1. #16
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Reclassering?
    Gewoon bedrijfsleven, met verschillende onderdelen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Al met al een man die vrijheden wilt inperken en afnemen.
    Zo kan je het ook bekijken ja,met als doel een gezonde samenleving en het traditionele gezin in ere herstellen.

    Heb verder niks met die kneus maar op dit punt kan ik hem wel begrijpen.

  3. #18
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    het traditionele gezin in ere herstellen.
    Dit is in Nederland ook maar een selectief perspectief, genoeg huishoudens die dat niet of nooit hadden, wegens velen mogelijkheden of situaties.
    Een vrouw niet laten werken zal hier niet voor zorgen, je kan vrije mensen niet ketenen, dan zal je ze moeten onderdrukken via systemen,
    belastingen of bepaalde vrijheden inperken en zaken toekennen als ze wel leven volgens de norm/conform.
    Verkapte dictatuur en onderdrukking.
    Oftewel terug naar een stenen tijdperk vol leugens en wegkijkers.

  4. #19
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Hmm je klonk als een ambtenaar. Succes verder toegewenst.
    Mijn punt was dat afkomst en kleur niet uitmaakt maar de intentie en de motivatie.

    en bedankt.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Doe normaal

    Ik ben diep teleurgesteld in jou.
    Wrm?

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ook een leugenaar kan weleens de waarheid spreken.
    Idd

  7. #22
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Wrm?
    Vertel ik morgen wel ofzo. Ben nu te moe

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Vertel ik morgen wel ofzo. Ben nu te moe
    Ewa wakha. Ik zeg niet dat ik met hem sta ofzo, kzeg gwn dat ik hem geen ongelijk kan geven met deze mening

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dit is in Nederland ook maar een selectief perspectief, genoeg huishoudens die dat niet of nooit hadden, wegens velen mogelijkheden of situaties.
    Een vrouw niet laten werken zal hier niet voor zorgen, je kan vrije mensen niet ketenen, dan zal je ze moeten onderdrukken via systemen,
    belastingen of bepaalde vrijheden inperken en zaken toekennen als ze wel leven volgens de norm/conform.
    Verkapte dictatuur en onderdrukking.
    Oftewel terug naar een stenen tijdperk vol leugens en wegkijkers.
    De vrouw kan gerust (partime)werken zolang ze het gezin maar voorop stelt ..de kinderen mogen er dus niet onder lijden omdat ze zonodig carrière wil maken.

    Zie jij de Islamtische regels als een leidraad of perkt het volgens jou ook vrijheden in omdat we via de norm horen te leven die Allah voor ons heeft bepaalt?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    FvD is in principe een zeer aantrekkelijke partij voor Marokkanen. Ik heb Thierry altijd nog willen mailen om hem te vragen dat hij de hand aan ons moet reiken. Op veel gebieden overlappen onze belangen. Niet alleen op gebied van traditionalisme maar ook migratie en economie zijn zaken die mij aanspreken. Jammer dat er nog een taboe op heerst maar het liefst had ik mijn stem aan hem gegeven. Hij moet alleen zijn standpunten mbt islam matigen en duidelijker omschrijven. In de alt right bewegingen kijken ze sowieso tegen de islam op als waardensysteem.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik kan je volgen, was namelijk ook mijn eerste gedachte..
    Maar als je verder gaat redeneren en het bekijkt van zijn perspectief kan ik zijn standpunten enigszins wel begrijpen.

    Hij wil de machtsverhoudingen van voorheen weer herstellen,de traditionele/conservatieve normen en waarde..
    Heeft dus denk ik niet zozeer met Moslims/Islam want wij hangen dezelfde principes aan.
    Dit is gericht als aanval tegen de links liberaleren hippies die van Europa een pretpark willen maken waarbij oa de grens tussen vrouw/man steeds verder vervagen.
    In de boreale wereld van Thierry is echt geen ruimte voor al te vrije belijdenis van een andere geloof dan het christelijke.
    Hij valt de universiteiten al aan op een bepaalde inslag.
    Wat denk je dat er overblijft van islamitische scholing?
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het gaat niet om kleur of geloof, maar of men een steentje wilt bijdragen aan een betere groeiende maatschappij en samenleving.
    Geloof mij ik werk in een groot bedrijf, waar we echt veel problemen hebben met jongeren van allochtoonse afkomst,Marokkanen tot Turken tot aan nog veel meer nationaliteiten,
    maar aan beide kanten staan mensen met dezelfde nationaliteit die willen en hard studeren en werken, en er staan mensen die snel rijk willen worden via slinkse manieren/wegen.
    Het gaat Thierry om behoud van de westerse cultuur en waarden in extreme vorm.
    Daarmee ook religie en huidskleur.

  12. #27
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    De vrouw kan gerust (partime)werken zolang ze het gezin maar voorop stelt ..de kinderen mogen er dus niet onder lijden omdat ze zonodig carrière wil maken.

    Zie jij de Islamtische regels als een leidraad of perkt het volgens jou ook vrijheden in omdat we via de norm horen te leven die Allah voor ons heeft bepaalt?
    Ieder is hier vrij in om daar zelf voor te kiezen, zodra politiek of buitenstaanders dit gaan bepalen kom je in een dictatuur met een dreigende sfeer.

    Ik volg de vijf zuilen, daarbij handel ik naar geweten en respect, en kijk ook zo naar anderen.
    Ik heb niks met mensen die zelf geen inzicht hebben in handelen of daden en die maar autonomisch dingen doen op automatische piloot.
    Ik kies mijn broeders en zusters niet per definitie omdat ze moslim zijn maar hoe ze staan in het leven en hoe ze zichzelf profileren en wat ze doen voor een betere samenleving en wereld.
    Een jongen die als moslim is geboren en op straat hangt en op stoepen de gangster uithangt is niet mijn broeder, iemand die goed doet voor anderen en voor de samenleving en zijn steentje bijdraagt en handelt naar geweten en eer en hangt een ander geloof aan, is wel mijn broeder.
    Ik leef niet met de theoretische onkunde dat een etter zich moslim noemt en de boel verziekt ik hem zal helpen en beschermen want hij is moslim, en anderen dan uitschelden voor kufar en racisten.
    Ik zal altijd kiezen voor degene die doet probeert en er voor gaat.
    Zien mensen mij dan als verrader? Most likely, maar deze praktijk uitvoering kom je verder mee dan die beperkte theoretische ons kent ons visie en houding.
    Ego’s is geen ruimte voor.

  13. #28
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    In de boreale wereld van Thierry is echt geen ruimte voor al te vrije belijdenis van een andere geloof dan het christelijke.
    Hij valt de universiteiten al aan op een bepaalde inslag.
    Wat denk je dat er overblijft van islamitische scholing?

    Het gaat Thierry om behoud van de westerse cultuur en waarden in extreme vorm.
    Daarmee ook religie en huidskleur.
    Mein kampf in een nieuw jasje.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ieder is hier vrij in om daar zelf voor te kiezen, zodra politiek of buitenstaanders dit gaan bepalen kom je in een dictatuur met een dreigende sfeer.

    Ik volg de vijf zuilen, daarbij handel ik naar geweten en respect, en kijk ook zo naar anderen.
    Ik heb niks met mensen die zelf geen inzicht hebben in handelen of daden en die maar autonomisch dingen doen op automatische piloot.
    Ik kies mijn broeders en zusters niet per definitie omdat ze moslim zijn maar hoe ze staan in het leven en hoe ze zichzelf profileren en wat ze doen voor een betere samenleving en wereld.
    Een jongen die als moslim is geboren en op straat hangt en op stoepen de gangster uithangt is niet mijn broeder, iemand die goed doet voor anderen en voor de samenleving en zijn steentje bijdraagt en handelt naar geweten en eer en hangt een ander geloof aan, is wel mijn broeder.
    Ik leef niet met de theoretische onkunde dat een etter zich moslim noemt en de boel verziekt ik hem zal helpen en beschermen want hij is moslim, en anderen dan uitschelden voor kufar en racisten.
    Ik zal altijd kiezen voor degene die doet probeert en er voor gaat.
    Zien mensen mij dan als verrader? Most likely, maar deze praktijk uitvoering kom je verder mee dan die beperkte theoretische ons kent ons visie en houding.
    Ego’s is geen ruimte voor.
    En de derde optie? Iemand die goed doet voor anderen en de samenleving enz, maar niet niet i enig opperwezen gelooft.?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  15. #30
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Jij hebt Islam duidelijk niet begrepen. Ipv dat jij die hangjongeren met dezelfde religie zachtmoedig bejegend ga jij er met gestrekt been in. Typisch verraderlijk gedrag idd. Je getuigt tegen jezelf dat je geen moslim bent bij deze. Typisch Khadija Arib, Marcouch en Aboe Taleb mentaliteit. Ik trek mijn wens voor jou succes in. Jij bent zeker niet mijn broeder.
    Bedankt voor deze misselijkmakende tekst. Moet jij niet werken btw?
    Nee de mentaliteit "vijand van de islam" is een goede positieve bijdrage om die stempel op elke niet moslim te plaatsen,
    de mentaal tekortkomende gedachtengang van ieder die geen moslim is is een kufar en vijand van de islam. goede mentaliteit goede houding en vooral heel erg fair.
    Als mijn manager zelf zegt en aangeeft om voor het suikerfeest iets te regelen wat betreft etenswaren, moet ik hem dan vijand van de islam noemen want hij is geen moslim.
    Moet ik die zielige hangjongeren die elke dag de etter uithangen dan bestempelen tot "mashallah broeder"
    Kijk eens in je achtertuin vriend ipv altijd te wijzen, hoogst waarschijnlijk reageer je zo omdat je kleine broertjes ook op de straten hangen tussen de honden en kattenpis.
    Ik verraad hier niks of niemand ik kaart alleen hypocriete zaken aan die heel erg spelen in onze cultuur en die hooggehouden worden door mannetjes zoals jij.

    Knap dat mijn relatief eerlijke tekst richting mensen die goed doen en mensen die slecht doen mij hier ter plekke door bijv jij neerzetten als niet moslim en elke vorm van goedheid niet wordt gegunt.

    Misschien moeten bepaalde mensen vanuit de moskee die hangjongeren zachtmoedig bejegenen, ik bedoel jullie weten netzo goed als elke Nederlander die zich er aan ergert wie het zijn en wie de rotte appels zijn.
    Je kan gisteren op de straat hangen, maar morgen hoeft niet he.
    #slachtoffer