1. #1
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Vrouwen

    Ik begrijp echt niks meer van jullie!..
    Kvertrouw het ze niet meer en heb er geen hoogte van......

    Hoe kan die na 15 jaar verlies..elke maand 300 neertellen(is toch van de belastingen ma dat hoe ik die idioot dat niet uit te leggen)

    Ma die wilt nu meer..
    Mijn probleem niet dat die ne nieuwe lover heeft(best gek een Tunies zonder papieren)

    Ma ik hoef die rotzooi niet te onderhouden..

    Ik heb of had de beste van Antwerpen...was ooit met niks begonnen...

    Ma ik durf te zeggen dat ik er een stuk of 25 over heb..

    Mensen met verstand die allemaal een gezin te onderhouden te hebben..

    Kprobeer men eigen recht te houden en vertel da niet voor iedereen...

    Ma echt!!



    Ik betaal haar van de maand!! 600!!

    En alles wie ik ben lynch ik haar achtergrind binnen 2 weken!!.

    Marokka ffe ni!!!

    die knal gewoon verder a achterruit!!





    Ksoemeniameniamien!!

    Op de kop van men Moeder die gestorven is!!

    Ik moet dan toch naar de Marokkaanse gevangenis.

    De eerste beste ik breek die!!!

    op de plein!!

    Ksoemebnimlen

    Intreseert me ni riffi of tangawie...


    de eerste die me lastig valt gaat eraan!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Jij moet echt professionele hulp gaan zoeken. Of tenminste praten met iemand die om jou geeft en jou een schouder kan geven.

    Het is duidelijk dat de hele scheiding van jouw gezin jou heel veel doet en je met heel veel boosheid zit. Die boosheid zit je ook in de weg om goed om te gaan met de hele verandering.

    Richt je op jezelf en op je kinderen, en probeer de boosheid los te laten. Want die boosheid gaat je kapot maken.

  3. #3
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Jij moet echt professionele hulp gaan zoeken. Of tenminste praten met iemand die om jou geeft en jou een schouder kan geven.

    Het is duidelijk dat de hele scheiding van jouw gezin jou heel veel doet en je met heel veel boosheid zit. Die boosheid zit je ook in de weg om goed om te gaan met de hele verandering.

    Richt je op jezelf en op je kinderen, en probeer de boosheid los te laten. Want die boosheid gaat je kapot maken.
    Dat is wat ik juist doet en dank je wel...

    Je moest eens weten..
    Men hard is gebroken om het hele gezin en ik ben supervertriedig om men twee kids.....
    srry vr men schrijfoutn...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Probeer je leven op te pakken. Hoe moeilijk dat ook is! Vecht voor je kinderen. Geef het niet op. Moge allah swt jou verdriet weg nemen. En je bijstaan! Ik las ook ergens dat je moeder overleden is allah ir7amha. Sterkte!! Ik hoop dat je een zus(je) of broer(tje) hebt die jou door deze moeilijke periode heen kan slepen.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  5. #5
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Probeer je leven op te pakken. Hoe moeilijk dat ook is! Vecht voor je kinderen. Geef het niet op. Moge allah swt jou verdriet weg nemen. En je bijstaan! Ik las ook ergens dat je moeder overleden is allah ir7amha. Sterkte!! Ik hoop dat je een zus(je) of broer(tje) hebt die jou door deze moeilijke periode heen kan slepen.
    Moest je eens weten dat men achtergrond of Borgerhout dat die die niet er ooit zou mee lachen....

    je moest eens weten wie ik ben...

    Ma die kleine die is aan aan het afstampen voor een paar euro meer...

    Die snapt niet wat ze ga krijgen...ma die zie niet ze moet betalen....

    pff3...ik verdien soms op,ne ne dag 3 dagen 1800 per dag..op 3 dagen 5400..

    Alleen omdat ik me slecht en soms wil ik het opgeven..


    Iets dat je het noit kan uitleggen voor een 100ueuro Marokkaan!!


    Fucck ya!!

    Kben allen geboren ena ga alleen sterven..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    140
    09-06-2010

    Ben Kamal

    Terugdeinze no optie
    Alles of niets

    J weet zelluf
    Account gebruikt door meerdere gebruikers-geen persoonlijkheidsstoornis LOL

  7. #7
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Probeer je leven op te pakken. Hoe moeilijk dat ook is! Vecht voor je kinderen. Geef het niet op. Moge allah swt jou verdriet weg nemen. En je bijstaan! Ik las ook ergens dat je moeder overleden is allah ir7amha. Sterkte!! Ik hoop dat je een zus(je) of broer(tje) hebt die jou door deze moeilijke periode heen kan slepen.
    Vanaf dat Ouders wegvallen heb je welgeteld ongeveer een jaar voor de rest wegvalt..

    Ouders binden de familie...de rest is excuses...

    Srry mijn ervaringen...kan voor een andere een andere ervaring zijn

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    valt er met je ex te praten? dat je bv wat minder moet betalen maar in de plaats daarvan boodschappen doet/kleren haalt voor de kinderen, hun schoolkosten betaald, dat soort dingen?
    Dat is het em juist! er valt met die te praten...moesten we kunnen communiceren was die geen ex...

    Wa interesseert me dat geld nu...! ik betaal met plezier dubbel zelfs voor die als het moet voor hun...al hun kosten..!

    Hoef je me zelfs me niet vragen en ik heb daar geen achterlijke Rechter voor nodig om me te zeggen dat ik een Vader ben!

    Zolang als ik zeker weet dat centjes wel degelijk gespendeerd word aan hun...

    Ma ik hoef haar familie niet te onderhouden men probleem niet meer ...dat is wat er gebeurt als ik die geld geef!

  9. #9
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Prospectus Bekijk reactie
    Ben Kamal

    Terugdeinze no optie
    Alles of niets

    J weet zelluf
    Dit is de reactie waarom ik eigenlijk echt reageer...

    Net zoals men 5 jarige zoon heeft gezegt...

    Papa...ga je opgeven ffe wa??

    Dit uit een kindermond deed me zinderen en beloven....!!

    Never!!

    Never give up!!

    Kan ik em dat niet aandoen als zen Vader en voorbeeld..!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    140
    09-06-2010

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Dit is de reactie waarom ik eigenlijk echt reageer...

    Net zoals men 5 jarige zoon heeft gezegt...

    Papa...ga je opgeven ffe wa??

    Dit uit een kindermond deed me zinderen en beloven....!!

    Never!!

    Never give up!!

    Kan ik em dat niet aandoen als zen Vader en voorbeeld..!
    Uhhh snap ge m zelf
    Intentie..oh no intuitie
    Check
    15.300.nieuwe lover.had de beste.25 over.onderhouden.600
    Also...vraag.aanbod.clever.
    Glaube.probleme.
    Markt
    Overname.Ze moet gewoon ffkes dimmen. Je zoon heeft gelijk. Niet opgeven.Altijd voor u kids vechten.
    Happy eid to all of you. Gern geschehen.
    Account gebruikt door meerdere gebruikers-geen persoonlijkheidsstoornis LOL

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    140
    09-06-2010

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Dat is het em juist! er valt met die te praten...moesten we kunnen communiceren was die geen ex...

    Wa interesseert me dat geld nu...! ik betaal met plezier dubbel zelfs voor die als het moet voor hun...al hun kosten..!

    Hoef je me zelfs me niet vragen en ik heb daar geen achterlijke Rechter voor nodig om me te zeggen dat ik een Vader ben!

    Zolang als ik zeker weet dat centjes wel degelijk gespendeerd word aan hun...

    Ma ik hoef haar familie niet te onderhouden men probleem niet meer ...dat is wat er gebeurt als ik die geld geef!
    Communicatie zeker doen. Valt altijd te onderhandelen. Water bij de wijn doen. And dan take it or leave it. Maarrrrr wel 1000 ogen voor achter links rechts..toeval nah..nooit aan toeval achterlaten. Not trust worthy. Ze draait wel bij. Kwestie van stand up anders game over.
    Because. Have to? Dgol l7ammam meshi b7al grozjo. Het is wat het is. Dat is n keuze. Ik begrijp het dat je haar niet meer wilt onderhouden. Geef een vinger pakken ze hele hand. Daarom voorzorg..en gewoon je kids beschermen...

    Greetzzz

    Begin gewoon als u te praten..zo ziede maar weer..ajuus
    Account gebruikt door meerdere gebruikers-geen persoonlijkheidsstoornis LOL

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Moge Allaah je bijstaan in deze moeilijk tijd Ameen
    Verdiep je meer in je geloof zoek daar rust in

  13. #13
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Prospectus Bekijk reactie
    Communicatie zeker doen. Valt altijd te onderhandelen. Water bij de wijn doen. And dan take it or leave it. Maarrrrr wel 1000 ogen voor achter links rechts..toeval nah..nooit aan toeval achterlaten. Not trust worthy. Ze draait wel bij. Kwestie van stand up anders game over.
    Because. Have to? Dgol l7ammam meshi b7al grozjo. Het is wat het is. Dat is n keuze. Ik begrijp het dat je haar niet meer wilt onderhouden. Geef een vinger pakken ze hele hand. Daarom voorzorg..en gewoon je kids beschermen...

    Greetzzz

    Begin gewoon als u te praten..zo ziede maar weer..ajuus
    Ma ik hoor je..

    Iets om over na te denken..

    Kga dat doen..

    Promised..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    140
    09-06-2010

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ma ik hoor je..

    Iets om over na te denken..

    Kga dat doen..

    Promised..
    Drukke periode voor de boeg. Voorstel? ...ja vecht voor een plek in hun leven, zoek grotere ruimte...als je wilt investeren zou ik het in een groot huis doen met mooie tuin voor je kids..koffie, thee, koekjes erbij dat gesprek gaat lopen en praat het uit met je ex.

    Ma ik hoor je ook..ik kom wel een keer gluren hoe het is afgelopen. Veel wijsheid toegewenst in alles.
    Account gebruikt door meerdere gebruikers-geen persoonlijkheidsstoornis LOL

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    278
    20-07-2011

    Ik heb het geprobeerd te begrijpen en nog eens gelezen en nog een keer maar bazzzzz voor de mensen die het begrijpen.

    Als dit een loterij was had ik zeker verloren.