1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2019

    helpende zorg en wel zijn

    Sallam

    Beste mensen heeft iemand hier opleiding helpende zorg en wel zijn gedaan ?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2019

    Niemand?

  3. #3
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Wat wil je weten?

  4. #4

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Wat wil je weten?
    Ik heb geen diploma, maar ik wil wel in de zorg werken. Kan je iets voor mij betekenen?

  5. #5
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Ik heb geen diploma, maar ik wil wel in de zorg werken. Kan je iets voor mij betekenen?
    Nee helaas.. Doe een 1 jarige opleiding via Capabel, zo gedaan en je komt snel aant werk of je koopt een diploma. Dan kan ik je ook wel helpen.

  6. #6

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Nee helaas.. Doe een 1 jarige opleiding via Capabel, zo gedaan en je komt snel aant werk of je koopt een diploma. Dan kan ik je ook wel helpen.
    Ik studeer nog maar ik wil er naast werken.
    Docentenopleiding wellicht kan ik ook in aanmerking komen voor een pedagogische functie in de zorg.

    Diploma kopen als je mij dat 6 jaar geleden aanbood dan had ik het misschien gedaan. Maar nu niet.

  7. #7
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Ik studeer nog maar ik wil er naast werken.
    Docentenopleiding wellicht kan ik ook in aanmerking komen voor een pedagogische functie in de zorg.

    Diploma kopen als je mij dat 6 jaar geleden aanbood dan had ik het misschien gedaan. Maar nu niet.
    Dat zou wel kunnen hoor. Je kan dan richting de jeugd kijken, beetje begeleiding. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wil wel voor je navragen.

  8. #8

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Dat zou wel kunnen hoor. Je kan dan richting de jeugd kijken, beetje begeleiding. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wil wel voor je navragen.
    Mag ik je pm’en

  9. #9
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Mag ik je pm’en
    Ja hoor

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2019

    Dank jullie wel voor het reageren. wat ik wil weten, heeft iemand die opleiding helpende zorg en welzijn recent gedaan? zo ja stuur mij pm.

    ps.graag geen onzin pm van jongens/mannen, daar reageer ik niet op. ik wil alleen info over het onderwerp.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Ik werk als helpende zorg en welzijn, je mag mij pm'en als je nog vragen hebt