1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.744
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ouazzane: Buschauffeur slaat scholiere voor eten tijdens Ramadan

    Een 14-jarige scholiere van een school in Majaâra in de provincie Ouazzane werd afgelopen vrijdag geslagen door de chauffeur van een schoolbus wegens eten tijdens de Ramadan.





    Het meisje werd beledigd, vernederd en geslagen door de chauffeur van een schoolbus wegens eten tijdens de Ramadan. De chauffeur heeft ook geruchten verspreid dat het schoolmeisje "atheïst" is, aldus een verklaring van de Marokkaanse mensenrechtenorganisatie.

    De familie van het slachtoffer gaf aan dat het schoolmeisje haar menstruatie had en daarom niet hoefde te vasten. De Koninklijke Gendarmerie van de gemeente Majaâra heeft een onderzoek gestart nadat familie van het meisje aangifte deed tegen de buschauffeur.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Ach ja macho mannetjes en overhaaste conclusies.
    No religions of the world is higher than humanity.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    86
    27-11-2018

    Lekker dan,elkaar je religie opdringen.Voor je het weet haal je met dat soort gedrag elmounafiqin je godsdienst binnen.

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Domme zet van de buschauffeur.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    950
    01-04-2012

    Mooi voorbeeld. Rijp voor het gekkenhuis. Ontzetten uit deze functie en flink straffen. Wat een achterlijke mensen zijn er soms toch ook.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Narda Bekijk reactie
    Lekker dan,elkaar je religie opdringen.Voor je het weet haal je met dat soort gedrag elmounafiqin je godsdienst binnen.
    Jij zit tochgoed in nl en je kunt karbonades vreten hoeveel je wilt...dus waar klaag je over?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    86
    27-11-2018

    MarokkaaninNL


    "Jij zit toch goed in nl en je kunt karbonades vreten hoeveel je wilt...dus waar klaag je over?"
    Ik zou nooit en ander aanspreken als hij niet vast bidt of wat dan ook.Als ik vast of bid doe ik dat voor mezelf en omdat ik van Allah subhana hou.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een vieze hond zeg..als ik daar was en ik ben haar familiw ik zou die hond opzoeken en dan met een baksteen hard uithalen zodat hij nooit meer gaat praten

    Wie denkt wel dat hij is

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Eenvoudige buschauffeur die zich ontpopt als aanklager, rechter en beul in 1 persoon.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Narda Bekijk reactie
    MarokkaaninNL


    "Jij zit toch goed in nl en je kunt karbonades vreten hoeveel je wilt...dus waar klaag je over?"
    Ik zou nooit en ander aanspreken als hij niet vast bidt of wat dan ook.Als ik vast of bid doe ik dat voor mezelf en omdat ik van Allah subhana hou.
    Dat is je eigen keuze maar in de islam is het niet ' leef en laat leven' , zo werkt het niet. Misschien in jouw seculiere wereldje maar er staat in de Koran dat moslims elkaar moeten aanmoedigen tot het goede en ontmoedigen van het slechte

    “Jullie zijn de beste gemeenschap die uit de mensen is voortgebracht. Jullie bevelen het goede, verbieden het slechte en geloven in Allah.” (Koran, 3:110)

    “En laat er uit jullie een groep voortkomen die uitnodigt tot het goede en oproept tot deugdelijkheid, en (die) het verwerpelijke verbiedt. En zij zijn degenen die succesvol zijn.” (Koran 3:104


    Dus dat 'leef en laat leven' gedoe van jullie ( voornamelijk vrouwen) hoort niet bij de islam maar is iets wat jullie zelf in het leven hebben geroepen, gek gemaakt door amerikaanse romantische series waar jullie 5 uur per dag naar zitten te staren

    Maar dat wil niet zeggen dat die man dat meisje zomaar mag slaan...

    Die meneer dacht waarschijnlijk dat dat vrouwtje opzettelijk zat te vreten om te provoceren. Dat moet je niet doen in een moslimland. Als je wilt eten, doe dat gewoon thuis en niet opzichtig in een bus om te provoceren, ook al mag je eten. Van een uur niet vreten ga je niet dood van de honger.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Eenvoudige buschauffeur die zich ontpopt als aanklager, rechter en beul in 1 persoon.
    Hij heeft wel talent...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.424
    08-01-2018

    Triest dat een school haar chauffeurs niet instrueert hoe te handelen met de toekomstige jeugd. Chauffeur heeft geen kinderwens.