1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Nu pas mogen jullie mij ook aanspreken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #17
    Worldfamous

    Reacties
    25.523
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Renard is goed bezig, 1 slecht potje zegt niet zo veel

  3. #18
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Renard is goed bezig, 1 slecht potje zegt niet zo veel
    toeth die kwallificatie wedstrijden nigh

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Renard is goed bezig, 1 slecht potje zegt niet zo veel
    1 slechte potje!? Laten we eerlijk wezen bro. Laat het feit dat hij het WK heeft gehaald wat grotendeels te danken is aan Ziyech je niet voor de gek houden. Het spel is bij lange na nog niet wat het moet zijn met het spelersmateriaal wat hij tot zijn beschikking heeft. Hoeveel uitgespeelde kansen creeert Marokko elke wedstrijd. Ik kan er serieus niet 1 opnoemen. Dat kan toch niet! Dan is er toch iets mis met je tactiek meneertje Renard aka mislukte versie van Hercules.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  5. #20
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    1 slechte potje!? Laten we eerlijk wezen bro. Laat het feit dat hij het WK heeft gehaald wat grotendeels te danken is aan Ziyech je niet voor de gek houden. Het spel is bij lange na nog niet wat het moet zijn met het spelersmateriaal wat hij tot zijn beschikking heeft. Hoeveel uitgespeelde kansen creeert Marokko elke wedstrijd. Ik kan er serieus niet 1 opnoemen. Dat kan toch niet! Dan is er toch iets mis met je tactiek meneertje Renard aka mislukte versie van Hercules.
    Jij hebt of stront in je ogen of bent ajacied, combi is ook mogelijk

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Jij hebt of stront in je ogen of bent ajacied, combi is ook mogelijk
    Ajacied.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  7. #22
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Ajacied.
    Dat verklaart een hoop

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Dat verklaart een hoop
    Ja, dat ik niet snel tevreden ben en meer eis van een coach die voor Afrikaanse begrippen meer dan prima spelers tot zijn beschikking heeft. Ik zou het prachtig vinden als er een website is die de statistieken van het Marokkaanse elftal bij hebben gehouden van de afgelopen twee jaar. Dan heb ik het over hoeveel goals er zijn gemaakt uit standaard situaties en niet. Hoe vaak de spits in stelling is gebracht. Hoevaak een speler 1 op 1 met de keeper gezet. Ik beloof je dat je er niet vrolijk van zal worden.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  9. #24
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Ja, dat ik niet snel tevreden ben en meer eis van een coach die voor Afrikaanse begrippen meer dan prima spelers tot zijn beschikking heeft. Ik zou het prachtig vinden als er een website is die de statistieken van het Marokkaanse elftal bij hebben gehouden van de afgelopen twee jaar. Dan heb ik het over hoeveel goals er zijn gemaakt uit standaard situaties en niet. Hoe vaak de spits in stelling is gebracht. Hoevaak een speler 1 op 1 met de keeper gezet. Ik beloof je dat je er niet vrolijk van zal worden.
    En hoeveel tegendoelpunten Maroc heeft geïncasseerd..
    Dat heeft Ziyech toch mooi voor elkaar gekregen,de verdediging dusdanig organiseren zodat we konden genieten van al die clean sheets.

    Je doet Renard en andere bepalende spelers tekort.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Ik zeg Boussoufa er uit voor Ait Bennaser om te beginnen.

  11. #26
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    je speelt de afrikacup , de topscoorder van Afrika is een rajaoui , maar een bankzitter wordt als spits geselecteerd.....ewa fham
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Ik zeg Boussoufa er uit voor Ait Bennaser om te beginnen.
    Dan liever El Ahmadi eruit voor Ait Benasser. Boussoufa scoort misschien niet altijd een 7 of 8, maar kan toch wel goed het spel verdelen en kan het goed vinden met Ziyech. Na deze Afrika cup door selecteren en dan mag van mij Ait Benasser een sterk blok vormen met Saïs en moet Feddal de plek innemen van Romain in de verdediging. Sowieso vreemd dat Zouhair niet is opgroepen. Pakt toch regelmatig zijn wedstrijdjes meet bij Real Betis.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    je speelt de afrikacup , de topscoorder van Afrika is een rajaoui , maar een bankzitter wordt als spits geselecteerd.....ewa fham
    Zeg ze bro! Er had sowieso wat meer Botola spelers mogen opgeroepen worden ipv die zandbak jongens. Botola acht ik sterker plus ze kennen het Afrikaans voetbal. Maar goed, Renard en zijn beslissingen zijn niet te bevatten.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire