MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Unhappy Mijn laatste woorden.....

Hoi iedereen,

Ik heb speciaal hier voor een account aangemaakt en ik hoop op serieuze reacties.
    Ik ben een meisje van 28 jaar en mijn hart is gebroken.
    Ik wil niet teveel in details treden want dat word te pijnlijk voor mij.
    Het zit namelijk zo....
    Mijn grote liefde is overleden op een heel onwaardige manier.
    Wij waren verloofd en wilden trouwen.
    Het is de afgelopen tijd heel moeilijk voor mij geweest en ik krabbel wel weer langzaam op mede dankzij medicijnen om m'n gevoelens onder controle te kunnen houden.
    Zoals bij iedereen wel eens een ruzie voorkomt, was dat bij ons niet anders. Alleen onze laatste ruzie was vóór zijn overlijden en ik heb geen kans gehad om het goed te maken.
    (Ruzie ging om niks)
    De emoties liepen hoog op en het laatste wat ik tegen hem schreeuwde was dat ik hem niet meer hoefde te zien.
    Ik heb hem daarna ook niet meer levend gezien.
    Soms denk ik.... hoe kan ik hier mee verder leven? Mijn grote liefde, mijn allerliefste is weg.
    Ik kan hier niet aan denken zonder dat mijn hart zoveel pijn doet....

Wat kan ik doen hier aan?
    Bedankt alvast voor de reacties en het meedenken.

Verbannen

Reacties
    535
    26-04-2018

Het leven bestaat niet alleen uit leven maar ook de dood.

Rauwperiode voor de liefde van je leven is normaal en menselijk.

Wel moet je terugkeren naar de realiteit en opnieuw beginnen.

Verbannen

Reacties
    278
    20-07-2011

Allahi rahmou!

En voor jou baraka f rasek!

MVC Lid

Reacties
    500
    01-06-2018

Heftig dit. Allah irehmoe en voor jou heel veel sbar toegewenst en de kracht en wil om jezelf weer terug te vinden en te kunnen leven.

ondertitel?

Reacties
    18.847
    12-01-2009

Je kunt het verleden niet veranderen, je leert ervan. Denk je echt dat hij als hij er nu wat van kon zeggen je schuld aanpraat? Je weet het hoort erbij, en soms kan je het niet meer repareren, het zij zo, dat is leven, en leven is nu eenmaal niet altijd leuk en dat wist hij vast ook. Je bent ook niet verplicht alles goed te maken, echt niet.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Is moeilijk maar je hebt gelijk. dankjewel

MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Dankjewel!

MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Dankjewel! Bedankt voor de moeite

MVC Lid

Reacties
    8
    08-07-2015

Echt heftig dit.

Groetjes,

Casanova
    Veni, vidi, vici.

MVC Lid

Reacties
    8.399
    21-12-2008

Inna lillahi wa inna illayhi raji'oun. Sterktr meid. Je moet er doorheen. Ik snap dat het pijnlijk is. Huil, schreeuw..er komt een tijd dat je het een plek geeft <3!
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

MVC Lid

Reacties
    245
    11-06-2011

inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen.

De tijd zal het beter doen voelen, helemaal erover heen komen zal niet.. maar het leven gaat door. In chaa Allah zul jij weer het geluk treffen en de liefde vinden. Het is moeilijk.. maar het komt goed in chaa Allah.
    Gelieve na gebruik direct in de prullenbak droppen.

MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Allah irahmo, jezelf vergeven zul je nooit kunnen denk ik, schuldgevoel verteert je als je eraan blijft denken.. wat misschien kan helpen is veel dua voor hem doen dan doe je toch iets terug en in shaa Allah zal het hem bereiken en zal Allah je verhoren
    Dankjewel voor het advies, dat doe ik ook

MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Citaat Geplaatst door ColaBlikje Bekijk reactie
    inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen.

De tijd zal het beter doen voelen, helemaal erover heen komen zal niet.. maar het leven gaat door. In chaa Allah zul jij weer het geluk treffen en de liefde vinden. Het is moeilijk.. maar het komt goed in chaa Allah.
    Dankjewel

MVC Lid

Reacties
    7
    08-06-2019

Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Inna lillahi wa inna illayhi raji'oun. Sterktr meid. Je moet er doorheen. Ik snap dat het pijnlijk is. Huil, schreeuw..er komt een tijd dat je het een plek geeft <3!
    Dankjewel lief van je.

MVC Lid

Reacties
    258
    08-06-2016

Misschien kun je in zijn plaats putten bouwen voor drinkwater..
    Of een andere goed daad verrichten en het in je hart goed maken met hem.
    Hij had het je vast vergeven en hij wist vast dat je boos was en gewoon van hem hield.

Laat je niet gek maken door je gedachten... gebeurt is gebeurt.. Wees sterk en bedankt dat je dit deelt met ons.