1. #1
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Ik ben op zoek naar vrouwen die tweede vrouw zijn geworden!

    Salam,

    Ik ben op zoek naar vrouwen die tweede vrouw zijn geworden, geweest zijn, of de intentie om dat worden.
    Ik heb jullie nodig.
    PM mij aub.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Ik hoop dat je het niet van plan bent. Dat zou namelijk heel dom zijn.
    want?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Mannen hebben twee keer zo veel sekspartners
    De andere helft is een stuk minder terughoudend, want een op de drie mannen en een op de vijf vrouwen heeft minimaal 10 sekspartners gehad. Daardoor ligt het gemiddelde aantal partners in de statistiek vrij hoog, op 14 voor mannen en 7 voor vrouwen. Maar dat komt dus doordat de personen die vaak een nieuwe verhouding beginnen, zwaar meewegen.
    Jonge vrouwen zijn losser
    Vrouwen in de leeftijd van 25-34 jaar hebben de meeste verhoudingen. 30 procent van hen heeft met minimaal 10 verschillende mannen seks gehad. Bij de mannen heeft juist de categorie 45-54 jaar de meeste bedpartners: 43 procent van hen heeft met ten minste 10 partners de lakens gedeeld.
    Dat kan betekenen dat de seksuele emancipatie, waardoor seks met meer verschillende partners acceptabeler is geworden, later heeft plaatsgevonden bij vrouwen en pas nu doorzet, terwijl mannen zich al langer vrij voelen om een promiscue levensstijl te hebben.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Waarom zou je voor de tweede plek gaan als je de eerste plek kan zijn?
    Sommige vrouwen zijn om verschillende redenen daarvoor bereid. En ze hoeft geen tweede vrouw te zijn als de man allebei genoeg aandacht geeft

    Je kijkt teveel NOS en hollandse websites die hierop neerkijken, want het is islamitisch gewoon toegestaan, als je de middelen ervoor hebt en de vrouwen goed behandeld. Maar intussen gaan die hollanders wel massaal vreemd natuurlijk

  5. #5
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Het betreft geen zaak waarbij er iemand een tweede vrouw wil worden.

    Ik heb advies nodig van een vrouw die tweede vrouw is of is geweest.

    Er is geen sprake van tweede of derde keus.. daar gaat het mij niet om.
    Dit betreft een serieuze familie probleem.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Wat je moet leren is dat een halal zaak niet altijd uitgevoerd hoeft te worden. Nee, een vrouw moet gaan voor een man die nog niet bezet is. Andere broeders die nog een vrouw zoeken hebben voorang. En daarnaast hoor je als vrouw het beste voor jezelf te willen en dat doe je niet door met een getrouwde tweede handse man te gaan. Niemand staat te wachten op tweede, derde of vierde keus zijn. Het gaat trouwens 9 van de 10 keer ook mis. Mannen maken hier misbruik van en vrouwen worden hier slachtoffer van. Mannen onderhouden vrouwen niet die meestal een tweede vrouw hebben. Eisen zijn meestal ook dat ze een eigen woning en inkomen etc heeft. Voor wie is het gunstiger? Ja, de man. Een vrouw moet gaan voor beter en degene die haar alles kan geven.
    Ik heb ook niet gezegd dat het altijd MOET...maar deze dame is er blijkbaar naar op zoek, voor haarzelf of voor iemand anders en dan moet je je bemoeierige neusje erbuiten houden ; )
    Ik merk dat vooral marokkaanse vrouwtjes zoals jou heel erg beinvloed zijn door alle negativiteit over moslims in de hollandse samenleving, terwijl jullie dat waarschijnlijk zelf niet eens door hebben.

    En hoe kom je erbij dat het 9 op de 10 keer mis gaat. Uit jouw persoonlijke studie zeker naar deze mensen. Je zuigt het gewoon ter plekke uit je dikke duim. Zo te horen ben jij een vrouw die zich on top of the world waant en van alles eist maar zelf weinig teruggeeft en misschien niet eens kan koken. Daarnaast, een vrouw kan toch ook 'tweedehands' zijn als ze gescheiden is, om in jouw woorden te blijven.

    het enige waar je gelijk over hebt is dat ze eerst op zoek moet gaan naar een broeder die nog niet getrouwd is, voor de rest lul je onzin en maak je in mijn ogen islamitische wetten belachelijk

  7. #7
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Mee eens, helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.

  8. #8
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Ik heb echt deze vrouw in kwestie nodig.
    Iemand die nooit tweede vrouw is geweest kan mij helaas niet helpen.

    Shokran bezaf, lief van je dat je je hulp aanbied!

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Kun je de situatie uitleggen misschien kunnen we je dan adviseren. Heb dit soort huwelijken van dichtbij gezien.
    Ja, jij wel. In jouw omgeving zijn er natuurlijk meerdere zulke huwelijken geweest terwijl er in heel NL maar enkele tientallen zijn waarschijnlijk. Los daarvan, als dat huwelijk niet goed is gegaan met die man en zijn 2 vrouwen, een groot deel van de gewone huwelijken gaat al verkeerd. Dus dan heeft jouw conclusie nog geen waarde. Alleen wat jij zegt wanneer een man misbruik maakt van de situatie en bijvoorbeeld misschien alleen op lust uit is. Maar dat kan in een normaal huwelijk of relatie het geval zijn

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Kraam minder onzin uit. De wereld zit vol met ongetrouwde mannen. Getrouwde vieze mannen moeten het gewoon houden bij hun vrouw.
    Ik zeg toch dat je daarover gelijk hebt. Degene die minder onzin moet uitkramen en vooral geen islamitische wetten belachelijk moet maken ben jij...zogenaamd moderne vrouwtje...
    Je draagt zeker niet eens een hoofddoek, of hoofddoek en de rest is zichtbaar

    Wat vind jij ervan dat een moslimman met 4 mannen mag trouwen? Dat vind jij belachelijk zeker...ook als het volgens de islam mag? Stel dat een man aan alle voorwaarden voldoet, ben je er dan nog steeds tegen?

  11. #11
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Lieve parel,

    Als jij dergelijke huwelijken van dichtbij hebt gezien. Heb jij waarschijnlijk contact met 1 van hen?
    Zo ja, zou je me in contact kunnen brengen.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Ach schei toch uit. Het is gewoon een feit dat mannen misbruik maken als het aankomt op dit recht. Klaar. En nogmaals: een vrouw moet gaan voor een ongetrouwde man die haar in alles kan voorzien dan een getrouwde man die ze moet delen.
    Dat is jouw mening. en jouw mening doet niet terzake als de islam wat anders zegt. Maar jij praat waarschijnlijk vooral vanuit begeerte

    Jij wilt zeker ook een homofiel als man. Of een man die niet teveel aan islam doet

  13. #13
    L3azz.

    Reacties
    1.104
    06-03-2011

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Ik ken er aantal. Weet eerlijk gezegd niet of ze daarvoor opeenstaan. Zou het moeten vragen
    Dat begrijp ik, helpt het als ik er bij zeg dat het absoluuuut anoniem blijft.

    Mocht je bereid zijn naar een van deze dames te reiken en het hen te vragen, dan zou je heel veel mensen een groot plezier doen.

    Ik hoop oprecht dat als je dit wilt doen dat ik snel een Pm van je mag ontvangen.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    Ik ben niet degene die een recht misbruikt. Mensen die Allaah vrezen zullen zich niet eens snel wagen aan dit soort dingen uit vrees voor onrecht en andere zaken. De meeste mannen verwaarlozen hun eerste vrouw ook en voorzien haar niet eens in haar rechten. Met je modern. Wat een conclusies. Die vooral alsof je mij kent.
    Je hebt mijn vraag niet beantwoord. Als een man aan alle eisen voldoet, waarom zou jij er dan op tegen zijn? Omdat je teveel beinvloed bent door feministische hoertjes

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    73
    28-11-2018

    Citaat Geplaatst door Parel. Bekijk reactie
    De islam kent richtlijnen als het aankomt op het huwen van meerdere vrouwen. 1 daarvan is gelijke behandeling en onderhoud. Bij onderhoud gaan de mannen al de mist in. Want ze gebruiken de islam om hun eigen begeertes. Pure manipulatie
    Dat zeg ik toch al een paar keer...heb je stront in je hoofd..of ben je er sowieso op tegen....

    Die wet is er indd niet zomaar, maar een man MAG van dat recht gebruik maken. Jij komt steeds over misbruik etc. Daar hebben we het niet over. Het mag , en als een man daartoe in staat is of als het nodig is en de vrouwen stemmen ermee in dat is het halaal. Wat jij verder voor onzin uitkraamt doet er niet toe. Dat komt door je feministisch geinfecteerde bewustzijn