1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Iftar suggesties

    Hoi dames,

    Ik moet van het weekend een iftar maaltijd verzorgen, hebben jullie naast harira tips voor hapjes? Ik ga loempia’s , gehaktbroodjes, tonijnpizzaatjes, en vlees spiesjes maken. Verder loop ik beetje vast haha

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Assalaamu 'alaikom.

    Je kan denken aan bladerdeeg tonijn pakketjes, aardappel burgers (maakouda), tortia muffins, nasi balletjes, kip briwat, kip pakketjes (loempia vellen) of iets met feta kaas en spinazie. Ook erg lekker.

    Moge Allah je bijstaan en belonen. Succes ermee!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Assalaamu 'alaikom.

    Je kan denken aan bladerdeeg tonijn pakketjes, aardappel burgers (maakouda), tortia muffins, nasi balletjes, kip briwat, kip pakketjes (loempia vellen) of iets met feta kaas en spinazie. Ook erg lekker.

    Moge Allah je bijstaan en belonen. Succes ermee!
    erg bedankt !!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Assalaamu 'alaikom.

    Je kan denken aan bladerdeeg tonijn pakketjes, aardappel burgers (maakouda), tortia muffins, nasi balletjes, kip briwat, kip pakketjes (loempia vellen) of iets met feta kaas en spinazie. Ook erg lekker.

    Moge Allah je bijstaan en belonen. Succes ermee!
    ik heb het recept niet meet van de loempia pakketjes hebben die heel toevallig voor mij?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Mysterieblond Bekijk reactie
    ik heb het recept niet meet van de loempia pakketjes hebben die heel toevallig voor mij?
    Graag gedaan. Persoonlijk heb ik het nog nooit gemaakt, maar het is niet heel veel werk.

    https://www.ramadanrecepten.nl/recep...pia-pakketjes/

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Graag gedaan. Persoonlijk heb ik het nog nooit gemaakt, maar het is niet heel veel werk.

    https://www.ramadanrecepten.nl/recep...pia-pakketjes/
    top❤️