1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Nou gister pakte ik iets op en hij raakte mij aan waardoor het uit mijn hand viel.ik keek hem aan van wat doe je nou, hij gaf mij de schuld, ik zei niets terug en ging het opruimen. Hij zo okey mijn schuld en hielp met opruimen daarna konden we er wel om lachen. Niks zeggen zegt soms meer dan woorden blijkbaar.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Dit verschilt echt per mens wat wel of niet kan. Blijkbaar vindt ts het niet oké en haar man wel. Heeft met opvoeding, omgeving en zoveel meer dingen te maken. Er zijn zelfs gezinnen die met het k-woord schelden en zelfs moeders die dat doen.

    De manier waarop hij reageert is weer andere koek. Dat vind ik nog erger dan het woordje zelf. Maar voor nu zou ik het laten en na de ramadan kijken of zijn gedrag hetzelfde blijft. Zo ja, dan is er werk aan de winkel.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    we werken allebei fulltime
    Duidelijk
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Nou gister pakte ik iets op en hij raakte mij aan waardoor het uit mijn hand viel.ik keek hem aan van wat doe je nou, hij gaf mij de schuld, ik zei niets terug en ging het opruimen. Hij zo okey mijn schuld en hielp met opruimen daarna konden we er wel om lachen. Niks zeggen zegt soms meer dan woorden blijkbaar.
    je hebt van die domme feministen die recht toe te het aan de strijd aan gaan met hun man om hun RECHT te halen met alle gevolgen van dien...... en je hebt van die hele slimme vetrouwen die hun man het GEVOEL geven dat hij de KING KONG is en daarna alles van hun man gedaan krijgen en hun man met simpele trucjes om hun vinger winden......

    Je moet de man het gevoel geven dan hij de beslissingen neemt terwijl jiji als vrouw hem naar de beslissing stuurt die je wilt ipv fe stijd aan te gaan

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    @flowerttje

    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Begrijp eerlijk gezegd niet waarom dit niet van te voren word besproken ..... ik heb van te voren aangegeven dat ik niks in het huishouden doe.


    Juist in deze tijd waar de wereld door feministe word vernietigd moet je juist van te voren afspraken maken voor dat je gaat trouwen

  7. #67
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Well said flower.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door flowerrtje Bekijk reactie
    Het liefst zien jullie mannen vrouwen als een slaaf door het leven zonder verplichtingen en haar rechten te geven. En zodra een vrouw iets zegt stoppen jullie haar in hokjes zoals 'feminisme, opstandig, mannenhaatster etc' Weet je waarom? Om vrouwen klein te houden. Daar komen mannen die vrouwen willen misbruiken niet weg mee! En denk je nou echt dat bepaalde mensen hetgeen nakomen zodra de bruiloft achter de rug is? Hoeveel hebben vrouwen belazerd? Denk je nou echt dat een man de waarheid gaat zeggen: NEE, IK GA JE NIET HELPEN? Mannen willen als koningen behandeld worden zonder dat ze eerst de koningen tevreden stellen. Ze zeggen niet voor niks: Happy wife, HAPPY LIFE.
    Vrouwen moet je kort houden.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door flowerrtje Bekijk reactie
    Het liefst zien jullie mannen vrouwen als een slaaf door het leven zonder verplichtingen en haar rechten te geven. En zodra een vrouw iets zegt stoppen jullie haar in hokjes zoals 'feminisme, opstandig, mannenhaatster etc' Weet je waarom? Om vrouwen klein te houden. Daar komen mannen die vrouwen willen misbruiken niet weg mee! En denk je nou echt dat bepaalde mensen hetgeen nakomen zodra de bruiloft achter de rug is? Hoeveel hebben vrouwen belazerd? Denk je nou echt dat een man de waarheid gaat zeggen: NEE, IK GA JE NIET HELPEN? Mannen willen als koningen behandeld worden zonder dat ze eerst de koningen tevreden stellen. Ze zeggen niet voor niks: Happy wife, HAPPY LIFE.
    juist omdat vrouwen tegenwoordig haar natuurlijke taken niet meer wilt uitvoeren .... dan isnhet juist belangrijk dat vrouwen doe voor het huwkijk bespreken ....... ik denk dat dat maar heeel weinig tot njet gedaaan word......

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door flowerrtje Bekijk reactie
    Blijf het zeggen: mannen houden vrouwen het liefst dom. Je zal in het leven krijgen wat je vraagt/eist en niet hetgeen waar je recht op hebt. De grootste bedreiging van een man is een vrouw met verstand en eigenwaarde. Zelfs als het gaat om je eigen man hoor je hem aan te leren hoe hij met je moet omgaan. De waarheid is namelijk dat een man nooit hetgeen wat vrouwen doen en opofferen zal accepteren. Wees altijd goed voor je man..MAAR HIJ MOET HET VERDIENEN. De beste onder jullie is degene die GOED IS VOOR VROUWEN!
    je hebt echt gekijk ik ben het met je eens...... ik vond onafhankelijke vrouwen die gekijk aan de man willen zijn een enorme afknapper ..... ok vond dat totaal niet aantrekkelijk en werkende vrouwen vind ik afshuwlijk ..... wat jiji nu hier beschrijft dat slaat echt op mij.....



    Ik wil een vrouw net als m’n moeder die voor he huis zorgt en alles daar omheen ......

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    3eyeqtoha worden jullie dan echt niet moe @flower en tanger haha volgens mij passen jullie gewoon bij mekaar, allebei single, go for it
    nee wij passen niet bij elkaar ik behoor tot de fabrieks arbeiders categorie

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Ik ga me even hierin mengen, ook al ben ik niet de aangewezen persoon om zich te kunnen uitspreken over een relatie in een huwelijk.

    Dit gaat ten alles eerste nergens over.
    Punt 1; al zeg ik het zelf, ben de meest vrouwvriendelijke persoon, waardoor ik mag en kan zeggen dat dit echt nergens over gaat. Het is ook wel de toon waardoor je gefrustreerd kan raken. Mensen hebben soms geen idee wat voor impact het opnieuw kan hebben om al inzittende zoiets mee te maken. Ik word zelf al hysterisch als iemand zn rijstijl me niet aanstaat. Dan hoor je me ook constant roepen moet je niet daarop letten, stop! Hou op! Maar soms vergeet je ook dat door zulk hysterisch gedrag je ook de bestuurder angstig maakt.
    Zmar is nog wel het minst onrespectvolle wat iemand kan zeggen, dus vind in dit geval dat jezelf best aanstelt. Daarnaast is hij waarschijnlijk ook chagrijnig door andere factoren als honger.
    Je hebt je statement gemaakt dat je liever niet wenst zo genoemd te worden en klaar. Is niet nodig om hier nog verder over te blijven hameren of hem aandacht te blijven schenken. Dan zal diegene juist nog meer naast zn schoenen gaan lopen. Soms is doelbewust negeren ook een aanleiding voor hem om in te zien dat hij kwetsende schade heeft aangebracht.

    Het is goed dat je respect probeert af te dwingen, maar sla daarmee niet op hol door zo gevoelig alles op te vatten. Door juist zo overdreven het te forceren, kan het ook averechts gaan werken. Iemand kan wel eens uit zn sloffen gaan, is geen reden om geïrriteerd over te blijven. Tenzij natuurlijk iemand constant zulk gedrag blijft vertonen. Maar dan is het aan jou de kracht hoe je het overbrengt waardoor er ook echt naar je geluisterd word en ook geaccepteert kan worden. Als je met diezelfde toon namelijk zn gedrag corrigeert, wordt automatisch aanval of vlucht gedrag vertoont. Dan is het een kwestie van laten bezinken en later over hebben of laten gaan. In dit geval zou ik persoonlijk voor het laatste gaan.

    Mjah ik ken je voorgeschiedenis betreft irritaties ook verder niet. Dus heb maar een beperkte mate van inzicht betreft je gehele situatie.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    prima toch? je bent misschien onderontwikkeld maar voor haar is dat geen probleem zolang ze maar geld krijgt hoor, heeft ze zelf gezegd
    ik doe niks on het huishouden .... dat weiger ik ... dus gaat niet werken

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik doe niks on het huishouden .... dat weiger ik ... dus gaat niet werken
    Welke tegemoetkoming zou jij dan doen tov je vrouw? Of is het dat het moet omdat het haar taak is?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Welke tegemoetkoming zou jij dan doen tov je vrouw? Of is het dat het moet omdat het haar taak is?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    ik heb jaren op m’n zelf gewoond .... vele vrouwen kunnen hij man van alles wijs maken over hoe zwaar het huishouden is omdat hun man van uit hij moeders huis naar het huis gaat waar hij samen met z’n vrouw gaay wonen .....


    Ik weet uit eigen ervaring dat huishouden heel efficiënt gedaan kan worden en helemaal met alle electriche apparatuur doe we hebben tegenwoordig .......


    Ze krijgt alle denkbare apparaten doe er zijn zoals afwasmachine , kneedmachine droger enz enz......ik heb een hekel aan werkende vrouwen ik krijg daar zo een afknapper van.... dus mijn vrouw hoedt niet te werken en ze MOET ALLES ALLES ALLES in het huishouden doen.........


    En als ze ook nog een stel hersenen heeft en d’r huishoud werk efficiënt weet ik te delen dan blijf er een zeeeeeeeee van tijd over wat ze helemaal zelf kan en mag invullen .... ze kan lekker d’r hobby’s uit oefenen ze kan haan studeren ze kan met d’r vriendinnen in de winkel centrum rondhangen en oo koopjes gaan jagen ... daar heb ik geen problemen mee zolang ik de KING KONG van in huis ben.......


    Ik zoek geen vrouw die m’n maatje word zoals een soort Colega .... ik wil een ECHTE vrouw die mij en m’n kinderen verzorgd