1. #1
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

  2. #2
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Eerst stoer doen dat ie alles bepaalt en toen er betaald moest worden, smeert ie m. Bah wat een shmetta is het

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Ik ga zo ff lezen bro, maar vergeet niet elk verhaal heeft meerdere kanten.

    En tis nu ramadan, dus kies je woorden zorgvuldig uit.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Hij is een chmatta

  5. #5
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Ik ga zo ff lezen bro, maar vergeet niet elk verhaal heeft meerdere kanten.

    En tis nu ramadan, dus kies je woorden zorgvuldig uit.
    Hij weigert te reageren dus ga ik uit van het verhaal van die 7 man.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Ja las het net ook. Zo kan je echt niet zijn als mens. Niet normaal, op z'n minst moest hij ze bijstaan met de problemen en een statement uit brengen omdat ie een groot bereik heeft. En dat is op z'n minst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    El Hamdaoui de oplichter


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Hij weigert te reageren dus ga ik uit van het verhaal van die 7 man.
    Heb het ff gelezen, heeft er idd de schijn van dat Mounir alles behalve netjes gehandeld heeft. Maar verhaal zal vast gecompliceerder liggen. Denk dat hij echt dacht dat hij wat te zeggen had daar, en toen die erachter kwam dat het een zinkend schip was heeft hij het op tijd verlaten, maar zijn bemanning heeft die laten verdrinken msakin haha. Maar dit is speculeren en ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal. Als hij niets van zich laat horen maakt het hem alleen verdachter.

    Ff iets heel anders, toen ik onderstaande las hahaha.

    Verdediger El Hamdi had zich van tevoren met liesklachten gemeld bij de verzorgers, maar tot zijn schaamte hadden ze hem een zetpil gegeven.

    Meskin schrik van ze leven hahaha
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  9. #9
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Heb het ff gelezen, heeft er idd de schijn van dat Mounir alles behalve netjes gehandeld heeft. Maar verhaal zal vast gecompliceerder liggen. Denk dat hij echt dacht dat hij wat te zeggen had daar, en toen die erachter kwam dat het een zinkend schip was heeft hij het op tijd verlaten, maar zijn bemanning heeft die laten verdrinken msakin haha. Maar dit is speculeren en ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal. Als hij niets van zich laat horen maakt het hem alleen verdachter.

    Ff iets heel anders, toen ik onderstaande las hahaha.

    Verdediger El Hamdi had zich van tevoren met liesklachten gemeld bij de verzorgers, maar tot zijn schaamte hadden ze hem een zetpil gegeven.

    Meskin schrik van ze leven hahaha
    Het schip verlaten snap ik nog wel, maar daarna de telefoon niet meer opnemen en die jongens in de steek laten is shmetta gedrag

  10. #10
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Ja las het net ook. Zo kan je echt niet zijn als mens. Niet normaal, op z'n minst moest hij ze bijstaan met de problemen en een statement uit brengen omdat ie een groot bereik heeft. En dat is op z'n minst.
    Idd naar buiten treden en die club aan de schandpaal zetten zodat iedereen weet hoe het precies zit

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Tuurlijk zou dit gebeuren
    If you 'don't know', Allah knows.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Het schip verlaten snap ik nog wel, maar daarna de telefoon niet meer opnemen en die jongens in de steek laten is shmetta gedrag
    Sa7i7, hchouma idd. Zoiets kun je niet maken.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Idd naar buiten treden en die club aan de schandpaal zetten zodat iedereen weet hoe het precies zit
    Marokkaans voetbalbond blijft ook verdacht stil. Deze gebeurtenis moet als schandaal naar buiten komen. FIFA maffia.

  14. #14
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Marokkaans voetbalbond blijft ook verdacht stil. Deze gebeurtenis moet als schandaal naar buiten komen. FIFA maffia.
    Die zijn nog corrupter dan de clubs

  15. #15
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Marokkaans voetbalbond blijft ook verdacht stil. Deze gebeurtenis moet als schandaal naar buiten komen. FIFA maffia.
    Die zijn stil omdat het een Riffijnse club is broeder, als het Raja of Wydad was kreeg El Hamdoui doodstraf.
    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Die zijn nog corrupter dan de clubs
    Klopt.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa