1. #166
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haar probleem is niet dat hij een kind heeft maar zijn gedrag is haar probleem. Als hij me zo behandelt ga ik niet nog extra lief voor m zijn en kijken wat ie nodig heeft. Hij heeft toch geen beperking dat hij zelf niet normaal kan nadenken? Hij weet dondersgoed wat goed en fout is dus ik ga hem niet pamperen en mezelf verrot laten voelen door al zn opmerkingen te incasseren. Nee! Duidelijke taal met m spreken en duidelijk aangeven dat je niet gedient bent van zn domme uitlatingen. Gewoon hard zijn en voor jezelf opkomen. Net zolang doorgaan tot ie luistert.
    Tuurlijk moet ze voor zichzelf opkomen en het niet accepteren hoe hij haar behandeld. En dit moet ze ook zeker bespreekbaar maken. Ik bedoel alleen maar dat de manier waarop ze dit ter sprake moet brengen ook erg belangrijk is.

  2. #167
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Alle nieuwe vrouwen van mijn ex hebben nooit last van me gehad. Ben dan toch we de ideale ex zo te lezen.

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    1.866
    15-08-2004

    Citaat Geplaatst door XL! Bekijk reactie
    Alle nieuwe vrouwen van mijn ex hebben nooit last van me gehad. Ben dan toch we de ideale ex zo te lezen.
    Jij wel

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    je moet gewoon altijd achter je eigen keuze staan en dit niet laten saboteren door eender welke gek, als het geen gekke ex is dan zal het wel een jaloerse neef/nicht/vriend whatever zijn, welkom in 2019 waar het daglicht je alleen in de ogen gegund word wanneer je het niet hebt
    toon ruggengraat en wees een vrouw, het zal jullie band alleen maar sterker maken
    Dit dus

    @topicstarter in hoeverre zou je in de opvoeding betrokken zijn? Wat willen de ouders van het kind zelf? Daarin zou ik duidelijke afspraken willen. Omwille van het kind zou ik in ieder geval mijn best doen om de contact met de moeder goed te houden. Ieder zijn eigen aanpak en ervaring. Leeftijd van het kind speelt ook een rol
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door XL! Bekijk reactie
    Alle nieuwe vrouwen van mijn ex hebben nooit last van me gehad. Ben dan toch we de ideale ex zo te lezen.
    Komt om dat je niet zoals de meeste standaard vrouwen bent.... denk dat jij heel gied weet wat goed en fout is en je zelf niet laat verleiden het slechte te doen.... denk dat dat kolt omdat je sterk bent als vrouw ... juist de zwakke vrouwen laten slechte handelingen de overhand nemen

  6. #171
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Citaat Geplaatst door FIFI_ANO Bekijk reactie
    Jij wel
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Komt om dat je niet zoals de meeste standaard vrouwen bent.... denk dat jij heel gied weet wat goed en fout is en je zelf niet laat verleiden het slechte te doen.... denk dat dat kolt omdat je sterk bent als vrouw ... juist de zwakke vrouwen laten slechte handelingen de overhand nemen
    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    zij mag dan wel gescheiden zijn geweest maar dat is nog steeds geen reden om haar nu te proberen te vissen, ik heb je gezegd dat geen enkele vrouw op een junkie zal vallen, zij dus ook niet, geen enkele vrouw dus, wanneer gaat het tot jou doordringen?


  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door XL! Bekijk reactie
    Alle nieuwe vrouwen van mijn ex hebben nooit last van me gehad. Ben dan toch we de ideale ex zo te lezen.
    Hihi

    Hoe zeker weet je dat?

    Ik vind mezelf ook een normale ex maar denk dat de ander me wel rauw zou lusten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Daarom dat ik niet met een man met kinderen wil trouwen. Jarenlang heb ik onrust gekend en wil echt wel mijn rust terug vinden.

  9. #174
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Succes met zijn bagage. Sorry. Zou het nooit doen.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #175
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door XL! Bekijk reactie
    Alle nieuwe vrouwen van mijn ex hebben nooit last van me gehad. Ben dan toch we de ideale ex zo te lezen.
    "Alle nieuwe vrouwen.." lekkere ex heb je dan gehad.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  11. #176
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Wat was de vraag?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Wat was de vraag?
    Ze is een stiefmoeder (heks) en kind van haar man, mag haar niet. Wat logisch is gezien haar taalgebruik. Zie reacties van topic starter.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth