1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ja maar wij zijn geen k0elies, wij bukken niet om vervolgens de koffers te dragen van een blanke sukkel
    Dat mag jij zo allemaal wel vinden.

    Maar pegida zegt spring, en al die lui daar vroegen hoe hoog. Op het slaafse af zulk gedrag.

  2. #62
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Dat mag jij zo allemaal wel vinden.

    Maar pegida zegt spring, en al die lui daar vroegen hoe hoog. Op het slaafse af zulk gedrag.
    Pegida zegt buig ,en al die lui daar weigerde.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Pegida zegt buig ,en al die lui daar weigerde.
    .

  4. #64
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Voorman Pegida belaagd bij flyeractie in Eindhoven

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    .
    Die hypocriete Islamhater doet alsof bij een gelijkwaardige uitlokking tegen andere groepen het niet zou leiden tot een klap voor je tering kop..
    Alleen Moslims hebben volgens hem monopolie op het verkopen van een linkse bij herhaaldelijke provocatie.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Die hypocriete Islamhater doet alsof bij een gelijkwaardige uitlokking tegen andere groepen het niet zou leiden tot een klap voor je tering kop..
    Alleen Moslims hebben volgens hem monopolie op het verkopen van een linkse bij herhaaldelijke provocatie.
    Komt omdat wij ballen hebben en zij een poes

    Volgens deze types moeten we onze handen vastbinden op onze rug en ons laten slaan en bespugen omdat volgens hun anders een paar hypocrieten boos worden als we niet over ons heen laten lopen. Maar in werkelijkheid bedoelen ze daar zichzelf mee, omdat sommige van hun liever zien dat we ons als slaafse honden laten vernederen

    De enigen die kwaad worden als er relletjes uitbreken omdat die gast door het hele land moslims loopt te intimideren zijn degenen die allang besloten hebben dat ze moslims haten nog voordat ze ooit hadden gehoord van die smerige junk. Zij worden ook altijd boos als moslims wat doen. Toen die smeerlap eerder al moskeeën was langsgegaan hoorde je die hypocrieten niet tekeer gaan tegen die sukkel. Net als met de Palestijnen. Je hoort ze nooit als de joden weer eens een hele woonwijk hebben platgebrand. Dan doen ze als of ze niks hebben gehoord. Maar steekt een gefrustreerde Palestijn na zoveel treiterijen een agressieve jood neer, dan zijn ze klaarwakker. Dus of ze boos worden of niet interesseert mij niet.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Pegida zegt buig ,en al die lui daar weigerde.
    Denk je dat echt?


    DIe Edwin ging naar Eindhoven voor sensatie en om de landelijke pers te halen.

    En beide zaken zijn hem helaas goed gelukt.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Die hypocriete Islamhater doet alsof bij een gelijkwaardige uitlokking tegen andere groepen het niet zou leiden tot een klap voor je tering kop..
    Alleen Moslims hebben volgens hem monopolie op het verkopen van een linkse bij herhaaldelijke provocatie.
    Helaas zijn er nog mensen die menen dat geweld een oplossing is.

    Helaas hebben deze mannen in Eindhoven het politieke debat en aanzien al verloren, door hun actie tegen die Edwin.

    Meeste moskeeen in NL laten die pegida links liggen, en lachen hem uit.

    Vandaar dat hij nog alleen naar Eindhoven gaat, daar zijn de meeste heftige reacties.
    En dat is precies waar hij op uit is.

    Helaas speelt men die pegida acties gewoon in de kaart.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Komt omdat wij ballen hebben en zij een poes

    Volgens deze types moeten we onze handen vastbinden op onze rug en ons laten slaan en bespugen omdat volgens hun anders een paar hypocrieten boos worden als we niet over ons heen laten lopen. Maar in werkelijkheid bedoelen ze daar zichzelf mee, omdat sommige van hun liever zien dat we ons als slaafse honden laten vernederen

    De enigen die kwaad worden als er relletjes uitbreken omdat die gast door het hele land moslims loopt te intimideren zijn degenen die allang besloten hebben dat ze moslims haten nog voordat ze ooit hadden gehoord van die smerige junk. Zij worden ook altijd boos als moslims wat doen. Toen die smeerlap eerder al moskeeën was langsgegaan hoorde je die hypocrieten niet tekeer gaan tegen die sukkel. Net als met de Palestijnen. Je hoort ze nooit als de joden weer eens een hele woonwijk hebben platgebrand. Dan doen ze als of ze niks hebben gehoord. Maar steekt een gefrustreerde Palestijn na zoveel treiterijen een agressieve jood neer, dan zijn ze klaarwakker. Dus of ze boos worden of niet interesseert mij niet.
    "Komt omdat wij ballen hebben en zij een poes"
    Das een manier om het te omschrijven, en andere manier is om te zeggen men
    is te heet gebakerd en kan dan niet meer nadenken.

    "Volgens deze types moeten we onze handen vastbinden op onze rug en ons laten slaan en bespugen omdat volgens hun anders een paar hypocrieten boos worden als we niet over ons heen laten lopen. "
    Helemaal niet. Er zijn veel meer acties geweest van pegida. En daar kwam de imam mee op tv.
    En die lachte de pegida lui zowat uit op TV. Er was geen sensatie dus geen nieuws.
    En pegida droop af.

    "als slaafse honden laten vernederen"
    Ja een flyer aangeboden krijgen en die weigeren, dat is echte vernedering.
    Je weet zelf ook dat je aan het overdrijven bent.

    "omdat die gast door het hele land moslims loopt te intimideren"
    Juist niet! Op de meeste plaatsen lachen ze pegida uit!

    "Zij worden ook altijd boos als moslims wat doen."
    De meeste mensen reageren gepast, en reageren helemaal niet.
    Alleen in Eindhoven speelt men pegida in de kaart.

    De palestijnen kaart trekken, heeft totaal geen waarde meer.
    Niemand geeft wat om de palestijnen, dat zie je aan het beleid van
    ieder land, en iedere groep. Men probeert dat gewoon als stok te gebruiken.
    Als er moslims in de shahel worden vermoord door andere groepen,
    geeft men er hier ook niets om. Dus die zorgen die men uit voor de Palestijnen
    dat zijn gewoon krokodillen tranen.

  9. #69
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Denk je dat echt?
    Nee dat weet ik ,jij probeert op een sneaky manier Edwin W als zielige slachtoffer weg te zetten.
    Een van de Pegida varkens snauwt een Nederlandse meid af dat ze maar op moet flikkeren ,uit de buurt waar ze leeft ..zodat de varkens ongestoord stennis kunnen trappen in een multiculti buurt waar verschillende bevolkingsgroepen, sinds ik me kan herinneren,vredelievend met elkaar omgaan.


    Herhaaldelijke provocatie moet een halt worden toegeroepen .. wetten van de straat gelden dan.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    "Komt omdat wij ballen hebben en zij een poes"
    Das een manier om h.
    Dat jij niks om de Palestijnen geeft is duidelijk, wij moslims zullen altijd om tde Palestijnen geven. Degenen die jullie als tirannen hebben aangesteld in de moslimlanden om de moslims te onderdrukken inderdaad niet, omdat zij net als jullie zijn en jullie broeders zijn.

    En de rest van die poep van je ga ik niet eens op in, is gewoon een langgerekt stuk om racistische moslimhaters goed te praten die moslims komen intimideren bij moskeeën. Want dat doe jij wel vaker, geweld tegen moslims bagetalliseren en doen alsof er niks aan de hand is

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Nee dat weet ik ,jij probeert op een sneaky manier Edwin W als zielige slachtoffer weg te zetten.
    Een van de Pegida varkens snauwt een Nederlandse meid af dat ze maar op moet flikkeren ,uit de buurt waar ze leeft ..zodat de varkens ongestoord stennis kunnen trappen in een multiculti buurt waar verschillende bevolkingsgroepen, sinds ik me kan herinneren,vredelievend met elkaar omgaan.


    Herhaaldelijke provocatie moet een halt worden toegeroepen .. wetten van de straat gelden dan.
    Dat is een k0elie die zich donkerwit noemt.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Nee dat weet ik ,jij probeert op een sneaky manier Edwin W als zielige slachtoffer weg te zetten.
    Een van de Pegida varkens snauwt een Nederlandse meid af dat ze maar op moet flikkeren ,uit de buurt waar ze leeft ..zodat de varkens ongestoord stennis kunnen trappen in een multiculti buurt waar verschillende bevolkingsgroepen, sinds ik me kan herinneren,vredelievend met elkaar omgaan.


    Herhaaldelijke provocatie moet een halt worden toegeroepen .. wetten van de straat gelden dan.
    ",jij probeert op een sneaky manier Edwin W als zielige slachtoffer weg te zetten."
    Nee probeer ik helemaal niet. Geen woorden in mijn mond leggen, ik vind die pegida groep
    een brok ellende. Zij liggen alleen te klieren en te provoceren. En dat lukt ze aardig.

    "wetten van de straat gelden dan."
    Je weet helemaal niet waar je het over hebt.
    Jij stelt hier voor om met vuur te spelen.
    Ben je dan pas gelukkig? Als er slachtoffers vallen?

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Dat is een k0elie die zich donkerwit noemt.
    Jij bent gewoon een PVVer.

    Je stemt op een andere partij, maar je propaganda, methodes en informatie is precies hetzelfde.

    Een en al discriminatie!

  14. #74
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    ",jij probeert op een sneaky manier Edwin W als zielige slachtoffer weg te zetten."
    Nee probeer ik helemaal niet. Geen woorden in mijn mond leggen, ik vind die pegida groep
    een brok ellende. Zij liggen alleen te klieren en te provoceren. En dat lukt ze aardig.

    "wetten van de straat gelden dan."
    Je weet helemaal niet waar je het over hebt.
    Jij stelt hier voor om met vuur te spelen.
    Ben je dan pas gelukkig? Als er slachtoffers vallen?
    "Zij liggen alleen te klieren en te provoceren. En dat lukt ze aardig"
    Net als jij op dit forum.

    "Je weet helemaal niet waar je het over hebt"
    Dat heb in de mijn vorige reacties beschreven,kan je ook voor kiezen om aan te halen ipv van de minst relevante zaken te citeren.

    "Jij stelt hier voor om met vuur te spelen"
    Is van belang om het vuur brandend te houden

    "Ben je dan pas gelukkig? Als er slachtoffers vallen?"
    Van dit soort beelden kan ik oprecht genieten ja:





    Je vertoont idd symptomen van smerig K0elige gedrag door die xenofoob netjes bij voornaam te noemen ..alsof het je blanke meester is.\/



  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    "Zij liggen alleen te klieren en te provoceren. En dat lukt ze aardig"
    Net als jij op dit forum.

    "Je weet helemaal niet waar je het over hebt"
    Dat heb in de mijn vorige reacties beschreven,kan je ook voor kiezen om aan te halen ipv van de minst relevante zaken te citeren.

    "Jij stelt hier voor om met vuur te spelen"
    Is van belang om het vuur brandend te houden

    "Ben je dan pas gelukkig? Als er slachtoffers vallen?"
    Van dit soort beelden kan ik oprecht genieten ja:





    Je vertoont idd symptomen van smerig K0elige gedrag door die xenofoob netjes bij voornaam te noemen ..alsof het je blanke meester is.\/


    Veel verder als wat de man spelen kom je dus niet.


    En geweld is nooit de oplossing, maar alleen het begin van het probleem.

    Het is me duidelijk waarom Pegida heeft gekozen om hun acties in Eindhoven plaats te laten vinden.