1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    De mooiste wandelroutes

    Salaam allemaal,

    Tijdens de ramadan ga ik graag wandelen. Ik vroeg me af wat voor jullie de mooiste/ beste wandelroutes zijn. Alvast bedankt voor het delen....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Wa Alaikoem salaam,

    Ik wandel gewoon in de buurt. Eerst langs de woonwijk, kort langs een grote weg. Om vervolgens via de boerderij weggetjes te genieten van lammetjes, schaapjes, koeien, kalfjes, paarden en veulens. En uiteindelijk kom ik uit bij het kanaal waar een fiets en wandelroute is aangelegd. Die loop ik ongeveer 2 km langs. Aan de andere kant van het pad nog steeds mooie dieren grazend in weilanden. En na 2 km komt er een weg deel met auto's. Die sla ik over. Maak meestal rechtsomkeer en loop ik terug naar huis. Soms ga ik fietsen. En dan fiets ik wel door en maak ik de 10 a 12 km af.
    De wandeling is intotaal totaal 6 km waar ik net een uurtje over doe.

    Wonen in the middle of nowhere heeft soms echt zijn voordelen. Enorm rustgevend alhamdoelilah.

  3. #3
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Je moet naar het Hallerbos in Belgie, is zoooooooooo prachtig als die paarse bloemetjes in bloei zijn, loveddddd it!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Wa Alaikoem salaam,

    Ik wandel gewoon in de buurt. Eerst langs de woonwijk, kort langs een grote weg. Om vervolgens via de boerderij weggetjes te genieten van lammetjes, schaapjes, koeien, kalfjes, paarden en veulens. En uiteindelijk kom ik uit bij het kanaal waar een fiets en wandelroute is aangelegd. Die loop ik ongeveer 2 km langs. Aan de andere kant van het pad nog steeds mooie dieren grazend in weilanden. En na 2 km komt er een weg deel met auto's. Die sla ik over. Maak meestal rechtsomkeer en loop ik terug naar huis. Soms ga ik fietsen. En dan fiets ik wel door en maak ik de 10 a 12 km af.
    De wandeling is intotaal totaal 6 km waar ik net een uurtje over doe.

    Wonen in the middle of nowhere heeft soms echt zijn voordelen. Enorm rustgevend alhamdoelilah.
    Lijkt me een leuke wandeling. Ik woon niet echt een drukke stad maar ook niet middle of nowhere. Ik had eigenlijk liever in middle of nowhere gewoond, mja is lastig voor werk.

    Alhamdoulah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Je moet naar het Hallerbos in Belgie, is zoooooooooo prachtig als die paarse bloemetjes in bloei zijn, loveddddd it!
    Ben ik al geweest. Ik had er veel over gehoord, maar was niet echt onder de indruk van de paarse bloemetjes. Vond het wel een mooie bos daar ni van.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    De Kempen,zuid oost Brabant aan de grens met Belgie..
    Lommel/Bergeyk

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    De Kempen,zuid oost Brabant aan de grens met Belgie..
    Lommel/Bergeyk
    Kun je beetje specifieker zijn bro? De kempen is groot man!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door easyK Bekijk reactie
    Kun je beetje specifieker zijn bro? De kempen is groot man!
    Bergeyk en omgeving..groot bosgebied met veel opties.

    https://www.routeyou.com/nl-nl/locat...e-wandelroutes

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Bergeyk en omgeving..groot bosgebied met veel opties.

    https://www.routeyou.com/nl-nl/locat...e-wandelroutes
    Zit er prachtig uit. zal er zeker een paar proberen insha'allah. Thanks Bro,

  10. #10
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Hoge Veluwe omgeving van vd valk Apeldoorn (Ugchelen)
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."