MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Gulle rijke persoon gezocht die het financieel heeeel breeeed heeft

as-salāmoe `alaykoem (السلام عليكم,

Een oproep hier plaatsen is niks voor mij maar dacht aan dat je niet weet waar je hulp zal gaan vinden. Als je maar sebab doet. Ik ga hier ook niet te veel openbaar typen ook ik heb onlangs mijn vervelende situatie recht op privacy.

Is er iemand die het echt financieel gewooon heeel goed en breed heeft en geld kan missen. Exacte bedrag is hoog maar alles is welkom.

Wie goed doet ontmoet goed.

Heb je vragen mag je mij zeker een bericht sturen via prive.

P.S. als je niet kan helpen ook geen probleem maar ga niet mij nog meer pijn doen met schelden of kritiek geven of ander kwetsende dingen roepen.

spaart profielbezoek

Reacties
    985
    22-06-2011

sorry die magische pil bestaat niet
    Vragen over computers,website,apps,smartphones of iets anders? Ik help graag, pm me maar

Enneh, gun mij profielbezoek

MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Nee maar er bestaan nog wel gelukkig goede gulle mensen.

MVC Lid

Reacties
    79
    30-01-2019

Waarom zou ik jou geld moeten geven terwijl je een man bent, gezond, jong en in staat om zelf geld te verdienen? Terwijl ik het kan geven aan arme weeskinderen die ook nog eens gehandicapt zijn.

Ga werken voor je geld. Als je schulden echt heel hoog zijn dan kun je de schuldsanering in. Dan ben je 4 jaar later clean.

Maar het beste is om zelf alles af te lossen. Op internet zijn er duizenden manieren om een extra 5.000 euro per maand bij te verdienen.

Jibril zei tegen de profeet dat de eer van een gelovige het nachtgebed is en zijn trots is zijn onafhankelijkheid ten aanzien van mensen. En de profeet zei dat liefdadigheid niet toegestaan is voor een rijke persoon, of voor degene die sterk en gezond is.
    It can be like this all the time.

MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Niks is verplicht laat dat even duidelijk zijn. En ik denk dat jij zowel weeskinderen niet helpt of andere die het nodig hebben.

MVC Lid

Reacties
    79
    30-01-2019

Citaat Geplaatst door monhim. Bekijk reactie
    Niks is verplicht laat dat even duidelijk zijn. En ik denk dat jij zowel weeskinderen niet helpt of andere die het nodig hebben.
    Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen, dat het verplicht is.

Ga werken voor je geld man en stop met bedelen. Heb een beetje trots in je ledematen zoals ze in Marokko zeggen.

MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Reageer dan niet op mijn oproep. Genoeg topics waar je reactie wel een waarde kan hebben.

MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Gaan we op die tour over. Meid als je niet kan helpen ga gewoon verder met jezelf te bewijzen als vrouw anno 2019. Begrijp niet welke zin niet Nederlands is in mijn verhaal. Er staat toch duidelijk bij in het NEDERLANDS als je niet kan helpen reageer gewoon dan ook niet.

MVC Lid

Reacties
    650
    14-01-2017

Je moet je diep en diep schamen....

MVC Lid

Reacties
    434
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Waarom zou ik jou geld moeten geven terwijl je een man bent, gezond, jong en in staat om zelf geld te verdienen? Terwijl ik het kan geven aan arme weeskinderen die ook nog eens gehandicapt zijn.

Ga werken voor je geld. Als je schulden echt heel hoog zijn dan kun je de schuldsanering in. Dan ben je 4 jaar later clean.

Maar het beste is om zelf alles af te lossen. Op internet zijn er duizenden manieren om een extra 5.000 euro per maand bij te verdienen.

Jibril zei tegen de profeet dat de eer van een gelovige het nachtgebed is en zijn trots is zijn onafhankelijkheid ten aanzien van mensen. En de profeet zei dat liefdadigheid niet toegestaan is voor een rijke persoon, of voor degene die sterk en gezond is.
    Duizenden manieren om 5k per maand te verdienen,noem er maar een paar op dan praartjesmaker.

MVC Lid

Reacties
    79
    30-01-2019

Citaat Geplaatst door monhim. Bekijk reactie
    Reageer dan niet op mijn oproep. Genoeg topics waar je reactie wel een waarde kan hebben.
    Dit is een openbaar forum dus ik mag reageren en jou adviseren. Daarnaast is het een plicht als moslim om aan te sporen tot het goede en het slechte te verbieden: amr bilma3roof wa nahi 3an almunkar.

MVC Lid

Reacties
    79
    30-01-2019

Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    Duizenden manieren om 5k per maand te verdienen,noem er maar een paar op dan praartjesmaker.
    Amazon FBA
    Bol.com FBB
    Smallcap trading
    Social Media Marketing
    Affiliate Marketing
    Crypto Currency Arbitrage

Alleen al met dat laatste kun je een paar duizend euro per week verdienen aangezien die markt nog heel inefficiënt is.

De topicstarter die in geldnood zit stelt mij niet de vraag die jij stelt. Dat geeft te kennen.

MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Dit is een openbaar forum dus ik mag reageren en jou adviseren. Daarnaast is het een plicht als moslim om aan te sporen tot het goede en het slechte te verbieden: amr bilma3roof wa nahi 3an almunkar.
    Ja natuurlijk meneertje wilt ook nog imam gaan spelen . Bij deze heb ik liever geen reactie van jou want daar schiet ik niet van op verre van zelf. Dus negeer mijn topic en ga nuttige dingen doen in deze maand.

Offline.

Reacties
    5.078
    16-08-2011

Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je zo’n persoon zoekt?

MVC Lid

Reacties
    22
    15-05-2019

Wie goed doet ontmoet goed.