1. #1
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Op zoek naar vrouwen die tweede vrouw zijn of zijn geworden

    Salam

    Ik ben wanhopig op zoek naar vrouwen die ooi let tweede vrouw zijn geweest of dat nog steeds zijn.

    Pm aub

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Wa alaikumu salam,

    Waarom? hhh

    Ik heb dat nooit willen zijn, tweede keus zie ik een beetje als een belediging, al hoeft dat in werkelijkheid niet altijd zo te zijn, maar die risico moet je durven nemen hh. Tweede vrouw accepteren lijkt me wel hartstikke normaal trouwens, als het een gelovige vrouw is.

  3. #3
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Het betreft een familie issue.
    Ik zou graag in contact willen komen met een vrouw die dit proces achter de rug heeft of er nog in zit.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ik ken deze vrouwen wel, maar denk niet ze hier lid zijn. Hopelijk reageert er iemand.

    Maar je hebt niet altijd iets aan iemands verhaal, want ieders situatie is anders en kun je niet met elkaar vergelijken, bij geschil dient men terug te keren naar het Boek van Allah en de soennah.

    Vrouwen vertellen verschillende verhalen, wat me het meest is opgevallen, is dat de tweede vrouw tegenwoordig vaak een tweede wilt zijn puur voor lusten alleen en niet uit liefde. Mannen denken vaak dat die lusten liefde betekent, en dat is vaak wel de domme kant van de man, alhoewel deze het negeert dat hij deze vrouw ook puur en alleen maar om lusten is gaan trouwen.

  5. #5
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ik ken deze vrouwen wel, maar denk niet ze hier lid zijn. Hopelijk reageert er iemand.

    Maar je hebt niet altijd iets aan iemands verhaal, want ieders situatie is anders en kun je niet met elkaar vergelijken, bij geschil dient men terug te keren naar het Boek van Allah en de soennah.

    Vrouwen vertellen verschillende verhalen, wat me het meest is opgevallen, is dat de tweede vrouw tegenwoordig vaak een tweede wilt zijn puur voor lusten alleen en niet uit liefde. Mannen denken vaak dat die lusten liefde betekent, en dat is vaak wel de domme kant van de man, alhoewel deze het negeert dat hij deze vrouw ook puur en alleen maar om lusten is gaan trouwen.
    .

    Ik hoop dat er iemand is die mij in contact kan brengen met zo een vrouw.

    Het betreft hier geen vergelijkenis of een liefdesverhaal. Het gaat ons om hele andere zaken. Maar shokran layki voor je reactie!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Fertouta Bekijk reactie
    .

    Ik hoop dat er iemand is die mij in contact kan brengen met zo een vrouw.

    Het betreft hier geen vergelijkenis of een liefdesverhaal. Het gaat ons om hele andere zaken. Maar shokran layki voor je reactie!
    Is goed. Maar je weet niet of die onbekende vrouw voor jou wel een goed advies kan geven of jou van nut kan zijn. Ik adviseer nogmaals geen verhalen te zoeken of advies bij vreemden, het is vaker negatief dan positief. Beste is gewoon het te zoeken in de boeken.

    Wa salamu alaikum

  7. #7
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Ik ben niet op zoek naar verhalen. Naar feiten eerder.

    In de boeken staat de regelgeving tussen deze vrouw en man beschreven. Nogmaals dit is niet van toepassing op ons.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Daar weet ik ook wel een antwoord op. Feit is dat mannen graag gebruikt worden door meerdere vrouwen.

  9. #9
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Haha, ja dat geloof ik wel.

    Ken je mij in contact brengen met vrouwen die tweede zijn?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Nee. Wat wil je ze vragen? Misschien weet ik het antwoord wel. Heb wel een beetje mensenkennis

  11. #11
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Dat is jammer!
    Mijn vragen kunnen niet beantwoord worden door iemand die dat niet is of niet is geweest. Lieve oukht echt waar ik waardeer het enorm dat je mijn vragen wilt beantwoorden. Besef, dit is een 2 jarige reis geworden waarbij de lieve zusters die geen tweede vrouw zijn, mij nog met geen 1 nuttig stukje info hebben verrijkt.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Dat weet je niet eens. Ik zou zeggen probeer eens en doe niet zo saai. Stel alvast de tweede vraag.

  13. #13
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Haha, ik denk dat je je nieuwsgierigheid eerder wilt sussen yek! Is niet erg, ik ga nog even verder met zoeken. Mocht er uit Marokko.nl ook niets komen, dan zal ik je een paar vragen stellen Insha allah

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Hmm dan heb ik ook geen tijd en zin meer. Het is dat ik nu even tijd heb, vandaar. Fijne nacht verder

  15. #15
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Bedankt, precies wat ik dacht. Het zou zonde zijn als ik je om advies had gevraagd.

    Toch bedankt dat je mee wilde denken.