1. #151
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Deden alle ware m.nl moslims dat maar.
    Soms lijkt het net ofdat deze m.nl moslims aandacht van koeffar tekort komen.
    Of mss hen zien als hun broeders, je weet nooit.

  2. #152
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Of mss hen zien als hun broeders, je weet nooit.
    Inderdaad. Of hun zijn halfbloedjez. Bastaardkids. Blanke moeder lichtgetinte vader maar door moeder opgevoed middels broodje hamkaas en frikandellen enzo

  3. #153
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Inderdaad. Of hun zijn halfbloedjez. Bastaardkids. Blanke moeder lichtgetinte vader maar door moeder opgevoed middels broodje hamkaas en frikandellen enzo
    Of een blanke vader en een krullie karima als moeder

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Ik overdrijf niet, want ik had het juist expliciet over de NIEUWE feministische golf die het land overspoelt. Dit is niet hetzelfde als de 'normale' feministen die vooral in de jaren '50, '60 en '70 actief waren en streden voor gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Die strijd is inmiddels allang gewonnen en daar ben ik blij mee. Vrouwen hebben nu veel meer rechten en mogelijkheden dan vroeger. Mannen en vrouwen zijn namelijk niet gelijk, maar wel gelijkwaardig. Maar deze nieuwe, overbodige feministische golf is gewoon een product van identiteitspolitiek/cultuurmarxisme en daar ben ik tegen.




    Inderdaad. Wat Baudet eigenlijk wil - en daarom grijpt hij controversieel gevoelige thema's aan - is de samenleving klaar maken voor een breder, open debat. Ik vind ook dat je eigenlijk, zonder schroom over zulke zaken moet kunnen spreken, zonder gelijk gelabeld te worden als racist, fascist of iets in die richting.
    Een politicus moet wel stelling nemen in dat debat als hij het aanzwengelt.
    Dat doet hij niet echt.

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Racisme viert weer hoogtij in dit draadje zie ik trouwens.

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Een politicus moet wel stelling nemen in dat debat als hij het aanzwengelt.
    Dat doet hij niet echt.
    Hij moet helemaal niets! Die essay is van maanden geleden, sinds kort pas gepubliceerd, door enkele aasgierige journalisten opgepikt en extreem uitgelicht in de media. Baudet moet zich dan weer gaan verantwoorden en dat heeft hij ook netjes gedaan. Maar die linkse rakkers willen niets liever dan dat hij door de knieën gaat en een soort van spijt betuigt. Nee, in plaats daarvan doet hij iets heel verstandigs, namelijk er niet voor weglopen en gewoon goed onderbouwen wat hij nou eigenlijk heeft gezegd. Maar je moet ook wel een linkse stijfkop zijn om die uitleg telkens maar weer te negeren.

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Racisme viert weer hoogtij in dit draadje zie ik trouwens.
    Vertel.

  8. #158
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Racisme viert weer hoogtij in dit draadje zie ik trouwens.


  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    46
    19-06-2017

    Je bent vergeten een piemeltje weg te halen

  10. #160
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Oh wat een verdraaiing van standpunten zeg! Volgens mij lees jij enkel wat je wil horen.Vrouwen onderdrukking kom je vooral tegen binnen de islam. Baudet is véél genuanceerder, maar je vermogen om te relativeren is kennelijk erg selectief.
    Waarom zou ik iets slechts en negatiefs willen relativeren? onderdrukking in elke vorm keur ik af.
    Jij blijkbaar alleen als het de islam treft.

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Moet zeggen nu er flink wat kuffr op negeer zijn gezet het niveau drastisch omhoog is geschoten!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #162
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Moet zeggen nu er flink wat kuffr op negeer zijn gezet het niveau drastisch omhoog is geschoten!
    ga weg

  13. #163
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Hij moet helemaal niets! Die essay is van maanden geleden, sinds kort pas gepubliceerd, door enkele aasgierige journalisten opgepikt en extreem uitgelicht in de media. Baudet moet zich dan weer gaan verantwoorden en dat heeft hij ook netjes gedaan. Maar die linkse rakkers willen niets liever dan dat hij door de knieën gaat en een soort van spijt betuigt. Nee, in plaats daarvan doet hij iets heel verstandigs, namelijk er niet voor weglopen en gewoon goed onderbouwen wat hij nou eigenlijk heeft gezegd. Maar je moet ook wel een linkse stijfkop zijn om die uitleg telkens maar weer te negeren.
    Oh Baudet is slachtoffer.
    Zeg dat dannnn

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Oh Baudet is slachtoffer.
    Zeg dat dannnn
    Dat staat nergens.

  15. #165
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Dat staat nergens.
    Die gemene media he die zijn zelf geschreven brieven openbaar maken.
    Allemaal zwart makers van opperleider Baudet.