Poll resultaten: Catering Walimat al Maghreb is..

Stemmers
0. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Top! Houdt zich aan afspraken en eten is goed.

    0 0%
  • Mwaa, het is niet slecht maar ik zou ze zelf niet kiezen.

    0 0%
  • Slecht! Niet doen, niet aan beginnen.

    0 0%
  1. #1
    Just what you like..

    Reacties
    11
    22-03-2010

    Iemand een goeie catering voor een bruiloft? En wie heeft ervaring met...

    Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een goede catering maar er komt van alles voorbij en er worden gouden bergen beloofd maar op internet kom je zo nu en dan teleurstellende reacties tegen. De cateraars die ik persoonlijk heb meegemaakt zullen ongetwijfeld voorbij komen maar hoe meer jullie er kennen hoe beter. Op dit moment vraag ik me ook af of iemand enige ervaring heeft met catering Walimat el maghreb? Die heb ik paar dagen terug van iemand gehoord. Ik heb ze persoonlijk nooit meegemaakt dus ik weet niet of ze bekend zijn maar ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met ze, goede of minder goede. Ik wil ook geen haatreacties uitlokken dus mocht iemand niet tevreden zijn stuur me gewoon een privéberichtje met wat er dan fout is gegaan.
    Alvast bedankt voor jullie hulp

    "Parfois je suis seul... "


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Ga je met negerin trouwen wella?

  3. #3
    Just what you like..

    Reacties
    11
    22-03-2010

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Ga je met negerin trouwen wella?
    Leg eens uit? Want ik snap hem niet?

    "Parfois je suis seul... "


  4. #4
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    Citaat Geplaatst door WhatYouLike Bekijk reactie
    Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een goede catering maar er komt van alles voorbij en er worden gouden bergen beloofd maar op internet kom je zo nu en dan teleurstellende reacties tegen. De cateraars die ik persoonlijk heb meegemaakt zullen ongetwijfeld voorbij komen maar hoe meer jullie er kennen hoe beter. Op dit moment vraag ik me ook af of iemand enige ervaring heeft met catering Walimat el maghreb? Die heb ik paar dagen terug van iemand gehoord. Ik heb ze persoonlijk nooit meegemaakt dus ik weet niet of ze bekend zijn maar ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met ze, goede of minder goede. Ik wil ook geen haatreacties uitlokken dus mocht iemand niet tevreden zijn stuur me gewoon een privéberichtje met wat er dan fout is gegaan.
    Alvast bedankt voor jullie hulp
    als je echt een goede cateraar wil zonder kop zorgen zou ik een vd onderstaande nemen.

    - arabia
    - maghrebia
    - zohour
    - de luxe
    - walima exellent
    - manar


    degene die jij benoemt ken ik helaas niet

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    510
    22-09-2010

    Haai !

    Ik kan je helpen aan een betaalbare kwalitatieve catering.
    Met heerlijk verse gerechten
    Mooie luxe tafeldecoratie
    En vlotte en vriendelijke bediening.

    Tevens hebben we een ruime keuze aan bruidsbanken en 3D flowerwall
    Babyhoekjes
    Gouden napoleon stoelen

    En mooie gouden royal amaria

    Daar krijg je dan allemaal korting op.

    Als je me de datum stad em aantal personen hier stuurt ontvang je meteen een prijs van me.

    Je kan ook een kijkje nemen op onze facebook like pagina voor een impressie van ons werk.

    Mvg Sofia Deco
    0613896073