1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    44
    20-10-2018

    Hij wou meer - 7 maanden later -

    Hi allen,

    Wellicht dat sommige mijn verhaal nog herkennen (toen verwijderd vanwege de negatieve aandacht)
    Korte samenvatting
    In oktober had ik post geplaatst over mijn relatie waarin in mijn vriend het 'oké' vond om tijdens een relatie verder te gaan dan zoenen. (maar geen sex)
    Ik was dat niet gewend en had zo mijn twijfels. Nu 7 maanden later gaat hij deze maand mijn hand vragen,
    Alleen nu heb ik mijn twijfels, want de 'normale dingen' met hem doen vind ik minder boeiend of leuk (ingewikkeld verhaal).

    Moraal van het verhaal.Ga NOOIT maar dan ook NOOIT verder met een jongen ook al wil hij met je trouwen, je kan tijd niet terug draaien.

    love

  2. #2
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Als jij iets niet wilt hoort hij dat te accepteren.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    44
    20-10-2018

    Citaat Geplaatst door StraightUp Bekijk reactie
    Jij hebt nog nooit een tantra massage van hem gehad...
    ??

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Jullie gaan toch scheiden ..,. Iets dat met haram is begonnen . 7 maanden vol haram praktijken zit geen baraka in.... let maar op je gaat het zelf zien ....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    44
    20-10-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Jullie gaan toch scheiden ..,. Iets dat met haram is begonnen . 7 maanden vol haram praktijken zit geen baraka in.... let maar op je gaat het zelf zien ....
    allahyhfad... is een harde uitspraak al snap ik je punt wel

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door trouwmateriaal Bekijk reactie
    allahyhfad... is een harde uitspraak al snap ik je punt wel
    hulliw huwkijk gaat een gel woeden en uiteindelijk gaan jullie scheiden ....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Als ik zulke dingen lees denk ik altijd "hij heeft jou hand nog niet gevraagd"
    Iets zeggen is makkelijk, het effectief doen is een ander verhaal.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #8
    Heartless.

    Reacties
    417
    05-03-2008

    Moge Allah jullie huwelijk zegenen!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door trouwmateriaal Bekijk reactie
    Hi allen,

    Wellicht dat sommige mijn verhaal nog herkennen (toen verwijderd vanwege de negatieve aandacht)
    Korte samenvatting
    In oktober had ik post geplaatst over mijn relatie waarin in mijn vriend het 'oké' vond om tijdens een relatie verder te gaan dan zoenen. (maar geen sex)
    Ik was dat niet gewend en had zo mijn twijfels. Nu 7 maanden later gaat hij deze maand mijn hand vragen,
    Alleen nu heb ik mijn twijfels, want de 'normale dingen' met hem doen vind ik minder boeiend of leuk (ingewikkeld verhaal).

    Moraal van het verhaal.Ga NOOIT maar dan ook NOOIT verder met een jongen ook al wil hij met je trouwen, je kan tijd niet terug draaien.

    love
    Op een gegeven moment zal je dat ook met jan alleman hebben. Alles in het leven wordt minder boeiend....

    Ik volg bijv op Youtube een aantal superrijke vloggers (uit het buitenland) en na een tijdje heb je het wel gezien hoor... niets boeiends aan wat je met al dat geld kunt doen.

    Mooiste is dat je hard werkt voor de dingen die je wilt (doen). Dat zijn de dingen waar je het meest van kan genieten. In dit geval is dat trouwen en vechten tegen de uitdagingen die het met zich meebrengt.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    495
    09-01-2007

    Dus nu hij serieus om je hand komt vragen ga je ineens twijfelen. Maar verder gaan rotzooien vind je nu ineens prima!?