1. #31
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hoezo geen tegenargumenten? ik reageer toch duidelijk op dat onzinnig haat berichtje van je,
    hoe kom je erbij dat ik zomaar wat roep

    Je staat luid en duidelijk te roepen dat die kinderen beter daar kunnen blijven want ze zijn nu al een gevaar, het begin is gemaakt.
    Ik vul het gewoon aan dat als je die kinderen daar laat, en dat weet jij netzo goed, dat die kinderen een zekere dood of geflipt leven tegemoet zullen gaan.
    Daarom wil jij liever dat die vervelende moslim kinderen beter daar moeten blijven, zodat ze lekker kapot kunnen gaan.

    Serieus waarom doe je zo schijnheilig?

    "Er is een grote groep, ook kinderen die al 10 jaar en ouder zijn.
    Het begin is al gemaakt met deze 2 kinderen.

    Zielig voor die kinderen, zeker, maar een regering heeft ook de plicht de eigen mensen te beschermen tegen o.a. terreur."

    Om maar even een greep uit jouw verkapt haat bericht te quoten.
    Om deze kinderen bij voorbaat al af te schrijven, puur vanuit jouw eigen visie, vergeet dat niet, jouw visie.
    Kom dan niet piepen met "geen tegen argumenten en het bekende riedeltje" een volwassen man die hier verkapt roept dat deze kinderen beter afgemaakt kunnen worden.
    En dan de onschuld uithangen en de racisme kaart trekken.
    Heb deze interessante lectuur gelezen?
    https://www.njb.nl/Uploads/2018/3/No...-bij-ISIS-.pdf

    Indoctrinatie.

    Mijn visie? Je gaat er totaal niet op in!
    Je doet niets anders dan racisme, haat roepen.

    Graag nog antwoord waarop ik afgunstig zou zijn volgens jou.

  2. #32
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Heb deze interessante lectuur gelezen?
    https://www.njb.nl/Uploads/2018/3/No...-bij-ISIS-.pdf

    Indoctrinatie.

    Mijn visie? Je gaat er totaal niet op in!
    Je doet niets anders dan racisme, haat roepen.

    Graag nog antwoord waarop ik afgunstig zou zijn volgens jou.
    Iemand die kinderen van 10 jaar en jonger en iets ouder liever ziet afsterven in een ander land, omdat ze een zogenaamde indoctrinatie hebben.
    Die dan roept tegen een ander "je doet niets anders dan racisme en haat roepen" hoe lang ben je hier op dit forum nou wel niet bezig met je selectieve haat richting selectieve mensen en hun geloof.
    Kom op, gaan we deze discussie echt houden en net doen of jij hier de rechtvaardige peer bent
    Afgunst, haat, discriminatie verpakt in een zogenaamde mening, ik heb het net heel simpel uitgelegd, al probeer jij het nog zo logisch te verpakken,
    we weten allemaal dat het onzin is, het is allemaal verpakt om je haat en afgunst en discriminatie te verbergen.

    Maar hey dit is Nederland, ook jij als oude volwassen meneer mag de mening geven dat je tieners en kinderen het liefst dood ziet gaan in een ander land,
    want ze hebben IS indoctrinatie. ookal ken jij de kinderen niet, gewoon op 1 hoop gooien, allemaal vanwege jouw haat visie, en niet vanwege feitelijke rederneringen.
    En die pdf linkt maakt je reactie alleen nog maar erger getraumatiseerde kinderen geen hulp willen gunnen en geven,
    laat ze maar daar he, laat ze maar kapot gaan en creperen.

  3. #33
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Nooit tegenargumenten geven, en haat en racist schreeuwen noem jij "onderuit halen" ?
    Ik denk dat jij een talent bent in het ontnemen van kansen en gunnen van kansen en een betere wereld voor bepaalde mensen en kinderen,
    en dat allemaal vanuit je luie stoel.
    En je dan van de domme houden.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Mocht je ooit nog eens in de toekomst wel in staat zijn een inhoudelijke discussie te voeren, dan zal ik weer reageren.
    Je weet wel, discussiëren op basis van argumenten en tegenargumenten.
    Ingaan op de argumenten die de ander jou geven!
    Niet alleen maar racist, haat,schrijven,op de man spelen, kortom je eigen haat uiten tegen discussiepartners die niet jouw mening delen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Ik vind het ook een onwenselijke zaak dat
    De NL samenleving weer eens mag opdraaien voor de domme fouten van de ouders. Keer op keer op keer.

    Die ouders hadden gekozen, en daarmee is de kous af. En aangezien de ouders verantwoordelijk zijn voor de kids, moeten nu helaas de kids lijden onder die domme keuzes.

    Wellicht werkt dat eindelijk eens als een afschrikking.

    Ik heb gisteren Pauw gekeken, en die kids mogen misschien wel terug komen, maar mijn inziens NOOIT meer onder gezag van hun ouders. Die hebben bewezen dat NIET
    Voor hun kroost kunnen zorgen.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Nee, politiek correct ziet, correctie, wil nooit enig probleem zien op dit gebied.

    Zoals je had kunnen weten is religie, welk ook, ook in het westen gebaseerd op indoctrinatie vanaf de wieg.
    Men weet dat de inprentingstijd van mensen en dieren zeer belangrijk is.
    Wat men heel jong krijgt ingeprent door ouders voorgeleefd zal in zeer hoge mate bepalen hoe men als volwassene denkt.
    Precies Joosje! De spijker; ook voor wat mij betreft, op zijn kop!


    Ook had je kunnen weten uit veel artikelen dat het kalifaat, IS dat ook vanaf zo jong mogelijk met de ukkies heeft gedaan.
    Zo ook o.a. gezellig met de de ouders naar gruwelijke zaken kijken als onthoofdingen, bestraffingen.
    Zo jong mogelijk daar aan laten wennen, en vertellen dat deze mensen dat verdienen, de vijanden zijn.
    Daarom moeten die kinderen onderzocht worden op trauma's! P.T.S.S.! Of deze trauma's zich nestelen in die kinderen en ze mismaakt heeft.

    Zeer waarschijnlijk haalt men deze 2 kinderen wel op in hun geboortelanden, omdat zij wees.
    Zo wordt het probleem van die Jihadi ouders omzeilt.
    Want reken maar als er nog wel ouders zijn, er onvermijdelijk advocaten worden ingeschakeld inzake het grondrecht, familieleven.
    En dat moet dan natuurlijk hier plaatsvinden.
    Er is een grote groep, ook kinderen die al 10 jaar en ouder zijn.
    Het begin is al gemaakt met deze 2 kinderen.

    Zielig voor die kinderen, zeker, maar een regering heeft ook de plicht de eigen mensen te beschermen tegen o.a. terreur.
    https://www.njb.nl/Uploads/2018/3/No...-bij-ISIS-.pdf
    In zo'n geval vind ik dat de onderste steen best boven mag komen!
    De misdaden die gepleegd werden aan deze kinderen is met soms fysiek leed te vergelijken.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Een couplet uit het schitterde lied van Marco Borsato over de Joegoslavische burgeroorlog - nog steeds als ik het lied hoor krijg ik kippenvel;
    Morgen zal er vrede zijn.

    "na de winter komt de lente
    wordt de grijze lucht weer blauw
    maar al ben je uit de oorlog
    gaat de oorlog ooit uit jou?
    mooie ogen zijn vergiftigd
    zijn aan het geweld gewend

    en niemand ziet hoe klein je bent
    niemand ziet hoe klein je bent"

    En waar oorlog staat moet je lezen, indoctrinatie, gedwongen naar het geweld tegen de tot "vijanden" bestempelde mensen kijken,
    Niet alleen de ogen zijn aan dat keiharde geweld gewend.....

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Ik vind het ook een onwenselijke zaak dat
    De NL samenleving weer eens mag opdraaien voor de domme fouten van de ouders. Keer op keer op keer.

    Die ouders hadden gekozen, en daarmee is de kous af. En aangezien de ouders verantwoordelijk zijn voor de kids, moeten nu helaas de kids lijden onder die domme keuzes.

    Wellicht werkt dat eindelijk eens als een afschrikking.

    Ik heb gisteren Pauw gekeken, en die kids mogen misschien wel terug komen, maar mijn inziens NOOIT meer onder gezag van hun ouders. Die hebben bewezen dat NIET
    Voor hun kroost kunnen zorgen.
    Voor iemand die geklapt wordt door meisjes doe jij je wel flink voor op het internet

  9. #39
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Mocht je ooit nog eens in de toekomst wel in staat zijn een inhoudelijke discussie te voeren, dan zal ik weer reageren.
    Je weet wel, discussiëren op basis van argumenten en tegenargumenten.
    Ingaan op de argumenten die de ander jou geven!
    Niet alleen maar racist, haat,schrijven,op de man spelen, kortom je eigen haat uiten tegen discussiepartners die niet jouw mening delen.
    Dit was geen discussie hoor kleine man, dit was een ontleding.
    Dysectie.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Ik vind het ook een onwenselijke zaak dat
    De NL samenleving weer eens mag opdraaien voor de domme fouten van de ouders. Keer op keer op keer.
    Tjonge zeg! Wat zullen deze kinderen de NL-samenleving veel kosten
    Die ouders hadden gekozen, en daarmee is de kous af.
    Ben je ook zo strikt naar jezelf? Aangezien jij zo strikt bent, riekt het een beetje naar gehuichel!

    En aangezien de ouders verantwoordelijk zijn voor de kids, moeten nu helaas de kids lijden onder die domme keuzes.
    Ja! Helaas ja! Maar niet wat mij betreft!
    Wellicht werkt dat eindelijk eens als een afschrikking.
    Je klinkt echt verschrikkelijk! Wat ben jij dan een ramp voor je eigen kids zeg? Laat je die ook lijden onder jouw stommiteiten?

    Ik heb gisteren Pauw gekeken
    Een van de grootste nullen van Nederland. Netzo'n nul als in € 500.000. Hij zou hooguit iets zijn als die nullen vóór de 5 stonden!

    en die kids mogen misschien wel terug komen, maar mijn inziens NOOIT meer onder gezag van hun ouders. Die hebben bewezen dat NIET
    Voor hun kroost kunnen zorgen.
    Het is alleen niet zo gegaan en die kinderen raken daardoor zwaar gedupeerd te raken!
    Heb jij wel een hart?

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Precies Joosje! De spijker; ook voor wat mij betreft, op zijn kop!



    Daarom moeten die kinderen onderzocht worden op trauma's! P.T.S.S.! Of deze trauma's zich nestelen in die kinderen en ze mismaakt heeft.



    In zo'n geval vind ik dat de onderste steen best boven mag komen!
    De misdaden die gepleegd werden aan deze kinderen is met soms fysiek leed te vergelijken.
    Is is in het M-O een flinke groep IS ouders met kinderen die nu de mooie jaren over zijn, van privileges ten koste van de Iraqi's/Syriers, die nu ineens terug willen naar het land dat zij zijn ontvlucht omdat zij daar niet wilden leven.
    De regering heeft de taak om de NL bevolking te beschermen, o.a. tegen terreur.
    Die kinderen zijn geindoctrineerd met het gedachtegoed van de ouders, het Kalifaat.
    Al heel jong werd hun boodschap aan de ukkies ingeprent.

    Dát is wat de overheid onder ogen moet zien. Dat maakt het voor de NL burgers onvoorspelbaar, dus gevaarlijk voor de toekomst.
    Ook al worden die kinderen opgevoed door andere mensen, die kiem, indoctrinatie, gaat echt niet zo eenvoudig weg als hier en daar wordt gezegd.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Een couplet uit het schitterde lied van Marco Borsato over de Joegoslavische burgeroorlog - nog steeds als ik het lied hoor krijg ik kippenvel;
    Morgen zal er vrede zijn.

    "na de winter komt de lente
    wordt de grijze lucht weer blauw
    maar al ben je uit de oorlog
    gaat de oorlog ooit uit jou?
    mooie ogen zijn vergiftigd
    zijn aan het geweld gewend

    en niemand ziet hoe klein je bent
    niemand ziet hoe klein je bent"

    En waar oorlog staat moet je lezen, indoctrinatie, gedwongen naar het geweld tegen de tot "vijanden" bestempelde mensen kijken,
    Niet alleen de ogen zijn aan dat keiharde geweld gewend.....
    Het vertrouwen dat de mensen ooit naar elkaar hadden, zit tegenwoordig achter het schermpje van hun I-phone!
    De samenleving dreigt hiermee/hierdoor totaal onmenselijk te worden!
    Het Nazisme met zijn willekeurige terreur zijn er niets bij!

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Zeg, wees nou eens eerlijk. Beschouw jij jezelf volledig toerekeningsvatbaar?
    Wispelturige wezens die vrouwen.
    Dus omdat jij vindt dat vrouwen wispelturige wezens zijn zijn ze niet helemaal toerekeningsvatbaar..right jeh

  14. #44
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Tjonge zeg! Wat zullen deze kinderen de NL-samenleving veel kosten
    Ben je ook zo strikt naar jezelf? Aangezien jij zo strikt bent, riekt het een beetje naar gehuichel!


    Ja! Helaas ja! Maar niet wat mij betreft!
    Je klinkt echt verschrikkelijk! Wat ben jij dan een ramp voor je eigen kids zeg? Laat je die ook lijden onder jouw stommiteiten?

    Een van de grootste nullen van Nederland. Netzo'n nul als in € 500.000. Hij zou hooguit iets zijn als die nullen vóór de 5 stonden!

    Het is alleen niet zo gegaan en die kinderen raken daardoor zwaar gedupeerd te raken!
    Heb jij wel een hart?
    Hij is geen moslim dus je hoeft niet zo je best te doen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Wat betreft deze wezen prima actie.
    Frankrijk pakt het voortvarend 12 kinderen opgehaald in totaal waarvan 11 wees en één kind waarvan de vader ter dood is veroordeeld door een Irakese rechtbank en de moeder officieel afstand van heeft genomen moeder is dus gewoon achtergelaten in all Hol kamp.
    Zo kan het dus ook.
    No religions of the world is higher than humanity.