1. #1

    Reacties
    750
    26-12-2011

    2012/2016 leefde het hier echt hard in de avonden

    Iedereen kwam online, alsof we het met elkaar afspraken. Alleen waren mobieltjes in die tijden nog schaars. Dus we communiceerden vooral via m.nl
    Sommige hadden destijds een BB en gingen over op ping, maar de meerderheid had geen telefoon en moest het doen met msn
    Citaat Geplaatst door Ace Bekijk reactie
    Af en toe dan laat je je gek maken door deze autisten. Terwijl dat echt niet nodig is. Want je bent echt een knap meisje. Ik geloof ook niet dat je karakter hier gelijk staat aan je reallife karakter. Want dat is bij mij namelijk ook niet zo. Verder ga ik soms serieus stuk om je als je MoJa ofzo aanvalt. Je bent ook een lief meisje. Alleen zit dat meisje.soms erg diep verstopt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Gelukkig is het nu rustig. Ik kan niet tegen drukke ruimtes, word er claustrofobisch van.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #3
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Mis je die tijden ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #4

    Reacties
    750
    26-12-2011

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Mis je die tijden ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Beetje
    Citaat Geplaatst door Ace Bekijk reactie
    Af en toe dan laat je je gek maken door deze autisten. Terwijl dat echt niet nodig is. Want je bent echt een knap meisje. Ik geloof ook niet dat je karakter hier gelijk staat aan je reallife karakter. Want dat is bij mij namelijk ook niet zo. Verder ga ik soms serieus stuk om je als je MoJa ofzo aanvalt. Je bent ook een lief meisje. Alleen zit dat meisje.soms erg diep verstopt.

  5. #5
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Herinner je nog solomio.nl?


  6. #6
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    De drukke jaren hier zijn lang geleden ...toffe jaren toen. [emoji1303]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #7

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Zo druk als het was in de periode 2004-2010 is het nog nooit geweest. Zeg maar de msn en hyvesperiode. Sinds facebook, whatsapp en instagram aan populariteit wonnen is het hier langzaam doodgebloed. Dat begon eigenlijk al in 2014.

    De eigenaren hadden van deze site een app moeten maken of het op z'n minst koppelen aan facebook. Ik begrijp ook niet waarom je nog steeds geen leden kunt taggen. Dat toont des te meer aan dat de beleidsmakers van marokko.nl niet weten wat innovatie inhoudt. Ze slapen gewoon rustig door en dat is een gemiste kans.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    291
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Zo druk als het was in de periode 2004-2010 is het nog nooit geweest. Zeg maar de msn en hyvesperiode. Sinds facebook, whatsapp en instagram aan populariteit wonnen is het hier langzaam doodgebloed. Dat begon eigenlijk al in 2014.

    De eigenaren hadden van deze site een app moeten maken of het op z'n minst koppelen aan facebook. Ik begrijp ook niet waarom je nog steeds geen leden kunt taggen. Dat toont des te meer aan dat de beleidsmakers van marokko.nl niet weten wat innovatie inhoudt. Ze slapen gewoon rustig door en dat is een gemiste kans.
    Inmiddels heb je zat ''groepen'' op facebook waarbij je gewoon hetzelfde platform hebt als hier. Daar is het elke dag ongelooflijk druk met tientallen topics/posts en honderden reacties.

    Als je dat ziet dan ga je de vroegere jaren van m.nl echt niet missen.. smerigheid

    IT'S A FULLTIME JOB STAYING SANE


  10. #10
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    Good old times

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Billionaire Bekijk reactie
    Iedereen kwam online, alsof we het met elkaar afspraken. Alleen waren mobieltjes in die tijden nog schaars. Dus we communiceerden vooral via m.nl
    Sommige hadden destijds een BB en gingen over op ping, maar de meerderheid had geen telefoon en moest het doen met msn
    Hoe gaat het met Millionaire?