1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    19-05-2019

    Laylatul Qadr...

    Assalaam Aleikom beste broeders en zusters.

    Vannacht zat ik de tekenen van Laylatul Qadr te bekijken en sommigen maakte ik mee die nacht.

    Ik was nog niet 100% overtuigd... En heel toevallig droomde ik vandaag dat ik een oud-leraar van me bezocht overdag en hem vroeg over Laylatul Qadr waarop hij antwoordde dat het gisteren was.


    Ik zou graag willen weten hoe jullie gisteren ervaren zodat ik een beetje bevestiging kan krijgen aangezien gisteren/vannacht geen top avond van dhikr was voor mij....
    Truth lifts the heart like water refreshes the thirst

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Alleen Allah weet welke nacht laylat al qadr is.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    Citaat Geplaatst door Ibrahim Bekijk reactie
    Assalaam Aleikom beste broeders en zusters.

    Vannacht zat ik de tekenen van Laylatul Qadr te bekijken en sommigen maakte ik mee die nacht.

    Ik was nog niet 100% overtuigd... En heel toevallig droomde ik vandaag dat ik een oud-leraar van me bezocht overdag en hem vroeg over Laylatul Qadr waarop hij antwoordde dat het gisteren was.


    Ik zou graag willen weten hoe jullie gisteren ervaren zodat ik een beetje bevestiging kan krijgen aangezien gisteren/vannacht geen top avond van dhikr was voor mij....

    Beste Ibrahim,

    Laylatol Qadr valt in de laatste tien dagen van de ramadan.

    Profeet Mohamed zei gebruik alle laatste tien dagen van de ramadan en vooral de ouitr وتر.

    De oneven laatste tien dagen van de ramadan, de 21,23,25,27,29.

    Profeet Mohamed deed de laatste tien dagen van de ramadan zijn uiterste aan aanbidding van Allah, volgens zijn echtgenote Aicha moeder der gelovigen.

Tags voor deze discussie