1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Er is altijd een beste manier. Je kan wel beginnen met dingen niet te pikken en opstandig te gaan doen, maar als dit naar een slechte einde leidt is het zonde.

    Ga voor jezelf na wat de bestr manier is om je boodschap bij hem over te brengrn zonder irritaties te veroorzaken. Ik weet niet hoe je boodschap nu over komt maar als het boos, commanderend, gespannen, geirriteerd etc overkomt dan kan het misschien verkeerd en daarom leiden tot nog meer irritatie.

    Soms moet je je inhouden en de beste momenten uitkiezen om iets te zeggen. Op een moment waarin de vibe goed is bijv en het gerelateerd is aan een gesprek of situatie.

    Ik zeg maar wat dingen maar hopelijk heb je er wat aan. Allah y 3awen
    Ik snap heel goed wat je bedoeld, en i try to pick my battles wanneer ik kan.
    Ik leg heus niet op alle slakken zout, maar waarom ik moet ik altijd op mijn tenen lopen om hem te pleasen?

    kan ik dit wel zeggen, hoe zou hij dit opvatten, wordt hij boos als...?

    Hij moet zich ook niet opstellen als een luie arrogante vent
    Broblem?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    je zal toch geen antwoord krijgen.....je moet op de signalen letten.
    Zoals wat er vanochtend gebeurde?
    Wat zegt zo een signaal volgens jou dan?
    Broblem?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Ik snap heel goed wat je bedoeld, en i try to pick my battles wanneer ik kan.
    Ik leg heus niet op alle slakken zout, maar waarom ik moet ik altijd op mijn tenen lopen om hem te pleasen?

    kan ik dit wel zeggen, hoe zou hij dit opvatten, wordt hij boos als...?

    Hij moet zich ook niet opstellen als een luie arrogante vent
    Ik denk dat jullie wellicht een bemiddelaar nodig hebben als hij je niet serieus neemt door zn 'arrogantie'. Iemand zal het hem moeten latrn beseffen en jou neemt ie erdoor juist niet serieus. Kan je hiervoor denk je iemand raadplegen om hem tot rede te kunnen brengen?
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Zoals wat er vanochtend gebeurde?
    Wat zegt zo een signaal volgens jou dan?
    Dat hij het heeft gehad met jou. Blijkbaar ben je een dramaqueen. Je reageert overal overdreven op. En dat kan hij nu niet meer hebben.
    Hij reageert nu op heel snel op je af ook zijn het maar piepkleine dingen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Dat hij het heeft gehad met jou. Blijkbaar ben je een dramaqueen. Je reageert overal overdreven op. En dat kan hij nu niet meer hebben.
    Hij reageert nu op heel snel op je af ook zijn het maar piepkleine dingen.
    Dank voor je kritische objectieve conclusie
    Broblem?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik denk dat jullie wellicht een bemiddelaar nodig hebben als hij je niet serieus neemt door zn 'arrogantie'. Iemand zal het hem moeten latrn beseffen en jou neemt ie erdoor juist niet serieus. Kan je hiervoor denk je iemand raadplegen om hem tot rede te kunnen brengen?
    Wellicht professionele hulp, ik wil familie hier niet in betrekken, zowel die van hem niet als die van mij
    Broblem?

  7. #37
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Victim shaming...goedpraten dat hij heen respect heeft voor haar. Walgelijke keeels die elkaar steunen in dit soort minachting naar vrouwen. Behandel hem naar zoals hij zich gedraagt. Netals zn zussen ben jij ook dierbaar voor je familie en dierbaren en dat mag hij in zn oren knopen. Mezyan...gaan we hier nog victim shamen ook.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Dank voor je kritische objectieve conclusie
    neem nou vanmorgen....je deed het overkomen alsof het zijn schuld was. Hij kan er niks aandoen. Je spreekt hem aan op zijn rijvaardigheid volgens hem.
    .
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    neem nou vanmorgen....je deed het overkomen alsof het zijn schuld was. Hij kan er niks aandoen. Je spreekt hem aan op zijn rijvaardigheid volgens hem.
    .
    er staat dat er iets onverwachts gebeurde, dat een vrachtwagen zich voor onze auto gooide en ik pasop riep.

    WAAR staat dat het zijn schuld is?
    Mag ik niet schrikken?

    jij mist de essentie van het verhaal.
    Waar het mij om gaat is dat hij mij geen zmar moet noemen.
    Broblem?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    er staat dat er iets onverwachts gebeurde, dat een vrachtwagen zich voor onze auto gooide en ik pasop riep.

    WAAR staat dat het zijn schuld is?
    Mag ik niet schrikken?

    jij mist de essentie van het verhaal.
    Waar het mij om gaat is dat hij mij geen zmar moet noemen.
    ik zeg : hij denkt dat het zijn schuld is door je reactie. Mijn vermoeden is dat hij zich minder voelt door jouw reacties en daarom zo doet.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Wellicht professionele hulp, ik wil familie hier niet in betrekken, zowel die van hem niet als die van mij
    Ik zeg je eerlijk. Als je geen familie erbij kan betrekken is dat wel een nadeel als je het aan mij vraagt. Wij(ik mn moeder en broers) hebben ook een paar keer mogen bemiddelen in een soortgelijke situatie en dat heeft altijd goed uitgepakt. Voor mijn gevoel is dat wat meer beladen ofzo.

    In ieder geval het belangrijkste is eigenlijk dat de bemiddelaar in kwestie precies weet ziet en kan aanwijzen waar de kern van het probleem ligt.

    Spijtig over de situatie maar sbar. Moge Allah je ervoor belonen en de situatie voor je ophelderen. Zeker geen haastige beslissingen nemen
    If you 'don't know', Allah knows.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Jij bent nog redelijk rustig dat jij hem nog afgezet hebt op zijn werk.
    Sorry hoor maar zijn taalgebruik kan echt niet door de beugel!

    Jij moet het echt niet accepteren dat hij jou zo aanspreekt. Schuld of geen schuld hij mag jou niet zo behandelen! En hem bellen is het laatste wat ik zou doen!
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    neem nou vanmorgen....je deed het overkomen alsof het zijn schuld was. Hij kan er niks aandoen. Je spreekt hem aan op zijn rijvaardigheid volgens hem.
    .
    Jij kan beter niet praten. Hij schold haar uit en je durft hem nog te verdedigen noem jij je zusje en nichtjes ook zmar ongelofelijk de Marokkaanse man sommige niet allemaal.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Je wordt behandeld hoe je behandeld wenst te worden!!
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Laat em lekker doodgaan joh
    Levensgenieter❤️