willen nemen. Ik kan me geen leven zonder haar voorstellen. Ik heb geprobeerd andere meiden als goeie vriendinnen te zien en tijd te geven, maar ik voelde me nog altijd niet op mijn gemak. Ik wilde op al die momenten liever met haar zijn..

    Diegenen die niet weten wat echte vriendschap is en die roepen dat vriendinnen niet bestaan, kijken ons nog altijd gek aan als ze erachter komen dat wij nog steeds bevriend zijn. Jazeker het bestaat toch echt wel!

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  2. #32
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Wat ik vandaag heb geleerd.

    Beste vrienden bestaan niet.
    Je hebt vrienden op afstand waarmee je kan lachen, maar ook dan niet te veel mee moet delen.

    Kortom, je staat er alleen voor en de enige op wie jij 101% kan bouwen is je moeder
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Niet fake zijn of roddelen. Spontaan en niet moslim maakt mij niet uit. Ik kan niet met mocros overweg liever een Hollandse vriendin. Mocros roddelen alleen maar. Zijn schijnheilig en doen niks uit angst voor andere mensen ipv uit vrees voor Allah. Psssssst heb je het buurmeisje al gezien ze draagt een korte rok. Ja en? Misschien is ze wel beter dan jij in haar hart.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Hollanders zijn heerlijk simpel en nuchter. Dragen geen make up etc. Kopen een horloge van de action of Nike schoenen ook al zijn ze miljonair. Marokkanen gelijk een lamborgini op hun 19e door drugs dealen. Daarvoor aten ze elke dag batata.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Jammer dat Hollanders geen moslim zijn. Het had ze echt gesierd. Daarom wil ik ook liever geen vrienden met ze worden. Ten 1e is het afgeraden. Ten 2e niet te vertrouwen. Ale als collega's kan je hartelijk met ze lachen.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Citaat Geplaatst door missmocrootje Bekijk reactie
    Wat ik vandaag heb geleerd.

    Beste vrienden bestaan niet.
    Je hebt vrienden op afstand waarmee je kan lachen, maar ook dan niet te veel mee moet delen.

    Kortom, je staat er alleen voor en de enige op wie jij 101% kan bouwen is je moeder

    Helemaal mee eens! Tegenwoordig is je eigen zus niet te vertrouwen laat staan een "vriendin" sowieso ik heb helemaal niemand alleen Allah en mijn ouders.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3
    04-07-2019

    Citaat Geplaatst door Zonnebloem00 Bekijk reactie
    Hollanders zijn heerlijk simpel en nuchter. Dragen geen make up etc. Kopen een horloge van de action of Nike schoenen ook al zijn ze miljonair. Marokkanen gelijk een lamborgini op hun 19e door drugs dealen. Daarvoor aten ze elke dag batata.
    Nederlanders groeien op in een warm en welvarend gezin vaak. Marokkanen vaak in armoe

    Zodra ze hun eerste cash binnen hebben kopen ze hun zorgen en armoe weg
    Status zit in ons bloed
    Zoals make up en uiterlijk bij vrouwen

  8. #38
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Voor mij bestaat er geen beste vriendin. Heb dat gehad, totdat ze me man probeerde te versieren. Heb een paar die ik allemaal op een afstandje hou. Vertrouw niemand meer.. heb meer familieleden waarmee ik optrek hihi. Genoeg keuze

    Dus mijn tip zou zijn, ze moet te vertrouwen zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk