1. #16
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    Iemand kan introvert zijn of worden.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    55
    11-03-2012

    Ik ben ook introvert. Zelf heb ik er geen last van maar sommigen in mijn omgeving hebben er wel last van. Op mijn werk liep ik er bij mijn nieuwe leidinggevende tegenaan. Totdat ik haar in duidelijke taal heb verteld dat ik geen brulaap ben en pas iets zeg wanneer ik het nodig vind en niet praat om het praten zelf. De boodschap is aangekomen, ze heeft het er nooit meer over gehad
    Mensen moeten elkaar accepteren zoals ze zijn: er is genoeg plek op de wereld, ook voor de introverte mensen

  3. #18

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Ik ben gewoon altijd moe.

  4. #19
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Introvert? Of gewoon verstandig om niets te delen met anderen, je kan ook gewoon zaken delen met anderen zonder je privé bloot te geven.
    Maar vaak willen sluwe ratjes dat je je privé bloot geeft zodat ze zaken tegen je kunnen en gaan gebruiken.
    Mensen die klagen over mensen hebben een ander agenda dan vrede en respect.

  5. #20
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Jij kan dat uiteraard weten.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    25
    26-06-2017

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    kom allen
    Ja maar niet het zwakke type ik praat als t nodig en wat zinvols te zeggen heb anders niet je kan een alpha zijn zonder teveel woorden vuil te maken. Een introvert zijn is niet iets negatiefs meestal denkt dit type mens na voor ze praten.
    Vrijgezellig

  7. #22
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Zolang je denkt dat je een alpha bent omdat bepaalde hipster tijdschriften dat de wereld in hebben geholpen ben je never nooit niet een alpha. gewoon een produkt van de Linda.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    25
    26-06-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zolang je denkt dat je een alpha bent omdat bepaalde hipster tijdschriften dat de wereld in hebben geholpen ben je never nooit niet een alpha. gewoon een produkt van de Linda.
    Heerlijk die liefde hier je opmerking vertelt me meer over jou dan jij denkt te lezen in mijn tekst mohiem geloof wat je wilt ik ben hier om mensen te helpen als ze een vraag hebben ze een beetje vertrouwen in hun zelf te geven en jij jij bent hier om zogenaamde slimme andwoorden te geven om jezelf beter te voelen ewa ik hoop dat je je beter voelt
    Vrijgezellig

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Adam87 Bekijk reactie
    Heerlijk die liefde hier je opmerking vertelt me meer over jou dan jij denkt te lezen in mijn tekst mohiem geloof wat je wilt ik ben hier om mensen te helpen als ze een vraag hebben ze een beetje vertrouwen in hun zelf te geven en jij jij bent hier om zogenaamde slimme andwoorden te geven om jezelf beter te voelen ewa ik hoop dat je je beter voelt
    Alpha, Beta etc etc allemaal latijnse benamingen oftewel de taal van de katholieken, en jij als moslim bestempelt jezelf met deze onzin, bijna hetzelfde als jezelf astrologie toekennen.
    En dan kom je tof doen met dit zielige bericht van “oeh ik geniet hier van want ik ben alpha, ik lach om “haters”
    Je bent te dom voor woorden, behalve katholieke woorden.

    Koop nog een tijdschrift hipster gangster

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-12-2014

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    veranderen in een introvert? ja misschien voor 2 minuten luide mensen krijg je echt gewoon niet meer stil en als ze stil zijn dan komt het luider terug
    Daar heb je een naam voor.. ADHD

  11. #26
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Introvert is chilllll a niffo

    Rustig in me eigen bubbel mensen analyseren, af en toe even een kreet, en dan weer me bek dicht
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  12. #27
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Adam87 Bekijk reactie
    Heerlijk die liefde hier je opmerking vertelt me meer over jou dan jij denkt te lezen in mijn tekst mohiem geloof wat je wilt ik ben hier om mensen te helpen als ze een vraag hebben ze een beetje vertrouwen in hun zelf te geven en jij jij bent hier om zogenaamde slimme andwoorden te geven om jezelf beter te voelen ewa ik hoop dat je je beter voelt
    Broer, deze gast moet je negeren. Heeft misschien net 1 bladzijde gelezen en denkt nu al Plato of Socrates te zijn. Wollah hekel aan zulke figuren.
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  13. #28
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Broer, deze gast moet je negeren. Heeft misschien net 1 bladzijde gelezen en denkt nu al Plato of Socrates te zijn. Wollah hekel aan zulke figuren.
    Dus plato of socrates vertellen mij dat alpha enz latijns is en de taal en de denkwijze van katholieken en dus niet islamitisch
    Je bent niet bekend met het geloof?

    En op jezelf reageren om jezelf schouderklopjes te geven is te triest.
    Nog triester dan dat ik twee mannen hier moet scholen wat betreft de islam en de katholieken en latijnse benamingen.

  14. #29
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus plato of socrates vertellen mij dat alpha enz latijns is en de taal en de denkwijze van katholieken en dus niet islamitisch
    Je bent niet bekend met het geloof?

    En op jezelf reageren om jezelf schouderklopjes te geven is te triest.
    Nog triester dan dat ik twee mannen hier moet scholen wat betreft de islam en de katholieken en latijnse benamingen.
    Trieste gast

    Knuffel Marokkaantje van me
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  15. #30
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Trieste gast

    Knuffel Marokkaantje van me
    Zeg dat maar tegen die mislukkelingen van opvoeders van je.