MVC Lid

Reacties
    13
    25-10-2018

Citaat Geplaatst door monhim. Bekijk reactie
    Ja natuurlijk meneertje wilt ook nog imam gaan spelen . Bij deze heb ik liever geen reactie van jou want daar schiet ik niet van op verre van zelf. Dus negeer mijn topic en ga nuttige dingen doen in deze maand.
    Terwijl je er zelf misbruik van maakt.
    Uiteindelijk ben je zelf degene die in deze situatie is beland. Probeer er zelf uit te komen, kom je alleen sterker uit.

MVC Lid

Reacties
    26
    15-05-2019

Mijn oproep is duidelijk in het Nederlands en zie geen woord chinees of andere taal. Kan je niet helpen reageer gewoon NIET!

MVC Lid

Reacties
    68
    03-04-2019

Als je iemand gevonden hebt die voor de lol geld uitdeelt, mag je hem doorsturen.

MVC Lid

Reacties
    34
    26-04-2019

Citaat Geplaatst door SecretFruity Bekijk reactie
    Als je iemand gevonden hebt die voor de lol geld uitdeelt, mag je hem doorsturen.
    same here. dan moet ik niet elke dag vroeg opstaan om te gaan werken ;-)

MVC Lid

Reacties
    218
    11-12-2009

Ik wil ook gratis geld. Stuur me een pb als je een gulle persoon bent
    geen

MVC Lid

Reacties
    26
    15-05-2019

Doe dan zelf een oproep in plaats van mijn oproep te verpesten.

MVC Lid

Reacties
    979
    16-02-2017

Wa alaikum assalam wa rahmatullah.

Ten éérste ik ben niet de gulle rijke persoon die het financieel heeeel breeeed heeft.

Beschik je niet over voldoende capaciteit om eigenhandig je probleem op te lossen? Is er iets wat je belemmert om op je eigen benen te staan wat betreft jouw kwestie. Als je dat meer toelicht op een neutrale manier kunnen mensen wat makkelijker meer begrip tonen, maar to the point; kan een baan o.d. je niet een mogelijke uitkomst bieden of i.i.g één stap naar de juiste richting?

Offline.

Reacties
    5.095
    16-08-2011

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Wa alaikum assalam wa rahmatullah.

Ten éérste ik ben niet de gulle rijke persoon die het financieel heeeel breeeed heeft.

Beschik je niet over voldoende capaciteit om eigenhandig je probleem op te lossen? Is er iets wat je belemmert om op je eigen benen te staan wat betreft jouw kwestie. Als je dat meer toelicht op een neutrale manier kunnen mensen wat makkelijker meer begrip tonen, maar to the point; kan een baan o.d. je niet een mogelijke uitkomst bieden of i.i.g één stap naar de juiste richting?
    Nee want met een baan duurt het allemaal te lang. Dan moet je maanden sparen, misschien zelfs jaren. Hij wil het toch NU

MVC Lid

Reacties
    979
    16-02-2017

Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Nee want met een baan duurt het allemaal te lang. Dan moet je maanden sparen, misschien zelfs jaren. Hij wil het toch NU
    Ssh. Babysteps oké. Ik probeer hem te begrijpen.

MVC Lid

Reacties
    26
    15-05-2019

Wie goed doet ontmoet goed.

spaart profielbezoek

Reacties
    986
    22-06-2011

Citaat Geplaatst door monhim. Bekijk reactie
    Wie goed doet ontmoet goed.
    Maar heb jij goed gedaan is de vraag?
    Vragen over computers,website,apps,smartphones of iets anders? Ik help graag, pm me maar

Enneh, gun mij profielbezoek