Redactie

Reacties
    38.644
    03-12-2000

MVC Moderator MVC Moderator

Meisje pleegt zelfmoord na Instagram-poll

Een zestienjarig meisje in Maleisië heeft zelfmoord gepleegd nadat ze een poll met de vraag 'dood of leven' op Instagram had geplaatst. "Erg belangrijk, help me kiezen D/L", stond er bij het bericht.

69 procent van de mensen die stemden kozen voor 'dood'. Een advocaat, die ook provinciaal bestuurder is, vindt dat de mensen die voor 'dood' kozen, moeten worden vervolgd voor het aanzetten tot zelfmoord. Ramkarpal Singh vraagt zich in lokale media af hoe het kan dat mensen dit doen. "Had het meisje nog geleefd als deze mensen anders hadden gekozen? Een poging tot zelfmoord is strafbaar in Maleisië, aanzetten tot zelfmoord dan mogelijk ook."

De Maleisische minister van Jeugd en Sport zegt tegen Maleisische kranten dat er een nationale discussie nodig is. "Ik maak me oprecht zorgen om de geestelijke gezondheid van onze jeugd."

mist

Reacties
    4.145
    30-09-2013

Sociale media was een vergissing
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    2.297
    25-02-2019

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Sociale media was een vergissing
    Een vergissing voor de ouders die het toelaten. Maar een overwinning voor de shayateen die het de wereld hebben ingestuurd
    Citaat Geplaatst door -xiixi- Bekijk reactie
    Als ik een importbruid zou zijn had ik hetzelfde gedaan hoor. Ben tenslotte een vrouw en wil het beste uit het leven. Als ik daarvoor moet acteren om naar Europa te komen YES

mist

Reacties
    4.145
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Een vergissing voor de ouders die het toelaten. Maar een overwinning voor de shayateen die het de wereld hebben ingestuurd
    Schandalig gewoon. Niemand vervult hun taak meer als ouder
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    361
    11-06-2018

Is een ideale idee zo'n poll voor de vele islamhatende leden van m.nl vind ik.

MVC Lid

Reacties
    2.297
    25-02-2019

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Schandalig gewoon. Niemand vervult hun taak meer als ouder
    Idd. Wled oe tlaq. La tarbiya la walo. En dan zeggen ze dat het zo slecht gaat met de islamitische wereld, jah wat wil je als niemand zen verantwoordlijkheid op zich neemt
    Citaat Geplaatst door -xiixi- Bekijk reactie
    Als ik een importbruid zou zijn had ik hetzelfde gedaan hoor. Ben tenslotte een vrouw en wil het beste uit het leven. Als ik daarvoor moet acteren om naar Europa te komen YES

MVC Lid

Reacties
    89
    31-01-2015

Die 69% "mensen" die voor dood hebben gestemd zijn een stelletje ontzettende hufters. Het is toch wel duidelijk bij zo'n bericht dat het kind in geestelijke nood is.
    Don’t argue with idiots. They’ll drag you down to their own level then beat you with experience.

MVC Lid

Reacties
    701
    14-10-2008

Citaat Geplaatst door GuessWho64 Bekijk reactie
    Het is toch wel duidelijk bij zo'n bericht dat het kind in geestelijke nood is.
    Met zoveel trolls online, nee.