1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Larache: WhatsApp bericht reden moord 16-jarig meisje door vader (video)

    De vader was de "liefdesverhalen" van het jonge meisje zat.





    Oumaima, het 16-jarige slachtoffer, bekende aan haar moeder dat ze was ontmaagd door een jongeman, maar dat de jongen zijn "fout" zou goedmaken door met haar te trouwen. De moeder besluit om de vader er bij te betrekken die uit woede op zijn dochter inslaat met een stok nadat hij haar eerst heeft vastgebonden.

    De vader laat haar met gebroken benen voor dood achter, waar ze uiteindelijk aan haar verwondingen overlijdt. Na zijn daad heeft de vader zich uiteindelijk overgegeven aan de Koninklijke Gendarmerie.


    De overblijfselen van Oumeima zijn voor autopsie overgebracht naar het Lalla Meryem-ziekenhuis in Larache. Oumeima werd geboren in een gezien van negen jongens en meisjes.



  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Wat wijven hun ouders aandoen tegenwoordig. Ewa jah, als de ouders meer bezig zijn met geld en dunya dan het geloof dan is dit de resultaat

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Wat wijven hun ouders aandoen tegenwoordig. Ewa jah, als de ouders meer bezig zijn met geld en dunya dan het geloof dan is dit de resultaat
    rare kronkel! de debiel in dit verhaal is juist de vader! en deze lijkt mij juist erg gelovig. immers dat heeft hem gevoed om zijn eigen dochter dood te slaan.
    voor niets!!! achterlijkheid

  4. #4
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    rare kronkel! de debiel in dit verhaal is juist de vader! en deze lijkt mij juist erg gelovig. immers dat heeft hem gevoed om zijn eigen dochter dood te slaan.
    voor niets!!! achterlijkheid
    Ewa ja..tis ramadan enzo en die vader werd para meskin.

    In jou geval had jouw vader dat bij jou moeten doen toen jij als homofiel uit je kast kwam. Dan was dat zelfs halal als jouw pa je had afgemaakt.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Wat wijven hun ouders aandoen tegenwoordig. Ewa jah, als de ouders meer bezig zijn met geld en dunya dan het geloof dan is dit de resultaat
    Wat zij haar vader heeft aangedaan is een emotie waar die vader voor kiest.
    Die man is gewoon een idioot en dient hard gestraft te worden.

    Ik hoor altijd over zelfbeschikking als argument met betrekking tot het mogen dragen van een hoofddoek van moslima's in Nederland, maar ik hoor die mensen niet over zelfbeschikking als het gaat om een moslima die er voor kiest voor het huwelijk seks te hebben.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wat zij haar vader heeft aangedaan is een emotie waar die vader voor kiest.
    Die man is gewoon een idioot en dient hard gestraft te worden.

    Ik hoor altijd over zelfbeschikking als argument met betrekking tot het mogen dragen van een hoofddoek van moslima's in Nederland, maar ik hoor die mensen niet over zelfbeschikking als het gaat om een moslima die er voor kiest voor het huwelijk seks te hebben.
    precies! dit soort vaders en moeders zijn het probleem! te dom om te poepen maar wel 7 kinderen tel uit je winst als maatschappij.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Ewa ja..tis ramadan enzo en die vader werd para meskin.

    In jou geval had jouw vader dat bij jou moeten doen toen jij als homofiel uit je kast kwam. Dan was dat zelfs halal als jouw pa je had afgemaakt.
    ik geniet van jouw comments

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    rare kronkel! de debiel in dit verhaal is juist de vader! en deze lijkt mij juist erg gelovig. immers dat heeft hem gevoed om zijn eigen dochter dood te slaan.
    voor niets!!! achterlijkheid
    Bent u een PVV er

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wat zij haar vader heeft aangedaan is een emotie waar die vader voor kiest.
    Die man is gewoon een idioot en dient hard gestraft te worden.

    Ik hoor altijd over zelfbeschikking als argument met betrekking tot het mogen dragen van een hoofddoek van moslima's in Nederland, maar ik hoor die mensen niet over zelfbeschikking als het gaat om een moslima die er voor kiest voor het huwelijk seks te hebben.
    Ik heb wel de zelfbeschikking om te oefenen op bleekjes maar ze zijn zo saai

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    precies! dit soort vaders en moeders zijn het probleem! te dom om te poepen maar wel 7 kinderen tel uit je winst als maatschappij.
    de dochters thuis en gelukkig en de jongens de wildboysz in de huid uithangen goed toch

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wat zij haar vader heeft aangedaan is een emotie waar die vader voor kiest.
    Die man is gewoon een idioot en dient hard gestraft te worden.

    Ik hoor altijd over zelfbeschikking als argument met betrekking tot het mogen dragen van een hoofddoek van moslima's in Nederland, maar ik hoor die mensen niet over zelfbeschikking als het gaat om een moslima die er voor kiest voor het huwelijk seks te hebben.
    WAHAHAHAHA
    lees je reactie nog een keer. Never
    Nooit
    Zal
    Dat
    Gebeuren

    Elke jongen die zijn vrouwelijke familieleden laat ho ereren is geen man en dient zelf ontnicht worden.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door -VENOM- Bekijk reactie
    WAHAHAHAHA
    lees je reactie nog een keer. Never
    Nooit
    Zal
    Dat
    Gebeuren

    Elke jongen die zijn vrouwelijke familieleden laat ho ereren is geen man en dient zelf ontnicht worden.
    Van mij hoeft het ook niet hoor.
    Als een meisje er trouwens voor kiest voor het huwelijk sex te hebben, is ze dus een **** volgens jou?

    Maar als je spreekt over zelfbeschikking in het ene geval maar niet in het andere geval, ben je een hypocriet.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Van mij hoeft het ook niet hoor.
    Als een meisje er trouwens voor kiest voor het huwelijk sex te hebben, is ze dus een **** volgens jou?

    Maar als je spreekt over zelfbeschikking in het ene geval maar niet in het andere geval, ben je een hypocriet.
    Een moslima die naait voor het huwelijk is een h0er

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door -VENOM- Bekijk reactie
    Een moslima die naait voor het huwelijk is een h0er
    En een man niet?
    Zie ik wat dubbele standaard?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    En een man niet?
    Zie ik wat dubbele standaard?
    Je mag zien wat je wilt. Een moslima mag gewoon niet knallen voor het huwelijk.

    Dat zijn de regels