1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Renard is een tactische onbenul!

    Renard bewijst maar weer eens dat hij er de ballen verstand van heeft. Hier even een opsomming.

    - Neemt geen 1 echte LB mee.
    - Roept M-O spelers op.
    - Verkiest Boutaib (bankzitter bij Zamalek) boven El Kaabi
    - Wisselt geheel elftal in de 2e helft... WTF
    - Zijn zogenaamde A elftal doet het slechter dan zijn B team. Dan heb je het dus duidelijk verkeerd gezien en moet je gaan wisselen met poppetjes. Wilt ie duidelijk niet inzien.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Enige trainer die na 20 jaar Marokko naar een WK loodst. Trainer die een poulefase in de Afrika cup heeft overleefd na 12 jaar.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Enige trainer die na 20 jaar Marokko naar een WK loodst. Trainer die een poulefase in de Afrika cup heeft overleefd na 12 jaar.
    Ja, omdat ie die andere coaches nog slechter waren dan Renard. Kom op man! Hij heeft gewoon goed materiaal, dan is het echt niet zijn verdiensten dat we de WK hebben gehaald en vervolgens geen wedstrijd hebben gewonnen en in de Afrika cup ook gewoon lelijk tegen een slecht Egypter eruit zijn geknikkerd. Dat hij het WK heeft gehaald en de 2e ronde van de Afrika cup verbloemen helaas zijn tactisch onvermogen bij veel Marokkanen. Er zit gewoon geen lijn in het spel en hij moet het hebben van een opwelling van Ziyech of Boufal anders gebeurt er al helemaal niks.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  4. #4
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Opportunistisch gelul..
    Straks vooraan staan wanneer Maroc simpel door de poule wandelt.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Opportunistisch gelul..
    Straks vooraan staan wanneer Maroc simpel door de poule wandelt.
    Ik heb sinds zijn aanstelling geroepen dat het een slechte coach is. Ik kan zo een reactie van mij van een paar jaar geleden naar boven halen waar ik dat heb gezegd. Spelers blijven te lang op 1 lijn staan, niemand die diep gaat, heel statisch allemaal. En daar hoor je als coach wat aan te doen. Ziyech heeft zijn hachje gewoon heel vaak gered. Daar mag hij hem heel dankbaar voor zijn. Maar het is en het blijgt gewoon niks met hem aan de roer.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  6. #6
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Renard is een tactische onbenul!

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Ik heb sinds zijn aanstelling geroepen dat het een slechte coach is. Ik kan zo een reactie van mij van een paar jaar geleden naar boven halen waar ik dat heb gezegd. Spelers blijven te lang op 1 lijn staan, niemand die diep gaat, heel statisch allemaal. En daar hoor je als coach wat aan te doen. Ziyech heeft zijn hachje gewoon heel vaak gered. Daar mag hij hem heel dankbaar voor zijn. Maar het is en het blijgt gewoon niks met hem aan de roer.
    Ik zie de diepgaande backs anders continu de flanken bestrijken tot aan de achterlijn,meer diepgang is haast onmogelijk tegen teams die zich ingraven op eigen helft en het speelveld extreem verkleinen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.539
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Copa Bekijk reactie
    Ik zie de diepgaande backs anders continu de flanken bestrijken tot aan de achterlijn,meer diepgang is haast onmogelijk tegen teams die zich ingraven op eigen helft en het speelveld extreem verkleinen.
    Ik heb het niet over de backs maar ik heb het over middenvelders en de spits die in gaten horen te springen en de ruimte moeten opzoeken om zo een Ziyech of Boufal in de gelegenheid te brengen om een steepass te geven.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  8. #8
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Ik heb het niet over de backs maar ik heb het over middenvelders en de spits die in gaten horen te springen en de ruimte moeten opzoeken om zo een Ziyech of Boufal in de gelegenheid te brengen om een steepass te geven.
    Je had het over diepgaande speler en niet specifiek middenvelders ,maar wie zou die rol op zich moeten nemen want voor zover ik weet beschikken we naast Belhanda niet over dat soort type spelers.
    Mbark opofferen voor een speler met wat meer loopvermogen en gevoel voor ruimte zou uitkomst kunnen bieden..verdedigend kan ie het ook niet meer belopen dus je gaat er in geen enkel opzicht op achteruit.

    En-Nesyri hoort in de spits..is bewegelijk.
    Daarnaast moet je van Boufal geen steekpassen verwachten die dribbelt de bal het liefst zelf de goal in.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Wat een azijnzeiker ben jij zeg.

    'Wisselt heel het elftal'

    Dit is een oefenpotje en het is de bedoeling iedereen aan het werk te zien en niet iedereen de volle 90 minuten te laten spelen ivm overbelasting.

    Renard is gewoon een goede coach. Hij heeft ooit 1 fout gemaakt en dat was toen hij ziyech liet vallen tijdens de vorige Afrika cup.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  10. #10
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Dindwewethghoem en maar goedpraten

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door summer2018 Bekijk reactie
    Dindwewethghoem en maar goedpraten
    Als je tegen mij hebt.

    Deen van mijn vader is Islam. Hij gelooft in Allah swt en gelooft in Mohammed vzmh als laatste boodschapper.

    Ik hoop dat je de deen van mijn vader en van mij niet beledigd aan de hand van mijn mening over deze oefenpotje van het Marokkaans elftal...



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    182
    23-02-2005

    Jongens geen ruzie maken, is nergens voor nodig, Waarom is EL Khyati niet opgeroepen weet iemand de reden hiervan?
    hij heeft er we 17 gemaakt dit seizoen..
    Mister Positivo

  13. #13
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Laten we gewoon de Afrika Cup afwachten, roeptoeteren op afstand kan iedereen. Op 23 juni in sha Allah moeten zij er staan, wordt het weer een teleurstellende Afrika Cup, dan betekent dat ook het einde van Renard. Ook ik heb m'n vraagtekens bij bepaalde keuzes van 'm, maar om 'm nu al af te breken na een verloren oefenpot gaat mij te ver. Het is wel Renard die er een hecht team van heeft gemaakt en het Marokkaans elftal uit een diepe dal heeft gehaald, m.i. heeft hij het meer dan prima gedaan. Hij kan er verder ook weinig aan doen dat er geen fatsoenlijke Marokkaanse spits rondloopt op deze aardbol.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Hamadi_Gataar Bekijk reactie
    Jongens geen ruzie maken, is nergens voor nodig, Waarom is EL Khyati niet opgeroepen weet iemand de reden hiervan?
    hij heeft er we 17 gemaakt dit seizoen..
    Waarom praat jij in het algemeen? Waarom spreek jij die homo hierboven niet Aan?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door summer2018 Bekijk reactie
    Dindwewethghoem en maar goedpraten
    N3er kehba yemek ya weld 7 tigheshoenien



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.