1. #31
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En de derde optie? Iemand die goed doet voor anderen en de samenleving enz, maar niet niet i enig opperwezen gelooft.?
    Dat zeg ik toch duidelijk, je kan mensen die goed doen en zijn toch niet afknallen en afwijzen omdat ze geen moslim zijn,
    je kan toch niet etters en al dat tuig bestempelen als wel waardig terwijl een ander zich als niet moslim kapot werkt en zwoegt om zaken beter te maken en krijgen.
    de hele dag geen moer doen en dan de ander de hemel in prijzen WANT HIJ IS MOSLIM!!!
    Kom op, waar is de waarde van de intentie gebleven en de waarde van de daad.

    En trouwens genoeg moslims en Marokkanen waar ik werk die dit ook doen en die ook elke dag keihard werken,
    en als je dan hier de rotte zaken aankaart ben je een verrader

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    In de boreale wereld van Thierry is echt geen ruimte voor al te vrije belijdenis van een andere geloof dan het christelijke.
    Hij valt de universiteiten al aan op een bepaalde inslag.
    Wat denk je dat er overblijft van islamitische scholing?

    Het gaat Thierry om behoud van de westerse cultuur en waarden in extreme vorm.
    Daarmee ook religie en huidskleur.
    En die inslag is, dat de universiteiten steeds verder zijn afgegeven van hun doel, kennisoverdracht, studenten aanzetten tot autonoom denken.
    Niet de politieke overtuiging van de docenten inprenten. Alle geluiden, mensen met een andere mening demo sieren, en weren.

    Zoek op internet en je zult zien dat die klacht in veel landen in de wereld leeft.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door flowertjje Bekijk reactie
    Jeetje, deze man is getraumatiseerd.
    vanmorgen op tv heeft Baudet gesteld dat wat zijn tegenstanders nu schrijven, zeggen heel iets anders is dan hij heeft geschreven. Ben benieuwd naar die letterlijke tekst.
    Zo niet gaat het hem veel stemmen kosten. En terecht.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #34
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Zoals ik al eerder zei jij hebt niks begrepen van Islam. Loyaliteit en eengezindsheid is ver te zoeken bij je. Ik durf mijn geld in te zetten op unibet dat jij helemaal geen 5 zuilen praktiseert en uit je nek kletst.

    Odd €1,10
    Aangeven dat je gokt dat iemand geen moslim is, in de ramadan.
    Gokken is haram dat weet je? of is dit weer zo een figuur van, het komt mij nu uit dus het mag.
    Zeer overtuigend.


    Zoals ik al zei, de verdediger van het rotzooi volk hier in volle glorie aanwezig, schroomt zich niet om de zwaarste en meest waardeloze beschuldigingen en uitingen te doen,
    om zijn hangtuig en wegkijk cultuur te verdedigen.

  5. #35
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Jij beschouwt moslims niet als je broeders maar kuffar wel. Jouw woorden niet de mijne. En ik gok niet. Dat was een metafoor. Jouw huisneger mentaliteit is misselijkmakend. Relativeren en empathie hebben is niet jouw ding.
    Idd, hangjongeren, tuig, lui die een mentaliteit van een beest hebben, drugsdealers rappertjes, als jij hun ziet als jouw broeders heb JIJ niks begrepen van de islam.
    En idd kufar kafirs etc allemaal mensen die hard hun best doen om te zorgen dat dit land draait en jij en je tuigvolk op de bank kan rotten en klagen en de slachtoffer uithangen en teren op de welvarendheid die je je in je eigen land niet krijgt.
    Een metafoor met inzet zag ik, nah gaat m niet worden kleine toto gokkertje.

    En jouw mentaliteit is dat van een stenen tijdperk mensje dat zelfs toen het laagste i.q. had.

    Gelukkig maakt mijn kritiek op Kuzu en op hangvolk en teer volk mij niet tot niet moslim, en jouw haat richting mij ook niet.
    Of zal ik het gewoon afgunst noemen? dat is ook zo lekker aanwezig he bij ons Marokkaantjes.
    Kom je morgen bij ons solliciteren in je barca Nike broekje?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat zeg ik toch duidelijk, je kan mensen die goed doen en zijn toch niet afknallen en afwijzen omdat ze geen moslim zijn,
    je kan toch niet etters en al dat tuig bestempelen als wel waardig terwijl een ander zich als niet moslim kapot werkt en zwoegt om zaken beter te maken en krijgen.
    de hele dag geen moer doen en dan de ander de hemel in prijzen WANT HIJ IS MOSLIM!!!
    Kom op, waar is de waarde van de intentie gebleven en de waarde van de daad.

    En trouwens genoeg moslims en Marokkanen waar ik werk die dit ook doen en die ook elke dag keihard werken,
    en als je dan de rotte zaken aankaart ben je een verrader
    Omdat je die zin beëindigde met......en hangt een ander geloof aan is wel mijn broeder.
    Derde optie is dus iemand die goed is, zoals jij beschrijft, maar hij hangt geen enkel geloof in een god aan.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #37
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Relativeren en empathie hebben is niet jouw ding nogmaals, enkel voor je participerende broeder of wat dat ook mag betekenen. Als jouw participatie van enige waarde was had jij wel medicijnen uitgevonden voor aids. Wat voor bijdrage lever jij nou als lage werknemer? Jij leidt aan grootheidswaanzin.
    Jij kent de kracht van het geloof niet, je zit teveel vast in je oppervlakkige wereld.
    Zelf in de ramadan schroom jij je niet om anderen de zwaarste beschuldigingen toe te kennen, een maand van bezinning...

    Straks zeg je nog dat je goed hebt gehandelt en tegen jezelf roept dat je gelijk hebt en je nergens het vasten hebt verbroken,
    zelfs dan stel je jezelf nog boven het geloof.

    Over grootheidswaanzin gesproken he kleine rechter.

  8. #38
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Omdat je die zin beëindigde met......en hangt een ander geloof aan is wel mijn broeder.
    Derde optie is dus iemand die goed is, zoals jij beschrijft, maar hij hangt geen enkel geloof in een god aan.
    Daden en intenties is het belangrijkst, elke niet moslim is een potentiele moslim, elk mens kan veranderen en dingen anders inzien,
    daarom is het onmogelijk zwart wit te zijn in een wereld vol kleur.

  9. #39
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    *gehandeld* a participerende moraalridder.

    Ik durf stellig te claimen dat ik hoger in jouw achterlijke participatie ladder zit. Jij zou me moeten zien als broeder. Ik jou niet met je achterlijke gedachtegang. Geen wonder dat je ook managers hebt boven je.
    Oh nou komt de verloren houding en gaat het mentaal tekortje komen met internet opschepperij.



    #facepalm.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    maar zolang de potentiele moslim nog niet verandert is, en de dingen nog niet anders is gaan zien.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #41
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Ik kan in mijn korte broek naar mijn klus. Jij moet luisteren naar je baas en hangjongeren weren.
    Zoals ik al zei je i.q. schiet tekort, ik denk dat je wel een paar kapsalon jongeren kan imponeren, maar verder mehhhh


    Succes.

  12. #42
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    maar zolang de potentiele moslim nog niet verandert is, en de dingen nog niet anders is gaan zien.
    Is jouw buurman minder mens of minder mens waardig als hij niet volledig aan jouw wensen voldoet?

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Weer een lid erbij voor Forum!

    Mensen mogen, binnen de grenzen van de wet, hun eigen leven inrichten.
    Vrouwen zijn al veel te lang onderdrukt do or mannen
    daarom houden wij zwartkoppen ervan om jullie vrouwen te ondersteunen bij hun rechten en daarna ..........dumpen bye bye ......next one

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat zeg ik toch duidelijk, je kan mensen die goed doen en zijn toch niet afknallen en afwijzen omdat ze geen moslim zijn,
    je kan toch niet etters en al dat tuig bestempelen als wel waardig terwijl een ander zich als niet moslim kapot werkt en zwoegt om zaken beter te maken en krijgen.
    de hele dag geen moer doen en dan de ander de hemel in prijzen WANT HIJ IS MOSLIM!!!
    Kom op, waar is de waarde van de intentie gebleven en de waarde van de daad.

    En trouwens genoeg moslims en Marokkanen waar ik werk die dit ook doen en die ook elke dag keihard werken,
    en als je dan de rotte zaken aankaart ben je een verrader
    ISWA heeft gelijk, met gestrekt been derin gaan is geen optie. Maar aanspreken, als moslim heb je gek genoeg meer geloofwaardigheid bij een ontspoorde broeder dan als een kafir dat doet.

    Gezien de huidige stand van de umma hebben we behoefte om elke moslim aan boord te houden en we moeten elke moslim ook gaan aanhoren. Niet verketteren of bestempelen tot een extremist. Laat ze zeggen wat ze in hun hart hebben. Dat het soms giftig aan toe gaat is vanwege de huidige staat van de umma die door de pooiers (mena leiders) is verkracht gesteund door jouw vriendjes in het Westen.

    Jouw preek over goed of slecht is dan ook irrelevant. De islam is rechtvaardig naar iedereen.

  15. #45
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door -VENOM- Bekijk reactie
    ISWA heeft gelijk, met gestrekt been derin gaan is geen optie. Maar aanspreken, als moslim heb je gek genoeg meer geloofwaardigheid bij een ontspoorde broeder dan als een kafir dat doet.

    Gezien de huidige stand van de umma hebben we behoefte om elke moslim aan boord te houden en we moeten elke moslim ook gaan aanhoren. Niet verketteren of bestempelen tot een extremist. Laat ze zeggen wat ze in hun hart hebben. Dat het soms giftig aan toe gaat is vanwege de huidige staat van de umma die door de pooiers (mena leiders) is verkracht gesteund door jouw vriendjes in het Westen.

    Jouw preek over goed of slecht is dan ook irrelevant. De islam is rechtvaardig naar iedereen.
    Ik ga er niet met gestrekt been in, ik kijk er niet eens meer naar om.
    Misschien iets voor de familie of de moskee of voor jullie om op te pakken,
    ze lijken me makkelijke zieltjes, zullen snel beinvloedbaar zijn voor simpele praat en onzin.

    Succes!