1. #1
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Rode plekken op wangen

    Rode plek op wangen en vocht in knieën?

    Iemand bekend mee? Heb er al een maand last van. Ook naar dokter geweest.

    Iemand tips?
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  2. #2
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    wat brabbel jij allemaal

  3. #3
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Heb er last van.
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  4. #4
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    been strekken

  5. #5
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Je eet en kauwt teveel, bloed stroomt dan naar je wangen. #ramadanvreterexposed

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  6. #6
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Je eet en kauwt teveel, bloed stroomt dan naar je wangen. #ramadanvreterexposed
    Ach katkharbaq? sir tsali.
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  7. #7
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Zijn de rode plekken op je wangen in de vorm van een vlinder? (Google op butterfly rash) Doen je knieën ook pijn?
    Het doet me namelijk denken aan SLE (systemic lupus erythematodes)
    Knieën doen pijn als ik op mijn hurken ga. Verder niet Alhamdulilah. Ben echt bang geworden. Morgen bloedtest in shae Allah
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  8. #8
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Ze doen dan pijn omdat je vocht tussen je gewrichten hebt. Door te hurken, geef je daar druk op. Sowieso kan je huisarts jou niet naar huis laten gaan zonder bloedonderzoek. Er moet een verklaring hiervoor zijn. Vraag dus zeker of hij je bloedbeeld en ontstekingswaarden (zoals CRP en antinucleare antistoffen (ANA)) wil bepalen. Khair In Shaa2 Allah.
    Barak Allahu fiki, ik was maand geleden gegaan ze zei ik wil je geen plastabletten geven omdat je lichaam dat zelf kan oplossen. Ze zei je moet water drinken O safi. Dat was het. Maand geleden was het zo erg dat ik mijn arm niet kon optillen om iets te pakken, en ik kon ook niet goed lopen. Maar nu gaat het veeeel beter Alhamdulilah alleen dus dat op de hurken zitten doet nog pijn. En vandaag ook last van mijn wijsvinger die knokkel zeg maar. Allah ye7fad
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  9. #9
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ik zou sowieso bloedonderzoek doen om een tekort van bepaalde stoffen te achterhalen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #10
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Sowieso bloedprikken.

  11. #11
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Meer bewegen, pak vaker de fiets
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Overgevoeligheid? Als je knieën opgezwollen zijn vanwege een ontsteking dan kunnen ontstekingsremmers soelaas bieden. Vraag een verwijzing naar het ziekenhuis. Een huisarts weet vaak niet eens wat ie de vorige dag met lunch op had.