1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.835
    24-08-2012

    Geschenk juffen kinderdagverblijf

    Asalamou alijkoum iedereen,

    Wil de juffen van ons dochtertje graag iets cadeau doen met een leuk gedichtje erbij maar ik kom op geen leuke geschenkjes.

    De gedichtjes die ik vind zijn meestal voor de lagere school.
    Misschien zelf iets schrijven...
    Ik kom op niks.
    Normaal gezien super creatief maar nu echt dikke en grote NUL.


    Dankjewel

    Mijnwereldje
    Verander wat je niet accepteren kan, accepteer wat je niet veranderen kan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.835
    24-08-2012

    Niemand?
    Verander wat je niet accepteren kan, accepteer wat je niet veranderen kan.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Google op afscheid traktatie kinderdagverblijf..
    Genoeg te vinden inc gedichtjes

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Trakteren jullie ook zo maar aan het einde of alleen bij afscheid?
    Vorige jaar had ik iets leuks mee gebracht voor de juffen, maar zag niemand dat echt doen (psz)
    Happiness is an inside job


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Ligt eraan ik vind het zelf bs om elk jaar iets te geven. Maar bijvoorbeeld bij een echt afscheid dan zou ik iets geven mits ik tevreden was.
    Het is nog altijd hun baan en ze worden ervoor betaald.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Nou ik vind het machallah meer dan alleen een baan. Je laat je kind wel achter en hamdolillah krijg je hem/ haar wijzer terug. Docenten zijn ook belangrijke mensen in het leven van je kind, vooral degenen bij wie hij/zij een klik mee heeft.

    Ik geef meestal iets van rituals.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    De bakker voorziet ons ook van brood
    De slager van vlees
    Een bouwvakker van een huis
    Etc etc..

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Mijn zusje kreeg dan wel eens van die grote potten gevuld met snoep. Kleine decoratie zoals kaars met een kaartje erbij.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    De bakker voorziet ons ook van brood
    De slager van vlees
    Een bouwvakker van een huis
    Etc etc..
    Hhh, dit is niet te vergelijken met iemand die bijna dagelijks je kind onderwijst.

    Ik vind het een lief gebaar! Uiteraard wel als het om iemand gaat die aardig en respectvol is tov de kinderen en ouders/verzorgers.

  10. #10
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Leonidas bonbons, verschillende soorten thee aparte (geen pickwick hhahaha) echt van die losse thee in zakjes/bakjes. Kaarsen, rituals en dat soort dingen doen het altijd goed. Kan je bijv. 1 doucheschuim ervan halen en kaartje met elastiekje eromheen binden met tekst.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Nou ik vind het machallah meer dan alleen een baan. Je laat je kind wel achter en hamdolillah krijg je hem/ haar wijzer terug. Docenten zijn ook belangrijke mensen in het leven van je kind, vooral degenen bij wie hij/zij een klik mee heeft.

    Ik geef meestal iets van rituals.
    Wat een lieve reactie. Ik ben het met je eens. Respect voor ze. Nogal een verantwoordelijkheid. Niet zo simpel als ander werk.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door MijnWereldje Bekijk reactie
    Asalamou alijkoum iedereen,

    Wil de juffen van ons dochtertje graag iets cadeau doen met een leuk gedichtje erbij maar ik kom op geen leuke geschenkjes.

    De gedichtjes die ik vind zijn meestal voor de lagere school.
    Misschien zelf iets schrijven...
    Ik kom op niks.
    Normaal gezien super creatief maar nu echt dikke en grote NUL.


    Dankjewel

    Mijnwereldje
    Ici paris heeft van die leuke pakketjes samengesteld. Of gewoon een doosje bonbons. Het gaat om het idee. Ik zou zelf iets schrijven. Meestal veel leuker dan zo een gekopieerd gedichtje. Al zijn het maar een paar zinnen.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Als ik tevreden ben van de juf en ze is echt goed voor mijn kind geef ik wel iets.
    Vorig jaar ging zoontje naar andere school in midden van 't jaar door verhuizing dan heb ik zo een grote tas vd action gevult met van die celebrations chocolaatjes ook vd action en dat mooi verpakt. Denk totaal zo n 3€.
    Op de nieuwe school was ik echt niet te vrede heb hem zelf thuis gehouden op 't einde dus heb ik niets gegeven
    Dit jaar alhamdoulilah een zeer goede school en juf dus doe ik weer hetzelfde.
    Ik vind het een kleinigheidje die ik graag doe en weet dat ze er wel blij om zijn.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Ik ga bij kruidvat wat halen.Chocolade een kaars en een kaartje erbij .
    Als je het kan missen waarom niet.Het is indd meest streseerende en dankbaar werk ,kids verzorgen of bejaarden.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾