1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Ramadanspecial "wie zijn er blind" jullie hulp nodig!

    Assalaam o3laykom warahmatu Allah wabarakatoe.

    Mijn naam is Alia Jarboue. Wellicht kennen jullie mij van de documaintaire die ik gemaakt heb met Salaehddine. Hierin hebben wij het probleem aan de kaart gesteld, dat er voor visueel beperkten geen mogelijkheden zijn tot het krijgen/volgen van Arabische (Quraan) lessen. Ook hebben wij het probleem aan de kaak gesteld, dat er geen islamtische (Nederlands)talige boeken zijn in het braille.

    Alhamdoulilah na de documentaire is er veel gebeurd. Zo zijn er uitgevers die met elkaar om de tafel zijn gaan zitten, om te kijken welke boeken in het braille gedrukt zullen worden.

    Ik heb een Arabisch docente mogen ontmoeten, waarmee ik samen de eerste introductiedag aan docenten heb mogen geven. De lessen zullen in sha Allah na de zomervakantie starten.

    Nu zijn wij nog opzoek naar het volgende....

    * ik wil in kaart brengen hoeveel visueel beperkten er zijn die interesse zouden hebben in bovenstaande. HEt maakt niet uit of je van Nederland of belgie komt.

    * Docenten die het Arabisch al machtig zijn en eventueel al les geven in Quraan... En het braille graag willen leren, om zodoende het prachtige woord van Allah subhan wa ta3la door te geven. De volledige studie/materiaal en bijkomende kosten zijn voor kosten van de stichting.

    Ben/ken je iemand die ons kan helpen? of die wij vanuit Stichting BeMyVision kunnen helpen? Laat het mij weten. Je kunt vrijblijvend contact met mij opnemen via:

    +31 6 53 38 01 53

    De link naar de video = https://www.youtube.com/watch?v=cpwt9NbZxgY&t=7s

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    ماشاء الله