1. #76

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Doei.
    Zo zie je maar dat wanneer het te heet wordt, je het hazenpadje neemt

  2. #77
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Zo zie je maar dat wanneer het te heet wordt, je het hazenpadje neemt
    Je vroeg om niet op jou te reageren en dat doe ik ja. Dat is geen hazenpad.

  3. #78

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Sommige mensen denken kennis van het onwaarneembare te weten

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    257
    01-05-2019

    islamic relief is your best friend or santé pour tous..

  5. #80
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Morroshit Bekijk reactie
    Pssshhh jullie hebben energie in de ochtend
    Wilde net zeggen.
    Zucht.

  6. #81

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Wilde net zeggen.
    Zucht.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    22
    15-03-2018

    Assalaam wa3laykoum lieve mensen..

    Ik schrijf dit met veel pijn in mijn hart en tranen in mijn ogen. Mijn zus in Marokko en zwager hebben het op dit moment erg zwaar. Ik heb nooit een inzamelingsactie gehouden, omdat ik mijn eigen baan heb en het altijd met mijn familie kon veroorloven om geld te sturen. Op dit moment is het allemaal niet meer te overzien. De operaties kosten een vermogen en dit kunnen wij niet allemaal financiëren.

    Mijn zwager ligt op de intensive care. Hij heeft suikerziekte, hartproblemen, longproblemen en 1 nier die niet meer werkend is. Hij heeft teveel water in zijn lichaam. Deze week is er 5 liter water uit zijn buik gezogen, twee dagen later weer twee liter. Hij kan nauwlijks meer lopen omdat zijn voeten vol zitten met water en vocht. Hij is er heel slecht aan toe en de artsen in Marokko willen geld zien om hem beter te kunnen helpen, en medicatie voor te schrijven. Mijn zus werkt niet en leeft van zijn inkomen in een klein winkeltje, ook dit is er niet meer. Kortom "geen geld" is in dit geval letterlijk "geen leven".

    Lieve mensen. Een donatie van slechts €1,00 euro zal enorm gewaardeerd worden. Alle beetjes helpen.

    Donaties kunnen naar onderstaand rekeningnummer:

    NL27 INGB 075 01 96 661
    T.n.v. F.Azattam

    https://tikkie.me/pay/n10qj2h0888grcnqo1r6

    Gelieve dit bericht zoveel mogelijk te delen.
    Moge Allah jullie belonen.
    Djazzakoum allahou khairen.

  8. #83
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    graven schoonmaken in marokko
    mensen die begraven liggen in de armste hoek van begraaf plaatsen.
    waar geen hond na om kijkt.
    weet niet waar je vandaan komt.
    maar betaal een paar jongens een paar euries om mee te helpen.
    en begin dat.

    weeskinderen
    alleenstaande moeders met beperkte kinderen
    alleen staande oudere
    zieke die medicijnen nodig hebben.
    er zijn genoeg dingen die je in marokko kunt doen.
    om mensen te helpen.

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    22
    15-03-2018

    [QUOTE=Morroshit;134103712]Weten jullie iets[/QUOTE

    ----DOORSTUREN---

    Assalaam wa3laykoum lieve mensen..

    Ik schrijf dit met veel pijn in mijn hart en tranen in mijn ogen. Mijn zus in Marokko en zwager hebben het op dit moment erg zwaar. Ik heb nooit een inzamelingsactie gehouden, omdat ik mijn eigen baan heb en het altijd met mijn familie kon veroorloven om geld te sturen. Op dit moment is het allemaal niet meer te overzien. De operaties kosten een vermogen en dit kunnen wij niet allemaal financiëren.

    Mijn zwager ligt op de intensive care. Hij heeft suikerziekte, hartproblemen, longproblemen en 1 nier die niet meer werkend is. Hij heeft teveel water in zijn lichaam. Deze week is er 5 liter water uit zijn buik gezogen, twee dagen later weer twee liter. Hij kan nauwlijks meer lopen omdat zijn voeten vol zitten met water en vocht. Hij is er heel slecht aan toe en de artsen in Marokko willen geld zien om hem beter te kunnen helpen, en medicatie voor te schrijven. Mijn zus werkt niet en leeft van zijn inkomen in een klein winkeltje, ook dit is er niet meer. Kortom "geen geld" is in dit geval letterlijk "geen leven".

    Lieve mensen. Een donatie van slechts €1,00 euro zal enorm gewaardeerd worden. Alle beetjes helpen.

    Donaties kunnen naar onderstaand rekeningnummer:

    NL27 INGB 075 01 96 661
    T.n.v. F.Azattam

    https://tikkie.me/pay/t7lkoe6o2mdgjtehlmkg

    Gelieve dit bericht zoveel mogelijk te delen.
    Moge Allah jullie belonen.
    Djazzakoum allahou khairen.