1. #1
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Ik kan baudet geen ongelijk geven over dit onderwerp

    https://m.hln.be/nieuws/buitenland/t...rouw~a8f69d5c/

    Vrouwenemancipatie

    “De ‘bevrijde’ status van vrouwen wordt doorgaans geroemd als een van de grootste triomfen van de moderne liberale samenleving”, schrijft hij.*“Tegenwoordig worden vrouwen al van jongs af aan aangemoedigd om een carrière en financiële onafhankelijkheid na te streven. Er wordt verwacht dat ze de traditionele rol van ondersteuning aan de man afwijzen en streven naar een relatie op basis van gelijkheid waarin rollen op basis van geslacht inwisselbaar zijn.”*

    “Maar hoe pakt dit werkelijk voor ze uit? Wat gebeurt er als ze dertig worden? Als ze fulltime blijven doorwerken, dan wordt het bouwen aan een gezin extreem moeilijk, zelfs onmogelijk. Daarom krijgen vrouwen in de westerse wereld ook steeds vaker minder kinderen - als ze er al krijgen”, gaat de radicaal-rechtse politicus verder.

    Het feit dat vrouwen een eigen carrière nastreven, betekent volgens Baudet ook dat ze minder tijd hebben voor hun partner, waardoor hun huwelijk en hun kinderen eronder lijden. “Een ander gevolg is voortdurend conflict, voortdurende competitie - en aan het einde: ruzies, scheiding en sociaal isolement - en een nieuwe generatie jongens en meisjes die opgroeien in een dergelijke gehavende omgeving.”

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Weer een lid erbij voor Forum!

    Mensen mogen, binnen de grenzen van de wet, hun eigen leven inrichten.
    Vrouwen zijn al veel te lang onderdrukt do or mannen
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #3
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Doe normaal

    Ik ben diep teleurgesteld in jou.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015




  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    TS is een goorlap.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Weer een lid erbij voor Forum!

    Mensen mogen, binnen de grenzen van de wet, hun eigen leven inrichten.
    Vrouwen zijn al veel te lang onderdrukt do or mannen
    Dat kunnen en mogen vrouwen. Dat heeft een positieve en een minder positieve invloed op de maatschappij. Er gaan op dit moment meer mensen dood in Nederland dan er geboren worden met als gevolg dat je als gemeenschap langzaam uitsterft. De keerzijde van het individualisme.

  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Wat Baudet verkapt zegt is dat ze het afleggen tegen moslims, en hij bereid is om vrouwen hun carriere recht etc en hun vrijheden in te perken om zo te gaan functioneren als broed beesten, om zo die gevaarlijke en snel groeiende moslim gemeenschap tegen te gaan.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Verkapte speech over dat blanke mensen in Europa minder kinderen krijgen dan de moslims. Waarbij de blanke dominante bevolking uiteindelijk de minderheid wordt, doet me denken aan dat manifest van die Nieuw-Zeeland guy.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    Verkapte speech over dat blanke mensen in Europa minder kinderen krijgen dan de moslims. Waarbij de blanke dominante bevolking uiteindelijk de minderheid wordt, doet me denken aan dat manifest van die Nieuw-Zeeland guy.
    Waarom zou hij dat niet ter spraken mogen brengen als ie het feitenlijk kan onderbouwen?
    Als ansdersom het geval was zouden we het allemaal toejuichen en zijn verhaal steunen.

  10. #10
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Waarom zou hij dat niet ter spraken mogen brengen als ie het feitenlijk kan onderbouwen?
    Als ansdersom het geval was zouden we het allemaal toejuichen en zijn verhaal steunen.
    Gaat om de achterliggende gedachte, die is dan duidelijk dat hij een meerderheid aan moslims ziet als een negatief iets en dat ze moeten bevechten.
    Hij ziet dus het "blanke" of het Nederlandse ras/volk als superieur boven moslims ongeacht kleur.
    Gaat niet zozeer om de cijfers.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Thierry is bang voor dat mensen straks allemaal een kleurtje hebben in Nederland.
    Dat en werkende vrouwen trekt de cultuur christen in Baudet niet.

    Meer boreale baby's!

  12. #12
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Thierry is bang voor dat mensen straks allemaal een kleurtje hebben in Nederland.
    Dat en werkende vrouwen trekt de cultuur christen in Baudet niet.

    Meer boreale baby's!
    Het gaat niet om kleur of geloof, maar of men een steentje wilt bijdragen aan een betere groeiende maatschappij en samenleving.
    Geloof mij ik werk in een groot bedrijf, waar we echt veel problemen hebben met jongeren van allochtoonse afkomst,Marokkanen tot Turken tot aan nog veel meer nationaliteiten,
    maar aan beide kanten staan mensen met dezelfde nationaliteit die willen en hard studeren en werken, en er staan mensen die snel rijk willen worden via slinkse manieren/wegen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Gaat om de achterliggende gedachte, die is dan duidelijk dat hij een meerderheid aan moslims ziet als een negatief iets en dat ze moeten bevechten.
    Hij ziet dus het "blanke" of het Nederlandse ras/volk als superieur boven moslims ongeacht kleur.
    Gaat niet zozeer om de cijfers.
    Ik kan je volgen, was namelijk ook mijn eerste gedachte..
    Maar als je verder gaat redeneren en het bekijkt van zijn perspectief kan ik zijn standpunten enigszins wel begrijpen.

    Hij wil de machtsverhoudingen van voorheen weer herstellen,de traditionele/conservatieve normen en waarde..
    Heeft dus denk ik niet zozeer met Moslims/Islam want wij hangen dezelfde principes aan.
    Dit is gericht als aanval tegen de links liberaleren hippies die van Europa een pretpark willen maken waarbij oa de grens tussen vrouw/man steeds verder vervagen.

  14. #14
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISGS Bekijk reactie
    Je werkt zeker in een gevangenis of dat niet?
    Nee, we hebben gelukkig een groter perspectief

  15. #15
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik kan je volgen, was namelijk ook mijn eerste gedachte..
    Maar als je verder gaat redeneren en het bekijkt van zijn perspectief kan ik zijn standpunten enigszins wel begrijpen.

    Hij wil de machtsverhoudingen van voorheen weer herstellen,de traditionele/conservatieve normen en waarde..
    Heeft dus denk ik niet zozeer met Moslims/Islam want wij hangen dezelfde principes aan.
    Dit is gericht als aanval tegen de links liberaleren hippies die van Europa een pretpark willen maken waarbij oa de grens tussen vrouw/man steeds verder vervagen.
    Al met al een man die vrijheden wilt inperken en afnemen.