1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    06-10-2015

    Tarraweeh in Sporthal Aristos

    Voor de mensen die willen luisteren naar mooie Koran recitaties tijdens het tarraweeh gebed, op de Tom Schreursweg 10 in Amsterdam zit een sporthal waar een Indonesische imaam het gebed leidt! Er is een deel voor zowel de mannen als de vrouwen. Dikke aanrader!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    88
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door BreakingNewser Bekijk reactie
    Het is haram om in sporthallen te bidden en illegale ruimtes. In Amsterdam heb je genoeg Marokkaanse legitieme moskeeen.
    Taraweeh moet je bidden in legitieme moskeeen en voor Allah en niet in illegale hallen voor een menselijke stem. Ga je alleen voor de menselijke stem dan zijn de taraweeh ongeldig.
    Wees bewust van wat je zegt broeder. Zonder kennis of enige bronvermelding/bewijsvoering zijn je worden slechts een mening. Zonder kennis spreken is een zonde met enorme gevolgen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Citaat Geplaatst door Rafieq. Bekijk reactie
    Wees bewust van wat je zegt broeder. Zonder kennis of enige bronvermelding/bewijsvoering zijn je worden slechts een mening. Zonder kennis spreken is een zonde met enorme gevolgen.
    -

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    354
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door Rafieq. Bekijk reactie
    Wees bewust van wat je zegt broeder. Zonder kennis of enige bronvermelding/bewijsvoering zijn je worden slechts een mening. Zonder kennis spreken is een zonde met enorme gevolgen.
    In Nederland zijn er genoeg legitieme moskeeen. Om die te vervangen door illegale sporthallen en ruimtes is zeker 100% haram.
    We leven toch niet in vluchtelingenkampemln

    Overigens hebben moslimvrouwen niets te zoeken in illegale sporthallen en helemaal met deze nachtelijke uren moeten ze thuis blijven.

    En voelen Indonesiers zich te hoog om in Marokkaanse moskeeen te bidden. Ik denk het wel met hun cultuurjurkjes en extremistische opvattingen.

    Uit betrouwbare bronnen na de eerste adhan halen ze geld op bij mensen met hun jurkjes voor radicale geestelijken in Jakarta. Is ook haram.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    88
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door BreakingNewser Bekijk reactie
    In Nederland zijn er genoeg legitieme moskeeen. Om die te vervangen door illegale sporthallen en ruimtes is zeker 100% haram.
    We leven toch niet in vluchtelingenkampemln

    Overigens hebben moslimvrouwen niets te zoeken in illegale sporthallen en helemaal met deze nachtelijke uren moeten ze thuis blijven.

    En voelen Indonesiers zich te hoog om in Marokkaanse moskeeen te bidden. Ik denk het wel met hun cultuurjurkjes en extremistische opvattingen.

    Uit betrouwbare bronnen na de eerste adhan halen ze geld op bij mensen met hun jurkjes voor radicale geestelijken in Jakarta. Is ook haram.
    Met bewijs bedoel ik een fatwa e.d. zonder dat blijft het je mening, en hoeft men zich er niets van aan te trekken.
    By the way, de reden dat ze daar bidden is gebrek aan ruimte in hun eigen moskee.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    354
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door Rafieq. Bekijk reactie
    Met bewijs bedoel ik een fatwa e.d. zonder dat blijft het je mening, en hoeft men zich er niets van aan te trekken.
    By the way, de reden dat ze daar bidden is gebrek aan ruimte in hun eigen moskee.
    Ok jij bent Indonesier. Nu snap ik waarom je het ophemelt.

    Nederland telt genoeg legitieme moskeeen, gebrek aan ruimte is kant en klare onzin.

    De fatwa is iedere stap naar moskee is hasanat en dan nog 10 x. Nederland is klein. Met de auto kom je overal. En niet eigen zaaltjes huren en haal een Indoimam met een mooie stem uit Indo, zodat iedereen gaat komen en kunnen we flink cashen. Onze moskee zijn marokaanse jongens met prachtige stemmen. Eentje doet zelfs Sudais na van mekka.

    Nog een fatwa de sporthallen zitten vol met beelden naakt fotos kantine vol met bier ham douches vol met vuil.

    De moskee moet schoon zijn zonder beelden en vuil.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    88
    19-05-2017

    Arme jongen, wat hebben ze je aangedaan dat je ze zo erg haat

    Ps: Ik ben gewoon Marokkaans hoor.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    354
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door Rafieq. Bekijk reactie
    Arme jongen, wat hebben ze je aangedaan dat je ze zo erg haat

    Ps: Ik ben gewoon Marokkaans hoor.
    Je hebt niets meer te zeggen.
    I know

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    684
    16-05-2010

    Als je dat adres googled, zie je dat het super afgelegen is. Beter niet aanraden aan vrouwen! Tenzij je solliciteert om verkracht te worden.